Korte update uit Groesbeek: Mijn lief is inderdaad uurtje eerder gestart. Wekkertje ging al om 2 uur en is om 3 uur gestart. Hij was om 10.45 weer terug op de wedren in Nijmegen en ligt nu gedouched en wel lekker te slapen. Om 16.00 u. krijgt hij een (lekkere ) massage, daarna eten en dan bijna weer bedtijd. Leuk dat jullie allemaal meeleven!
Ik eet eigenlijk iedere dag wel vlees ja, meestal stukje 's avonds en soms alleen op brood....eet wel veel kip trouwens, maar da's ook dierlijk product toch?
wow ladouce, dan heeft mannetje flink door gewandeld.. en is het in tentje niet heel warm ? te lage B12 dus bekje.. ik heb daar geen ervaring mee..wel vervelend dat ze dus niet overal hetzelfde beleid handhaven met waardes etc net even buiten geweest, wist niet hoe snel weer binnen te komen, maar ja, soms moet je even boodschappen doen manlief is te erg! was even bij ouders en mobieltje was leeg, dus ik bel hem met hun vaste lijn.. dat is voor hem een onbekend nr, hij kent alleen hun mobiel. Belt die hannes terug om te kijken van wie dat nr was!!! hoe slecht kan je zijn.. zucht pa zei: had ik geweten dat dat mannetje was... had ik opgenomen met een of andere vage clubnaam
Ik ben het met Suus eens Bebek. Die maand suplementen slikken en dan kijken wat er is gebeurd en verder zeuren om die spuiten. EN ijzer slikken dus. Misschien is het een idee om van die multi zwangerschapsvitamen te kopen? Daar zit alles in en dan hoef je ook niet iedere dag verschillende dingen te slikken. Ben je in 1x klaar, ook met je foliumzuur enzo. Ik zweet me echt kapot hier. Heb net even de was gevouwen en ben gelijk drijfnat! Zo ook maar de boodschapen gaan doen. Lekker in de koele Appie rondslenteren, heerlijk! Applaus voor Ladouceman! Zo te horen gaat het goed daar. Joni lekker op pad voor je trouwdag ... het begint op te schieten nou hoor!
Des, ik krijg speciale ijzertabletten van de HA die ik morgen op kan halen bij de apotheek, dus komt wel goed! Ben er vanaaf weer, moet ff stoppen nu!
Jeetje...dames....hebben jullie geen leven of zo? Eens kijken of ik me door al die pagina's heen kan worstelen... Des, fijn dat je weekend leuk was. Enne, weggelopen? Explosief setje jullie soms geloof ik? Bedankt voor de linkjes, ik sla ze op en zal er eens kijken! Sandra1967! Welkom. Al voel je al een beetje "bekend", zo vaak lees je mee Wat moeilijk..om de wens voor nog een kindje zo te moeten opgeven. Dapper! Uhm, ik lees iets over Limmeke die op goed geluk de doos bewerkt met een scheermes. Succes Verder iets over klodders waar ik geloof ik verder niets van wil weten...en over wipkippen of wipwappen... Arme koffieleutje, zoonlief gaat in Zweden knackebrod eten Fijn voor hem, dattie zo gelukkig is. Maar wel heel moeilijk voor mams.. Bebek, ik als echte maagdarmleverzuster wilde een heel verhaal typen, maar zie dat Jomi als ervaringsdeskundige al duidelijk verteld hoe het zit. Gewoon maandje proberen, als het dan niet stijgt dan moeten ze wel even verder kijken! *Applausje voor Ladouce-man* Echt diep respect! Zo. Hèhè. IK heb vast niet op alles gereageerd, maar dat kan ook niet. Stelletje idioten, gewoon ruim 15 pagina's, das echt nie normaal Ik heb weer gewerkt. Of het lekker was is een tweede. Morgen nog een dagje, en dan het weekend weer. Arme ik.
Arme Lies...maar jij bent dan donderdag en vrijdag vrij en dan is het nog mooi weer, terwijl ik het weekend pas weer vrij ben en dan schijnt het twintig graden te worden...echt eerlijk verdeeld voor de werkende mens Maar, erger nog: ik loop net met puppie buiten en kom het buurt-potje tegen en die wist me te vertellen dat ze op het nieuws gezegd hebben dat het in augustus 42 graden gaat worden! Laat het dan maar wel die weken zijn dat ik weg ben zeg. Zit ik ook wel met 45 graden in Turkije, maar is echt beter te hachelen dan hier, met de zwarte zee naast de deur! Ladouce, ook van hieruit een heel diep respect voor je mannie!! Issie op zijn hoofd gevallen vroeger, dat ie nu zulke gekke dingen doet? En hij heeft het nog snel gedaan ook zeg! Ga nu weer even proberen mensjes uit het nieuws-forum een beetje realiteit bij te brengen over tbs...onbegonnen werk vrees ik, maar al kan ik er maar eentje bekeren is de missie geslaagd
Goed bezig Bebekje Had dat topic ook al gelezen.Maar snap sowieso niet zo goed waarom dat in het nieuws komt zoiets.Wat moet je verder met die informatie?En ik sta er ook elke keer weer van te kijken hoeveel mensen alles geloven wat er in de krant staat.Zeker de Telegraaf (die hier elke dag op de mat ligt...kan Suusman er maar niet van overtuigen,dat er veel betere kranten zijn) is net een halve Privé.Daar dikken ze alles zo lekker aan.Maar ja...er zijn ook hele volksstammen ,die alles geloven wat er in de roddelbladen staat.Maar snap niet zo heel erg goed waarom ze dit nieuws naar buiten hebben gebracht.
Suus, snap ik ook niks van. Ik ben er van overtuigd dat er wel meer meelopen en wel vaker dan alleen deze keer ook hoor! Maar ja, media bericht ook alleen over die ene keer dat het misgaat, maar nooit over die 90% die succesvol reïntegreert in de maatschappij! Da's schijnbaar geen nieuws ofzo. Ach, ik hou het maar op de komkommertijd. En op de halve hersenpaninhoud van de telegraaf-journalisten (durfde lezers niet meer neer te zetten nu )
hahaha....ach hij zit toch in Nijmegen en heeft het erg druk...de kans dat ie leest dat jij vindt dat Telegraaflezers een halve hersenpaninhoud hebben is vrij klein Ik heb het kado trouwens gekocht! 106 euro,maar schoonmama betaalt de helft.Nog wel duur kado,maar ik weet zeker dat hij er zo blij mee gaat zijn.
Jeetje goed verhaal over die tbs'ers Bebek! Heb het even helemaal gelezen en ik vind dat je een punt hebt gemaakt. Ik hoop dat er meer mensen wat realistischer zullen worden hierdoor. En ik moet bekennen dat ik zelf ook in eerste instantie een beetje scheef keek toen ik het "nieuws" hoorde. Door jouw verhaal begrijp ik het beter dus ... thanks Overigens helemaal met jullie eens dat dit geen nieuws is. Lekker belangrijk dat die vent zich daar in het zweet loopt
He verdorie Suus, nou wil ik natuurlijk weten wat je hebt gekocht. Kan je het niet even kort neerzetten en weer verwijderen als Suusman thuiskomt? Of een pb natuurlijk
Ik vraag me altijd af hoe iemand kan weten wat voor weer het in augustus wordt. Ze kunnen het al amper een dag van te voren bepalen...laat staan een maand.
Goh, cd 21 zie ik onder mijn naam staan. Dan is de curettage al weer 3 weken geleden... 3 weken Dat geloof je toch niet?
Ik vind het gewoon bizar, hoe snel het gaat. Maar ook hoe snel je leven weer gewoon doorgaat. en begrijp me niet verkeerd hoor, dat is goed! Maar toch...soms denk ik wel eens; als je niet beter zou weten zou je denken dat ik geen verdriet (meer) heb. Niets is minder waar. Maar toch kan ik ook weer gewoon onbedaarlijk de slappe lach krijgen. Om niks.
Ik snap heel goed wat je bedoelt Lies. En het is toch prima dat we weer kunnen lachen? Een paar weken geleden hadden we dat niet verwacht. Het leven is weer doorgegaan en zo hoort het ook. Dat we voor altijd een littekentje op ons hart hebben, tja dat zie je aan de buitenkant niet