35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja ik zag je ook net pas:):D;)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je eigen naam kan je altijd zien ladouce :)

welkom thuis annna, fijn dat je genoten hebt van je vakantie en dat je strakjes naar de VK mag om hartje etc te luisteren :)

gefeliciteeeeerd suus met suusman!!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Welkom terug Anna! Fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad en zo hebt genoten van je kleine meid! Die tijd pakt niemand je meer af! En alweer 15 weken :$ Jemig, de tijd vliegt voorbij!

En BB even geholpen door de fysio, maar heeft het zelf weer ongedaan gemaakt door te gaan strijken :p En serieus: ik wist niet dat er mensen bestaan die strijken niet erg vinden :$ Dat vind ik toch wel één van de meest kl*terige klussen hoor! Doe het dan ook nooit ;)

Zo, verder weet ik het niet meer. Nog geen duivels, geen verkleuring en nog steeds een zere boob. Ben me ook ineens erg bewust van die dingen vandaag ;) Maar heb wel een gevoel alsof ik ongi ga worden en ik verwacht dan ook iedere keer iets te zien maar tot op heden niks. Zelfs niet met hard afvegen :D

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Oeps, vergeet ik helemaal om Suus te feliciteren met mijn broertje! Doe hem maar een dikke jaardagsknuffel!
    Bedacht me trouwens net dat jij een dag na mij jarig bent Suus! 19/8 toch? Ikke 18/8. Best logisch ja, als jij een dag na mij jarig bent en jij bent 19 jarig dat ik dan 18 jarig ben ;) :D Gaat weer lekker hier!

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Onze Bella was erg jaloers op puppie en de 2 lieverds van Lies en wilde ook graag meedoen. Willen jullie ook op haar stemmen?

Royal Canin - Kalender 2011

Enne Bebek iedereen mag zijn strijk hierheen brengen als ik dan verder helemaal niets meer hier in huis hoef te doen;)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Gestemd!
    Enne, ik doe liever het hele huis dan de strijk hoor! Jammer dat we geen buren zijn :D

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja zeker, kan je niet hier in de buurt komen wonen?????:D

8. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Gestemd. Had al eerder op Puppie en poezenbeest van Lies gestemd.

Ga nu de keuken in. Lekkere Indiase curry maken.
    Tot laters.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga zo even een grote pan macaroni maken. (hoef ik de komende dagen niet te koken;))

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    vind die ene zere boob van je toch apart bekje.

hier straks pas koken.. zuurkool uit oven.. manlief is pas laat thuis, rond half 9 denk ik
    vervangende baas vroeg hem of die toch niet liever op non actief wilde.. manlief blijft dus werken en gaat niet op non actief .
    nu is die naar psych om te babbelen, en dan naar nieuwe buurman die maar blijft leuteren over zijn aanbouw..

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Anna welkom terug en fijn dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad. Wat euk dat Yara ineens aan de wandel is. Kan ze gezelli samen met Juarno de vierdaagse vor peuters lopen :D
    Hou je ons even op de hoogte wat de VK te vertellen heeft vanavond?

Bebek en Jomi nog steeds witte test en geen bloed ... logisch :(

Suus gefeliciteerd met Suusman! Was het feestje leuk?

Koffe ik ben het met (wie ook alweer?) eens dat je best aan je meiden mag laten zien dat jij het ook moeilijk vindt dat Jeff straks vertrokken is. Het is toch je kind? Maar als je je groot houdt om drama's te voorkomen begrijp ik het wel hoor. Kom maar lekker hier uithuilen, ik wou dat ik je mijn schouder kon geven. KNUFFEL dan maar ;)

Limmeke respect voor je hubbie hoor. Hij doet precies wat ze bij dt idiote bedrijf niet willen en dat is stoicijns doorgaan. Heel knap! Het zou mooi zijn als die andere baan door zou gaan zeg. Ik duim hoor!

Ladouce lekker de wandelweek afgesloten met een etentje. Klinkt goed! En morgen het 2e gesprek ... succes!!! Ik denk aan je meid.

BB hoe kan je strijken nu leuk vinden :$ Maar ik moet toegeven dat ik de badkamer poetsen nog vel ergerderder vind, dus als ik kan kiezen ga ik dan toch strijken (met de muziek keihard aan en dan meezingen, arme buren :D)
    Hopelijk kunnen ze iets aan je pijnlijke rug doen. Lijkt me ongeloofelijk vermoeiend :(
    Oh ik heb gestemd hoor ;)

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hier een beetje rare buik met ongipijntjes en ik heb mezelf de volgende diangoses gesteld:

1. ei is gesprongen en voor de verandering voel ik dat eens
    2. zaadje is tegen een eicel geknald en ... nou ja dat snappen jullie wel :D

Ik opteer voor optie 2 maar heb geen ovutesten gedaan dus heb helemaal geen idee waar ik in mijn cyclus zit :)

Verder weinig te melden hier. Morgen alweer lekker vrij dus Desmo gaat op jacht voor een nieuwe badkamer YEAHHHHHH:D

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, ik ga ook voor optie 2 hoor, daar ga ik heel hard voor duimen! ;)
    Enne, JoMi heeft 2e keer getest, ikke niet. Doe ik lekker ook niet, kan ik ook niet witterdanwit testen ;)

Limmeke, goed van hubbie hoor, dat ie gewoon doorwerkt! Ik ga me suf duimen voor dat tweede gesprek en hopen dat ie wordt aangenomen daar!

Enne, ik doe liever de badkamer dan de strijk! Lekker in mijn nakende niksie spetteren en spatteren in die douche :D

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou als je mijn badkamer ziet wil je niet meer!:D
    Morgen moet het echt ... leuk vooruitzicht :(

Jij mag ook niet meer testen Bebek, dat brengt ongeluk. Als je een maandje of 9 overtijd bent en wat dikker bent geworden doe je maar eens een testje :D

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lies haat strijken! (En is op werk, dus illegaal op zp)

16. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suus gefeliciteerd met Suusmannetje

Enne meiden jullie zijn lief ! Knuffels terug....

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hihi, dat deed ik vanochtend ook :D Nu kan het nog omdat we maar met twee werkmeesters zijn dus ieder een eigen computer, maar als we met de derde zijn lukt het niet meer zonder gesnapt te worden :D
    Ga maar gauw verder, hoop dat ze lief zijn vandaag!

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nou ja meiden laten we eerlijk zijn: wat is er nou wel leuk in het huishouden? K zou het niet weten hoor, heb er een bloedhekel aan en als er nou iets is wat zonde van de tijd is ... :x

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, kun je beter klussen in die tijd! :D

20. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Sluit ik me helemaal bij aan! Ik vind alleen koken errug leuk en daarna opeten.

Desmo, ik kies ook optie 2. Zowel voor jou als voor mijzelf :D:D.

Koffie, niet je eigen verdriet wegstoppen hoor. Ik denk dat je ook naar Jef toe best mag laten zien dat je verdrietig bent. Het is tenslotte niet niks, je zoon gaat het huis uit en ook nog eens naar Zweden. Sterkte!

Desmo, het is voor mij pas het 1e gesprek ;) (Limmekeman heeft 2e gesprek).

Bebek, jij hebt echt een gek lichaam:D met die ene boob, witte test etc etc.

Lies, illegaal aan het internetten, foei!:p

BB, dol op strijken. Kom je binnenkort hier ook eens aanwaaien, er ligt weer het een en ander.

Limmeke, zuurkool???????? Ok, er zijn vreemdere dingen.
    Stoer hoor, Limmekeman! Ik vind het echt knap dat hij het vol houdt, petje af.

Indiase curry was erg lekker. Nu zo nog even mangomilkshake maken en dan zit het buikje weer vol.

Deel Deze Pagina