Als wij ooit gaan trouwen dan is dat op maandagmorgen om 11 uur. (want dan is het gratis) We zijn beide niet Katholiek dus er wordt niet gedoopt en we gaan niet naar de kerk. Trouwen zouden we ook alleen maar doen om alles goed geregeld te hebben. Lim niet weggaan hoor! Jouw grapjes kan ik niet missen en dat je klaagt is mij nog nooit opgevallen en misschien heel gemeen om te zeggen maar als jij klaagt over bijv je man dan denk ik: oh bij een ander is het ook niet altijd rozegeur en maneschijn. Dat helpt mij weer relativeren. Dus klaag maar een eind weg! Desmo heeft haar cyclus weer precies in kaart! Koffie spreekt al Zweeds. Lies is gedouched, en kon haar hoeslaken niet ruilen. Kreeg je wel geld terug? Dan ga je hem toch ergens anders halen. En brute plannen om het hele huis te poetsen. (ik vandaag niet meer) Anna heeft een mooie galoperend hartje gehoord. Toch hoop ik dat iedereen die dat nog wil het ook een keertje uit hun eigen buik hoort komen! Bebek en Jomi @#$&^*&(*^#$%%#@ heb er geen andere woorden voor. Oneerlijke wereld! Bebek niet moedeloos worden, keep the faith! Hier nog steeds geen bruin en boobs zijn vol en niet pijnlijk. Ben erg aan het twijfelen of ik morgen zal testen.
Jee, jullie houden ook niet van huis houden, maar jullie doen het wel! Ik werk in de tuin, en ga mijn broodjes bakken. Niks niet huishouden... hmmmm door jullie voel ik me schuldig! Nou, ik ga toch lekker mijn Braziliaanse kaasbroodjes warm opeten. mjam mjam
Bibi waar zit jij nu in je cycus dan? Wanneer is je NOD? En Anna ik heb tot nu toe nog helemaal niks gedaan dus voel je vooral niet schuldig. Heb net iets spannends gedaan; een hele mooie bartafel met krukken gezien op MP en een afspraak gemaakt om die te gaan bekijken vanavond. Ieks ... nog nooit iets op MP gekocht dus ik hoop dat ik niet besodemieterd wordt. Maar als je eerst gaat kijken kan er toch weing misgaan? Als het onze tafel is, vinden jullie het dan eng om een aanbetaling te doen zodat je zeker weet dat die tafel niet verkocht wordt, of ben ik dan te goed van vertrouwen Het is namelijk nogal een kneiter van een tafel met 6 krukken en die stouwen we niet zomaar even in de auto. Gelijk meenemen gaat dus niet lukken. Oh bedenk me net dat we dan misschien wel alvast een paar krukken kunnen meenemen ...
Zo weer terug. Bebek en JoMi, dikke vette knuffel!!!! Limmeke, niet wegblijven hoor. Volgens mij is het juist goed voor je om het forum als uitlaatklep te gebruiken en als iemand het niet wil lezen dan leest ie er maar overheen! Lijkt me ook geen pretje voor je nu, nieuw huis, gedoe met baan van man, kleine meid rondhuppelen en zwanger. Als je dit al zonder zwangerschap hebt dan is het al frustrerend laat staan met beebje in buik. En net wat iedereen zegt, we gaan je humor missen hoor dus BLIJF! JoMi, ben ook benieuwd naar de foto's van de doop. Annna, was volgens mij helemaal vergeten je te feliciteren met de 15 weken en een mooie hartslag van beebje. Kan me de emoties wel voorstellen. En jij ook geen hh vandaag. Ikke ook niet hoor. Ga straks een kastje in de beits gooien. Wel weer eten koken vanavond natuurlijk (gebakken aardappeltjes met spekjes, sla en balletje gehakt, echt hollands) Lies heeft een verkeerd hoeslaken en is druk met de hh. Veel plezier Desmo is inmiddels in evakostuum aan de slag gegaan. Nu nog een schone badkamer. BB, ik blijf dan maar voor jou doorduimen. Er moet toch wel weer iemand op roze! Hier ook niet in de kerk getrouwd. Manlief is niet gedoopt en ik ben katholiek maar doe er geen fluit mee. Onze bruiloft was ook een kleine met alleen de naaste familie en goede vrienden. De hele dag zo'n 30 personen incl kids. 's Avonds hadden we een diner waarbij de koks live kookten en iedereen z'n gerechtjes zelf moest afhalen bij de koks. Was erg leuk. En als er een kleine komt zal deze ook niet gedoopt worden. Mocht hij/zij later toch iets met geloof willen dan kan dat alsnog. Wel zouden we trouwens kiezen voor een christelijke school. Maar goed, eerst die beeb maar eens. Sollicitatiegesprek ging goed. Ze hebben best wel wat kandidaten uitgenodigd voor gesprekken. Hoor volgende week woensdag of later of ik voor een 2e gesprek mag langs komen. We zien wel, ik heb nog niet echt haast.
Had je een goed gevoel bij het bedrijf Ladouce? Zo van: jeej hier zou ik wel willen werken? Of was het meer een verplicht nummer om je ww weer veilig te stellen. Blijft toch altijd spannend, zo'n gesprek.
Morgen nod. Maar wel laat in de avond. (had mijn ei de 14 ook pas laat in de avond) Dus kan ook overmorgen worden. Vandaar dat ik twijfel wanneer te testen. *Vind het nu wel spannend*
Des, ik ken het bedrijf een klein beetje omdat we bij mijn laatste werk nog wel eens dingen met ze moesten regelen. Het is een leuk bedrijf, informeel, alleen wel wat veel vrouwen. Dat is niet echt mijn ding maar goed, de managing director en de alg. directeur zijn mannen en ik zou deels voor hun werken en deels is het office management. We zien het wel, als het wat wordt is het leuk, zo niet dan is het jammer. Ik heb de tijd en nog wat dingetjes lopen.
(Heel af en toe maar hoor Ladouce, maar dan moet ik er ook echt gebruik van maken ) Spannend van je sollicitatie!
Ok ... ik ga ook beginnen, Lies heeft me aangestoken. En als ik klaar ben ga ik op jacht naar een nieuw meubel voor de badkamer. Tot later meiden!
Oei morgen NOD BB? Zucht... moeilijk om neit te testen maar ik heb me voorgenomen pas te gaan testen als ik eventueel overtijd mocht zijn. Maar wel spannend bij jou dus. Ik duim hoor, het is je zo gegund.
Hier zojuist weer een bewijs van mijn onbeschrijfelijke onhandigheid Ging dus eindelijk de badkamer poetsen en dan maar gelijk goed aanpakken dacht ik. Dus het douchegordijn met stang en al eraf gehaald. En ja inderdaad ... krijg het geval er met geen mogelijkheid meer op, althans niet zo dat het er niet na 1,5 minuut weer afl*kkert :x Zucht ... en ik moest zelf ook nog douchen dus nu is de badkamer wel schoon maar ook weer zeiknat want ik kan niet douchen zonder kliederen. Ben het nu wel weer even zat ... misschien dan toch maar een hulp veel geld betalen en mezelf de ergenis besparen
Lief van je! Ik gun het iedereen hier zo ontzettend! Ik ben ook nog aan het twijfelen hoor. Aan de ene kant wil ik het erg graag weten en ik heb al maanden niet getest omdat het bruin altijd al 2 dagen van te voren begon en ik dan al wist hoe laat het was. Aan de andere kant is het wel weer zonde van het geld en zeer frustrerend als er weer een omo test uitkomt. Al weet ik dan wel wat ik kan verwachten.......mmm ik denk er nog even over na. Als iemand nog goeie agrumenten heeft hoor ik die graag! Ik ben begonnen met het uitzoeken van mijn administratie, ondertussen is de pc kast ook al schoon en opgeruimd het terrarium blinkt weer en de grote plant heb ik buiten afgespoten, maar ligt de tafel weer vol zooi. Die plotselinge opruimwoede voorspelt ook niet veel goeds. Ik ga nog even verder voordat mijn lief een hartverzakking krijgt. Oja en ff broekloeren.
Desmo, ik heb zo'n h in de h en is echt te gek. Al is ze nu een paar weken op vakantie en moet ik het zelf doen (blehh). 't Kost wat maar dan heb je inderdaad ook geen ergernis en je hebt tijd over om leuke dingen te doen. BB, al klaar met broekloeren??? Ik duim ook mee, vind het enorm spannend. Enneh, morgen nod, dus toch niet een zo'n kv testje van Euro 2,50 (de kosten zijn het niet) er morgenochtend tegen aan gooien. Al is het maar om ons blij te maken.