Hier gisteravond toch nog maar even geklust. Met die rare buik van me leek het ons wel even verstandig. Lekker romantisch ook als het zo gaat Maar who cares? En Anna natuurlijk weet ik ongeveer waar ik in mijn cyclus zit maar ik heb het bewust niet uitgerekend deze maand. In een hopeloze poging om wat afstand te nemen en gewoon weer te genieten van sex 10 juli werd ik ongi, vandaag de 27e ... is dan wel een laat ei realiseer ik me nu We hebben de hele week al wel geklust, gewoon omdat we daar zin in hadden. Zucht ... hopelijk was de timing goed
Zo dan ben je me een grote stap voor. Ik dacht vanmorgen maar niet te gaan douchen voordat ik me kwaad ga maken in badkamer. Ga ik straks in mijn evakostuum doen
Ach, de romantiek is toch al een beetje weg na al die tijd "proberen" toch? Maar zolang je op andere momenten ook nog sex hebt, en ervan geniet....dan is het gewoon niet anders.
Even echt uitgerekend. 25 juli was eisprong (maar dat geloof ik dus niet). En als ik nu zwanger zou worden/zijn ben ik een dag na mijn 43e verjaardag uitgerekend!!
Mooi kadootje Des Zo, ik ga even haartjes drogen en wat doen. Luilak dat ik ben. Maar eest nog een kopje koffie
Lim, neem even lekker je tijd. Ik hoop dat als jullie verhuist zijn dat de rust dan komt tussen jullie. Deze spanning is niet lekker allemaal en dan het werk van je man er nog bij. Hele dikke knuff. Des, lekker geklust zonder te moeten. Wie weet helpt het wel en is het dan raak. Duim, duim & duim. Het boekje is klaar, morgen op de boerderij even kopiëren. We moeten er morgen toch heen, want schoonmoeders is morgen jarig. Zondag ga ik Juarno een hele mooie moderne spijkerbroek aantrekken, met zijn blauwe leren slofschoentjes en zoals het nu lijkt ene mooie blouse.
Ik vind een doopjurk ook eigenlijk alleen maar mooi bij baby's. Jouw mannetje zou ik daar persoonlijk al te groot voor vinden. Wordt hij alleen gedoopt of is het met een aantal kindjes tegelijk?
Eerlijk gezegd moest ik ook al grinniken bij het idee. Het is al echt zo'n ventje. Vertel ons er nog eens iets meer over Jomi. Desmo, ik wens je niets leukers voor je verjaardag. Of het cadeau nou een paar dagen te vroeg of te laat komt. Lekkere seks schijnt trouwens belangrijk te zijn om kindjes te maken. De eerste keren is kindjes maken seks wel leuk. Of in elk geval het idee dat je bewust stopt met wat je ook gebruikt en er dan zo iets moois mag gebeuren. Maar als dat dan langer dan een maand duurt... dan is het toch al heel anders. En hoe goed ik me ook voorgenomen had om me nooit te laten leiden door de kinderwens... Tja en hou er maar rekening mee dat als er eenmaal kinderen zijn de seks ook weer veranderd.
Vind ik ook hoor, doopjurk is alleen voor hele kleintjes. Wij gaan nooit naar de kerk hoor, John is Katholiek en wij willen het Juarno toch mee geven. Straks ook naar een school met de Bijbel en dan later kan hij zelf beslissen wat hij ermee wil doen. Ikzelf heb nooit de keus gehad, maar ik ging wel toen ik op de lagere school zat elke woensdagmiddag naar een bijbelclubje. Omdat wij niet naar de kerk gaan laten wij Juarno na de dienst dopen en niet in een dienst met andere mensen en nog meer die gedoopt worden. Dit is dus besloten en alleen John's ouders, broertje, zus, zwager en 2 kids en mijn moeder en haar man en opa komen.
Oh fijn, een klein clubje maakt het altijd toch intiemer en je hebt meer persoonlijke aandacht. Ik zou denk ik mijn kindje ook wel laten dopen. Wij zijn allebei Katholiek maar doen er helemaal niks aan. Toch heb ik er wel een soort van geloof bij en ik zou mijn kind ook zeker naar een Katholieke school laten gaan. Gewoon omdat ik daar zelf goede herinneringen aan heb en je ze dan toch een bodempje meegeeft. Of ze er dan later nog iets mee doen dat is aan het kind zelf.
Daarom doen wij het dus ook besloten, is gewoon iets voor ons. Na de tijd gaan wij hier naar toe tot 's middags na de koffie. Daarna gaan wij op de boerderij nog bbq-en voor de verjaardag van schoonmoeders. Dus alles mooi in 1x en hoeft schoonzus niet 2x achter elkaar met de kleine van 2 maand heen en weer. Ook is haar man alleen zondag vrij, dus komt allemaal mooi uit. Hier in het dorp is geen Katholieke school, dus daarom de school met de Bijbel. Maar anders zou het ook de Katholieke worden. Wij laten Juarno daarom dus ook dopen, gewoon hem het meegeven en kan hij later beslissen wat hij er zelf mee wil doen. John heeft heel erg getwijfeld van wel/niet doen, vandaar dat het nu ook pas is. Maar wij gaan niet in de kerk trouwen, dit ook omdat wij er nooit komen.
Hmmm trouwen ga ik waarschijnlijk sowieso nooit doen maar ALS het er ooit van komt dan toch wel in de kerk. Ik zou misschien nog wel trouwen als ik zwanger zou zijn, gewoon omdat dan alles in 1x is geregeld. Wij hebben allebei een heel ander idee over een bruiloft. R. wil meer traditioneel met receptie en groot feest en ik wil liever klein met een intiem diner en bij voorkeur in het buitenland. Hier dus voorlopig geen (en waarschijnlijk nooit) bruidsklokken
*Zucht* Ga ik hoeslaken ruilen, hebben ze onze maat niet meer...en we hebben geen idee wanneer wel. Wel waterstofperoxide-mondspoeling gescoord (Jakkes met hoofdletters, maar ja, die halve vulling heeft de neiging te gaan ontsteken...en ik kan pas over 2 weken bij tandarts terecht...) Nu zo even boterhammetje eten, en dan naar de Appie voor de boodschappen.
Als ik ooit ga trouwen...als...en die kans is heul klein...dan wil ik het ook heel klein. Alleen naaste familie en paar intimi. That's it. En niet in de kerk. Show je wel wat foto's van Juarno in zijn doopkledij Jomi?
Het viel ons gigantisch mee met het regelen. We moesten van tevoren 1x naar gemeentehuis (naamkeuze) en na de geboorte en aangifte 1x iets opsturen (naar het kantongerecht) en dat was het. We hadden ook verwacht dat er veel meer geregeld moest worden.
Kon je het hoeslaken wel terugbrengen Lies? Of zit je nou met een verkeerde maat waar je niks aan hebt?
Trouwens, ik zou niet weten in wat voor kerk ik ook maar iets moest doen. Ik ben NH gedoopt, lief is gereformeerd, zijn familie ook, mijn moeder is joods, mijn vader was een katholiek.... Zelf heb ik God al even geleden ontslagen en ben dus niet gelovig. Dus ik heb niets met de kerk, behalve dat ik het wel mooi vind..bruiloften of doop in een kerk, Maar dat zou een hypocriete reden zijn.