Super bedank voor de felicitaties meiden! Nu gaan we op naar een mooie roze test! dacht ik zo. Zo poezen verhaal is op gelost pff wat een gezeur. Wat er soms in de louges toch staat!! Nu iemand die afstand doet van zijn moeder , wil dat gaan doen pfff. Ken de situatie niet maar . kan het me niet voor stellen. Wie kan me helpen Lies @ Niet al je nagels op eten meis, BIJNA WOENSDAG ! begrijpelijk dat je zenuwen krijgt. Maar komt vast een hele mooie echo te voor schijn. duim duim. Anna@ Ook weer een mooie echo? duim duim.
@Marnat....op naar een roze test! Heb dat topic gelezen en wijs niet gereageerd.Snap wel dat ze dat wil,maar je moeder blijft toch altijd je moeder.Of je er nou afstand van doet of niet.Ik zou me de kosten besparen....Ik heb al jaaaaren geen contact meer met mijn vader.En mis hem niet ...mis wel het hebben van een leuke liefhebbende vader,maar hem niet.Maar om nou officieel afstand van hem te gaan doen?Wat een sukkel ik het ook vind...ik zie niet in waarom ik hem onnodig zou moeten gaan kwetsen.Maar dat ben ik....
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/180997-zwanger-na-herhaalde-miskramen-43.html Ik las het hier
zo, heb net weer grote flessen dettol ingeslagen, ik ga me huis maar weer ontsmetten, hopen dat ik kotsgeur kan elimineren
wc gedaan, verder woonkamer en gang boven ontsmet, trap ontsmet, nu ff koffiepauze marnat: we gaan je roze duimen!
Suus@ id afstand doen van ouders moet er niet aan denken. Hoe boos ik soms ook op ze kan zijn!! TREES bevallen?? Ga het zo even lezen. Krijg net telefoon van het ziekenhuis , vanaaf om half 9 de pregnyl 5000 iE Woensdag 23 juni om half 9 de punctie, en om 8 uur moeten we ons melden .
ja woensdag al en ja heel spannend!! Wat een rust hier, iedereen geschrokken van 7 -0 voor Portugal??
Pfft, 5 pagina's.... Limmeke, je hebt helemaal gelijk: jouw huis, jouw regels en die regels zijn ook heel normaal: je maakt geen beestjes dood en zeker niet in de tuin, want dat is hun natuurlijke leefomgeving! Vind het ook op zijn zachtst gezegd nogal flauw dat iedereen jou dan aanvalt en dan ook nog gaat roepen dat het door je zwangerschap komt! Zou ik ook pislink van worden hoor! :x Was het verder wel een leuk feestje?? Proest, dat poepverhaal van je dochter vind ik weer geniaal! Zie dat helemaal voor me, zo'n vrolijk lachend en kirrend frummeltje wat helemaal onder de stront zit Die kots vinnik dan weer minder, daar kan ik niet tegen, dan kots ik zelf ook de boel onder. Dus hier doet manlief altijd de kots en ik de poep Maar ik ben het helemaal met Lies eens: jouw hele wereld mag wel eens wat meer rekening met je gaan houden en vooral wat meer respect voor je gaan opbrengen!! :x Lies, helemaal niet raar dat je gespannen bent, lijkt me nogal logisch! Maar geloof me; je gaat een prachtig boontje zien met een sterk kloppend hartje, dat wéét ik gewoon!! Drie pagina's verder en zit steeds te kijken naar een bericht van Desmo, maar nog niks gezien...zint me niks, dat we haar zo'n tijd niet hebben gezien!! DES!!! Gaat alles wel goed daar???? Lies, ik wil ook een jubel-smsje woensdag!! En ik wil de link van Suus, want dan kan ik eindelijk ook eens zeggen dat ik een beroemdheid ken! Hehehe, ik wil ook zwanger zijn en wiebelende buik, kont en bekken hebben Ow wacht, die wiebelende buik en kont heb ik al! Fietsen...tja, ik fiets zo'n 21km per dag, dus de mijne draait overuren! Helpt wel goed bij het afvallen! Ik lees dat het peozenverhaal is afgerond? Is het arme beest al vast dood neergevallen bij het idee dat zijn baas hem niet meer wil?? Als ze dat met haar kids ook gaat doen straks als ze lopen te miepen....Ik zit me dus nu weer vreselijk kwaad te maken, dus ik ga over op een ander onderwerp! Pffft, mag wel ff andere sokken aan gaan doen zo, ik ga kapot van mijn eigen lucht! Fijn hoor, die half leren, half plastic werkschoenen met stalen neus en zoooo niet ventilerend! :x Heej wat leuk, Trees is bevallen! Is ook snel gegaan! Wat hebben we voor smaak, meisje, jongen, naam? Marnat, woensdag al, wat spannend!! Wordt echt een hele mooie dag woensdag!! Kan ik dan niet vast testen, als het zo'n lucky woensdag is? Drie dagen voor nod dan, gezien vroege ei, haha! Marnat, ik ga heel hard voor je duimen meis, op naar roze! Hier weinig nieuws, heb de HA gebeld voor afspraak voor vitamine onderzoek, is de muts op vakantie! Komt pas 4 juli terug, dus ik moet nog even wachten! Verder vette ongi krampen gisterenavond en vanmiidag heel even, maar is weer weg. Zal wel weer een pokkeduivel zitten te klooien daarbinnen!
weet niet waar desmo is balen dat HA zolang op vakantie is, maar heeft die geen vervanging dan? kotsruimen doe ik ook niet.. dat doet manlief, die heeft vorige zwangerschap een gedegen training gehad met mijn gespuug hoor net dat het weer latertje word met eten.. hij staat in de file bij arnhem.. en A73 kan zon vrachtwagen weer niet rijden, daar staat het ook vast
Lim, HA heeft wel een vervanger, bij een andere praktijk, maar dan moest ik vanmiddag om 4u komen en dat kan niet want ik werk. En toen ik zei dat ik vrijdag wilde omdat ik dan vrij ben en die week erop ook, zodat ik geen vrij hoef te nemen om bloed te laten prikken, kreeg ik te horen dat ik dus geen spoedgeval was Euh, nee, dat heb je mij toch ook niet horen zeggen?? Ik word alleen al weken drie keer per nacht wakker van de krampen, maar ik ben geen spoedgeval nee. En ik wil mijn baan graag houden. Nou, vrijdag kon niet want waren ze dicht wegens nachtdienst en toen die bitch ook nog ging vragen hoe ik 'aan de wijsheid kwam dat het wel Vit.B tekort kon zijn, zeker via internet *zucht steun*"', toen was ik er klaar mee en heb ik gezegd dat ik mijn heil wel ergens anders zoek, omdat ik hun niet aardig vind! Dag mevrouw gezegd en opgehangen!
hahahahahaha, dat kon mijn reactie zijn wel grappig.. mijn HA vraagt altijd terwijl hij onder zijn kin wrijft: "hmmm en wat denk je zelf wat het is?" waarop ik dan zeg "als ik dat zou weten, zou ik niet hier zitten wel dan?"
Bebek, Dacht vandaag ook al aan Desmo. Ik hoop dat ze nog wel een beetje dat positieve vast heeft kunnen houden. Dan is het niet zo erg dat ze hier niet langs komt. Ik heb geloof ik echte vreetbuien. Ik begon laatst vrolijk aan zo'n silo snoepkettingen. Heb ik gelukkig wel tijdelijk weggezet. En nu eet ik al voor de tweede keer een zak kroepoekjes achter elkaar op. Gelukkig niet zo'n hele grote zak.
Proest, da's ook een mooie, die verdient ze wel makkelijk zo! Maar dat zou mijn reactie ook zijn! Mijn oude huisarts was een geweldige vent. Dan kwam ik voor een uitstrijkje en dan zei ik dat ik ut nie zo lekker vond en dan zei hij altijd heel droog; 'je komt hier ook niet voor de lekker' Vond ik altijd zo grappig! Had je bij moeten zijn denk ik Of liever niet tijdens een uitstrijkje