35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, wat een keukenprinses ben jij! *kijkt jaloers*
    Ik heb zo'n pesthekel aan koken maar vind het opeten dan wel weer heul erg leuk :D

Zo meiden, ik ben er weg van! Om 5.30 is het weer dag, dus ik ga nog ff in mijn mandje tv kijken en dan tukkie bouwen!
    Ik zeg: bis morgen!

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bonne nuit Bebek en werkze morgen!

He ja Ladouce, zou toch mooi zijn als jouw ei gewoon je wandelende mannetje heeft afgewacht ;)

Nou ja, 1e gesprek dan ... toch succes!:D;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben over de zeik
    man ging naar buren om ff te babbelen over die aanbouw.. ik vraag duurt geen uren he? dan kunnen we daarna eten..
    dus ik stuur sms dat eten om zolaat klaar is.. geen reactie
    bel hem om kwart over 8 op.. eten is klaar.. jaja, ik kom er aan.. ovenschotel is inmiddels kurkdroog en lul is er nog niet..
    maar wel dadelijk zeiken over het eten.. bah, ben echt link nu
    dit is dus altijd.. we spreken een tijd af.. ik zit met het voer en dan komt die gewoon veel te laat aankakken..
    over huishouden.. koken.. heb er broertje dood aan!

4. BB10

BB10 Niet meer actief

Alleen laten eten, hoef je ook zijn gemekker niet aan te horen. Leert hij het zo af.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten bebek

neu, daar leert die het niet mee af.. boeit hem nl niet als die alleen moet eten :)

gaat het al wat beter met je rug?

6. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Als een ander het voor je doet??? Koken kan inderdaad wel leuk zijn, maar hoort niet bij het huishouden voor mij.

Desmo, kom op, je hebt toch wel een beetje een idee van je cyclus. Die optie 2 klinkt zo goed!

Bij de verloskundige was het heerlijk geruststellend om het hartje van brusje te horen.
    Oh, wat wens ik jullie dat allemaal nog eens te horen. Een trein, of een galopperend paard, zo klinkt het en vanuit je buik. Verder was ook alles goed om, dus ik probeer vooral zo door te gaan.
    Oh, ik kan jullie wel zwanger proberen te kletsen, maar zo werkt het niet. Als Bebek nou maar gewoon niet ongi wordt komende 9 maanden. Op een gegeven moment voel je vanzelf wel getrappel en ga je eens naar de huisarts. Vroeger testte men ook niet.

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, ik kom morgen wel weer even langs.

Ik ben druk met het boekje bezig voor Juarno zijn doop aanstaande zondag. Wil nog niet helemaal lukken en ben al vanmiddag om 13.00 begonnen.

Oh en hier nog steeds geen duivels hoor, dus maak nog steeds kans. En ik ga dus morgenochtend niet testen en de eerstkomende dagen ook niet.

Iedereen alvast welterusten en tot morgen.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Suusje, van harte gefeliciteerd met je Suusman!

BB, loop (strijk) je niet meteen te hard van stapel als je nog maar 1 keertje bij de fysio geweest bent wat een beetje hielp? Rustig aan hoor meid, dan blijft het ook helpen.

Hey Anna, welkom terug!
    Heerlijk dat je weer even naar het hartje hebt kunnen luisteren.

Iets in het huishouden leuk?........ echnie!

Bebek en Jomi, ik duim in m'n slaap gewoon door.

9. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Heerlijk he zo`n echo weer en dat snel kloppende hartje ? Tranen stonden dan bij mij altijd in de oogjes ;)
    15 weken idd al weer time flies...

Limmeke zat weer met het eten te wachten, mannen blegh......
    (soms zijn ze wel lief)

Nog steeds geen duiveltjes te bekennen bij Bekje en Jomi dus we duimen nog volop door.

10. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou als ik dan toch in mijn eentje zit te lullen ga ik maar kijken of mijn bed nog staat waar ik hem achterliet :D

Sov Got ( whahaha ik ken ook een paar woorden zweeds nu )

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoi allemaal

na weer een slapeloze nacht heb ik besloten even iets van afstand te nemen van hier.. gewoon omdat ik niets anders meer kan doen dan klagen en dat wil ik niet.
    natuurlijk lees ik mee en ja, zal ook wel reageren, maar even een tandje lager.
    jullie zijn lief.

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Limmeke, pffff klagen mag best hoor! Maar het zou leuker zijn natuurlijk als je kon vertellen dat je een lieve knuffel of attentie van je man had gekregen. Jullie hebben gewoon een vreselijk stressvolle periode nu om doorheen te komen.
    Zorg vooral goed voor jezelf en je dochters. En hopelijk ebt de spanning en de stress vanzelf weg, nadat jullie (na eerst een enorm stressvolle week en een paar dagen om gek van te worden) verhuisd zijn.

Maareh, echt ik beleef zelf wel plezier aan je berichtjes hoor! Het klagen neemt naar mijn idee niet de overhand. En als jij het hier lekker van je af kunt schrijven gewoon lekker doen!

Een dikke knuffel in elk geval!

Ook Jomi, sterkte met je boekje! En misschien leuk om zondag positief te testen?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nah, Limmeke...das nie nodig hoor. Ik sluit me geheel bij Annna aan.
    En ja, we zijn inderdaad lief ;)
    Gewoon blijven schrijven en klagen en grapjes maken. Je hoort erbij.
    Zo.

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Zie mijn banner. :(

Bedankt voor het vele duimen, maar helaas.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Update: bruinverlies en buikpijn, dus is foute boel hier. Het is ons gewoon niet gegeven om een beebje te krijgen denk ik. Kan mezelf wel voor de gek houden dat er nog een kans in zit, maar ik heb flinke buikpijn en dat bruinverlies voorspelt niks goeds....

Limmeke, klaag maar raak hoor!

*gaat weer gauw verder en wee de gebeente het boefje wat iets verkeerds zegt!*

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bebek, je mag et niet fysiek op anderen afreageren hoor!

He, hoe zit dat eigenlijk met je onderzoeken naar dat wat Jomi heeft? Weet natuurlijk helemaal niet meer hoe het heet. ben je daarmee nog naar je eigen huisarts gegaan?

Bebek en Jomi, dikke pech weer. Shit joh!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Sjips. Dikke knuf voor Bebek en Jomi...

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, ik heb maar even een NOD ingevuld, naar eigen berekening.
    Verder ga ik maar eens wat nuttigs doen. Ik moest van de week een hoeslaken kopen, kom ik met de verkeerde maat terug :x
    Domme doos ben ik soms ook.
    Dus die moet ik even ruilen. Één probleem, ik kan het bonnetje niet vinden.
    Verder even badkamer doen, wc's schoonmaken, stofzuigen en de boodschappen. Ik dacht, als ik alles nu vandaag doe, dan hoef ik morgen helemaal niks ;)

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies gaat dus even nuttig doen, hele huis op de kop om bonnetje te zoeken en als ze toch bezig is gelijk de schoonmaak erbij. Slaat ze 2 vliegen in 1 klap. En als bonnetje boven water is kan ze hoeslaken ruilen.

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Bebek en Jomi allebei ongi :x Dikke knuf meiden, het blijft zo oneerlijk :(

Limmeke ik sluit me ook bij Anna aan. Jullie hebben zoveel aan je hoofd op dit moment dat ik me kan voorstellen dat de lontjes even kort zijn. En als het jou oplucht om het van je af te schrijven dan moet je dat gewoon lekker blijven doen.
    Sterkte!!

Lies succes met poetsen, ik ben nog moed aan het vezamelen.

Jomi lukt het al met het boekje voor zondag? Wel leuk om naar uit te kijken hoor. Wat trek je Juarno aan? Krijgt hij een doopjurk of gewoon mooie kleertjes?

Anna wat heerlijk dat je beebje in galop door je buik dendert. Het lijkt me inderdaad een ontzettend gelukzalig moment. Geniet er van hoor meis.

Deel Deze Pagina