Mag pas over een week testen, heb net een paar dagen geleden mij springende ei gehad Wel goed geklust hoor maar misselijk na een paar dagen Ik ga slapen of in ieder geval mijn nestje opzoeken. Tot morgen meiden!
Hahaha, dat was niet de bedoeling hoor! Beebje moet draaien! Dinsdag ziekenhuis las ik, hoor je dan meer? Draai beebje, draai beebje, draai!
Neej, reclameneten wil ik niet, maar een leuke lelluke uut ut zuuden is ook welkom hoor! Is net het buitenland
Hmmm, ik heb het vaker gehoord hoor....ik ga gewoon heel erg hopen ok? Hahahah, alles is hier gewoon zwangerschapsgerelateerd! Beterschap lieverd!
Pffft, die chantal-muts waar ik in het tbs topic mee in de clinch lag is echt niet wijzer hoor! Die zit in alle topics te rellen, ongelooflijk! Ik heb mezelf een chantal1984-ban opgelegd, want erger me groen en geel aan het mens! :x Zo, dat moest ik ff kwijt En nu ga ik afwassen, haartjes wassen en, jawel, naar de heerlijke Shemar Moore kijken Speciaal voor Suus nog even de blote pielemuisman, omdat ze daar zo blij van wordt: (samen met die knuffel van mij )
En wat ziet ik nu net?? Hij heeft gewoon dezelfde leeuwenkop op zijn arm staan als die ik op mijn rug heb! Alleen heb ik er dan nog een zon omheen, maar toch!
blote pielemuisman? *is meteen wakker* zal bij gelegenheid eens kijken voor een lelukke magneet uit het zuiden
Nou, we hebben weer een nieuwe optie..maar jullie raden het al...op aanvraag. Nu dus weer afwachten of deze dan wel vrij is..zal wel niet
Hahahaha, ja, hoe ze het doet weet ik ook niet, maar Suus heeft een foto van mijn lekkere shemar moore in blote pielemuis opgesnort. Of eigenlijk meer in blote pielefant in zijn geval Ze heeft vast het linkje nog wel ergens! Meisjes, ik ga ervandoor! Slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op
Aankomst op 28 augustus, verblijf van 1 week. We hebben nu nog iets anders, dus als de optie die we nu hebben aangevraagd niks word, dan kunnen we die morgen nog proberen...als we dan tenminste iets gehoord hebben.
Nou, ik haak af. Heb inmiddels knallende koppijn van dat gezoek, en ben het zat. Morgenochtend weer vroeg dag want werken. Slaap lekker dames, tot morgen!
Nou als jullie het nog snappen? Ik doe vandaag echt Bebek na. Sinds vanmiddag helemaal niets meer geen bruin, rood of caramel? (ook niet met afvegen) Ik snap er geen sikkepitje van. Zal straks wel ineens de hel losbreken
Trusten Lies en Bebek. BB, anders wel leuk als we zelfde nod hebben. Dit keer was het samen met Bebek. Limm, fijn dat je er weer bent. Klaag jij maar lekker hoor, wij hebben hier een brede rug. Lucht lekker op toch en is ook niet niks wat jullie nu allemaal mee maken. Knuff. Even lekker verjaardag gevierd, maar zondag wordt het echt een feestdag. Dus vandaag lekker rustig.
Tja die vlieger gaat dus niet meer op. Als het vanacht of morgen wel doorbreekt dan zit ik op de 23ste. Had ik net alles aangepast...pfff kan ik het nog een keer gaan doen. Ik wacht nu eerst af totdat het helemaal zeker is.
Raar hoor BB! Nou, ik duim gewoon nog ff door ook voor jou. Ladies, jawel deze fossiel is net toegetreden tot het hyves-tijdperk! Als jullie mijn hyevs-vriendinnetje willen worden, zoekt op "natas almere" en gij zult vinden