35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, ben benieuwd of je uitgenodigd wordt voor 2e gesprek! Klinkt wel heel leuk dat het wat informeel is en gewoon wat meer op die mannen focussen, heb je minder last van die vrouwen :p
    Heb je er een goed gevoel over?

BB, al nieuws???

Lies is errug druk geweest vandaag....hoe laat ga je hier verder? :D

Desmo heeft de douchestang gesloopt...ik zeg: goed excuus voor een nieuwe! ;)

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Noop geen nieuws, ik broekloer vrolijk door. (nieuw werkwoord :D)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, dat was lekker! Heerlijk, nog bijna rauwe tonijn! Vers van de visboer. Jammie. Lekkere salade erbij, en zelfgemaakte guacamole.
    Ook een receptje van de AH ;)

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik broekloer, jij broekloert, wij broekloeren.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Lim, je kan hier gewoon je ding doen. Geen probleem, ook niet dat je soms klaagt. Je hebt overigens wel redenen tot klagen, dikke knuf!

Jomi, wat balen van je ongi! :(

Spannend BB, ik duim!
    Over testen : ik ben van het testen op NOD, hooguit 1 dag ervoor. Nooit ver voor NOD, maar ook niet dagen daarna pas. Ik kan me toch niet inhouden en wil het dan weten ook.

Lieve Bebek, de duimen draaien door.

Niet verkeerd Lies!

Zeg, ik zie allemaal lekker eten voorbij komen...... maar waar zijn de recepten? ;)

Mijn menu de komende dagen :
    Vanaaf tuinboontjes met gehaktballetje en gebakken aardappelschijfjes
    Morgen preischotel uit de oven (eerder gemaakt, ingevroren dus morgen na kantoor heerlijk makkelijk)
    Donderdag wordt het een pasta-ovenschotel met gehakt, courgette, tomaat, ui en mozzarella (en nog wat, ben ik vergeten) en veel kruiden (knoflook, oregano, etc.).
    Vrijdag zeer waarschijnlijk soep met broodjes. Weer lekker makkelijk na kantoor, en Danique eet op het KDV al (heerlijke verse dingen uit het restaurant in hetzelfde gebouw, ikke jaloers).
    Zaterdag een rijstschotel met spercieboontjes, paprika, gehakt en een satésaus.

7. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid
    Hallo lieve meiden,

Zal voorlopig even niet meer zo veel aanwezig zijn op ZP,de uitslag van de onderzoeken van mijn lieve papa waren niet goed en aangezien mama er niet meer is zullen wij hem op moeten gaan vangen en daar gaat alle tijd en energie in zitten,k*nker wat een rotziekte blijft dat toch!!we dachten dat het weg was maar helaas is het weer in alle hevigheid terug,k*tk*tk*t.Nog geen rode duivel trouwens,door de stress en ziekzijn van de afgelopen dagen blijft het weg:(maar das nu even niet belangrijk meer,hopelijk tot snel,en ondertussen allemaal heel veel succes!!xxxlisa

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Lisa heel veel sterkte en kracht in het begeleiden van je paps.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Hier het eerste kleine lichtbruine sliertje slijm gespot:(

Ja ik weet het het kan nog alle kanten op maar eerlijk gezegd is mijn hoop nu een heel eind weg.
    Kon ook eigenlijk niet anders met die poetsbui van vanmiddag. Ik denk dat ik zo meteen maar een warm bad op ga zoeken.

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lieverd, het is waarschijnlijk het begin. Maar net wat je zegt, kan nog alle kanten op. Ik duim nog even voor je verder. Knuff.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lisa, ik wens jou heel veel sterkte met je papa. Blijft echt een rotziekte. Als je er weer aan toe bent, zien we je wel weer verschijnen. Knuff.

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lisa, heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd! Ik hoop dat jullie samen de ziekte kunnen verslaan!!

Lies, ziet er zeker niet verkeerd uit zeg! Romantische vakantie wordt dat! Wel ff plannen in je vruchtbare periode he? ;)

BB, dat kan nog alle kanten op, kan ook innestellingsbloeding zijn! Ik duim door!

Limmeke, die flauwekul heeft nu weer lang genoeg geduurd, kom maar weer terug! :D Klagen en grappen maken, alles mag!

Hier geen verandering. Zeer schaambeen, steekjes vooral en bruin is helemaal gestopt. Schiet mij maar in de kerstboom, ik snap het niet meer :( Maar ik wacht rustig verder af....op de duivels ;)

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Klinkt allemaal goed Bebek! Misschien morgen toch een testje? Al is het alleen maar om ons niet in spanning te houden!;)

Innestelingsbloeding is dan toch donkerbruin als het oud bloed is en niet caramelkleurig?

En Lim ik ben het met Bebek eens, kom nu maar weer terug!

14. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Lies, ziet er goed uit. Ik wil ook en dan ook nog Florence, helemaal leuk. Moet een topvakantie worden. Bella italia, vino en heerlijk eten.

Lisa, sterkte met je papa. Hopelijk zien we snel weer terug.

BB en Bebek, ik heb inmiddels kramp in mijn duimpjes. (en dat komt niet van het beitsen:D).

Limmeke waar ben je????????????????????????????????

Morgen ben ik niet online. Ga een dagje met manlief mee, mentale ondersteuning. Hij moet naar de andere kant van het land, dus een heel stukkie tuffen en maar een klein klussie.

Oh ja Bebek, ik weet nog niet wat mijn gevoel zegt. Ik heb het zo naar mijn zin gehad bij mijn vorige werk dat alles eigenlijk in het niets valt. Misschien moet ik toch wat meer geduld hebben en komt mijn droombaan (moeder worden;)) toch nog binnenkort voorbij.

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ladouce, ik hoop ook met heel mijn hart dat je échte droombaan snel mag komen! Het betaalt slecht, het is een gekkenwerk, zwaar ondergewaardeerd, maar het lijkt me de prachtigste baan die er is: mama worden!!

BB, ik weet eigenlijk niet hoe innestellingsbloeding eruit ziet, maar jij hebt het over caramelkleur? Bloed heeft toch sowieso nooit een caramelkleur? Of snap ik het nou weer niet? :D Was het niet 'gewoon' afscheiding dan?

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Gewoon is bij mij altijd wit/cremekleurig.............ik weet niet wat jij allemaal voor kleuren produceert?;) :D :p

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nope, er wordt niet getest in huize Bebek ;)
    Het is waarschijnlijk toch weer 5 euro wat de fabrikant rijker van me wordt. Om maar niet te spreken van alle tranen die ik armer word van die witte testen :(

Ik kom zo nog ff in de reclame kijken, maar dan ben ik er weg van. Morgen werkdag nummer 3, 5.30 het wekkertje....maar goed, wel over de helft dan!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik alleen maar donkerbruin of helderrood, maar jij hebt het over caramel....:p :D

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Tja daar heb jij gelijk in.......ik ga nog maar een keertje loeren.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Meisjes, ik ga mijn mandje opzoeken. Nog lekker uurtje tv kijken en dan heerlijk slapen!

Slaap lekker allemaal en mijn duimen draaien voor alle meiden die het nodig hebben en iedereen krijgt zomaar een dikke knuffel! :)

Deel Deze Pagina