35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zuurstokroze en klussen...als dat geen roze streepje gaat opleveren! Alleen jammer dat je dan moet testen in een vieze badkamer :D

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    #3322 Bebek Istiyorum, 25 jul 2010
    Laatst bewerkt: 25 jul 2010
    Ik ga zo afhaken...is toch stil hier.
    Lees net dat het morgen baggerweer wordt, ik hoop dat het om 6u droog is en om 16.15u, want dan zit ik op het fietsje!
    Irritante-ik-ben-homo-maar-weet-het-zelf-nog-niet-collega is gelukkig op vakantie en mijn leuke collega is morgen weer terug, dus mijn dagen alleen zijn ook weer voorbij!
    Nog 3 weken en dan heb ik lekker vakantie!

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Des, vanmiddag geklust in haar zuurstokroze rok en dromend van een mooie dure tas.

Bebekje, hoopt dat het morgenochtend droog is. Gelukkig niet werken met irritante-ik-ben-home-maar-weet-zelf-nog-niet-collega, maar met leuke collega. Ook nog geen duivels te zien, maar wel zere (.). Hier ook net als Bebekje geen duivels, maar wel gisteren beide omo. Wanneer kunnen we ze verwachten? Want wij testen beide niet positief.

Hier visite weer weg en ik zal nu even bakkie koffie opdrinken.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    BB, mag je geen andere (sterkere) pijnstiller slikken tegen je rugpijn?

Nog geen bloed bij Jomi en Bebek en rare klachtjes, maar gisteren witte testen....... vreemd! En balen.

Beterschap Lisa.

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hmmm, heerst er iets? Ik hoorde vandaag ook al iemand waar de hele familie plat lag met buikgriep :(

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Zou wel willen Natas. Ik ben allergisch voor ibu, naproxen, diclofinac etc. Eigenlijk alle ontstekingsremmende pijnstillers.(kan ik met gillende sirenes afgevoerd worden) En die zou ik in dit gedeelte van mijn cyclus toch niet mogen hebben. En de medicatie die in de morfine reeks valt vind ik een beetje te zwaar. Ik stop liever niet zulk soort troep in mijn lijf. Plat liggen heeft nu het beste effect dus ik lig weer met mijn lappie in bed. We waren net bij vrienden gaan BBQen maar ik wist niet waar ik het moest zoeken van de pijn.
    Gelukkig nu weer thuis.

7. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid
    Denk het wel,mijn kleine ventje en ik zijn zo beroerd,bah!zal ook wel meteen weer invloed hebben op de rode duiveltjes die hierdoor misschien wat langer zullen wegblijven:(heb ze het liefste maar meteen als ze toch moeten komen.
    Nog steeds witte testen dames??
    Ik ga dinsdag nog 1x testen als de duivels me dan nog niet gevonden hebben...

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Weet wat me telkens opvalt en waar ik last van heb (niet lachen) die reclame (ofzoiets) die boven aan de pagina staat van "berichtje uit je buik". Ik vind hem flink confronterend. Ik mag er van mezelf ook pas op klikken als ik ooit zwanger ben.:(
    Soms denk ik echt dat ik niet spoor!

9. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Hey nog een rugpatiënt hier in het 35+ hoekje?
    Heb je er veel last van meis?:(
    Ik weet als geen ander wat rugpijn met je kan doen,heb zelf 2 beschadigde rugwervels door ongeval tijdens zwangerschap jongste.
    Beterschap!Gr.Lisa

10. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Dan spoor ik ook niet want heb precies hetzelfde!!gr.lisa

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Gelukkig ben ik daarin niet alleen;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    beterschap aan alle zieken, en knufjes voor diegene met pijn

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat naar BB, zo'n rugpijn en dan bijna niets ertegen kunnen slikken. Hou je taai!

En nee ik lach niet over die reclame. Heb/had ik ook. Zelfs nu mag ik er nog niet van mezelf op klikken, dus geen idee wat je te zien krijgt. Maar ik moet eerst wat verder zien te komen.

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Noumoe, ik heb precies hetzelfde!!:$ Ik vind het ontzettend confronterend, iedere keer weer.
    Misschien sporen we samen niet ;)

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    welke reclame dan toch?

zie alleen flashing buikbanden en kaartjes enzo als reclame?

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oh, al gevonden
    heb geklikt... spannend hoor :)

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Niet verklappen hoor! Ik wil het nog niet weten.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik verklap nix

hoe is het met onze NOD dames?

wie heeft voor mij de gouden tip tegen nachtelijke kuitkrampen? ben dat tapdansen snachts beetje zat om van kramp af te komen

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh dames.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb mn banner maar op 1 dpo gezet. Gisterenmorgen nog wat drukkende buikpijn rechtsonder, dat was 's avonds weg. Dus ik gok op gisteren ei. Maar eens kijken, dat is een cyclus van 40 dagen (ong). Vergeleken met vorig jaar is dat 9 dagen winst...

Deel Deze Pagina