35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Morgen lies.

En zitten er nog nagels aan je vingers? of zijn ze er al af?
    hier zitten er nog een paar aan.:D:D

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee, nagels zijn op. Net als mijn geduld trouwens ;)

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ladouce nog van harte gefeliciteerd en succes vandaag !

Liesben dikke knuf, het gaat goedkomen meis

Oh ja Xander heeft de hele nacht doorgeslapen ben maar even gaan kijken om 6 uur vanmorgen toen lag hij zo raar in zijn bed, bovenin en op zijn buik dat ik hem heb goedgelegd. Tja daar werd hij natuurlijk wakker van ;)
    En hij ontwikkeld wat lichte puistjes in zijn gezicht, zullen de hormonen wel zijn arm ventje nu al jeugdpuistjes :D

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mogguh meisjes, was even een weekendje weg en had dat geloof ik hier niet duidelijk gezegd :) Zo lief dat Liesben en Bebek dan allebei gaan sms'en waar ik ben. Wat een schattten zijn jullie toch!!!!

Heb niet echt terug gelezen, sorry. Vanmiddag moet ik nog een keer naar de HA maar eigenlijk weet ik niet waarom. Het vloeien is zo goed als gestopt en achteraf was het bijna een normale menstruatie, alleen was ik nu zwanger en was het vloeien de eerste dag idioot heftig. Geen idee dus wat ik daar straks moet gaan vertellen :(

Lies hoe laat mag je morgen? Ik dacht dat het vandaag was, maar blijkbaar moeten we nog een dagje wachten GRRR. Morgen ben ik op kantoor en kan ik niet even komen spieken hoe het is geweest. Moet ik helemaal tot de avond wachten :( Misschien wil iemand me een sms'je sturen?

En als we volgende week gaan daten, mag het dan op dinsdag? Dan kan ik ook mee want dat is mijn vrije dag :)
    Misschien nu een lokatie uitzoeken die WEL bereikbaar is :D:D
    Eerst even een inventarisatie maken wie er mee willen en dan een plek uitzoeken die voor iedereen redelijk aan te rijden is?
    Jee leuk, heb wel zin om jullie weer live te zien :)

6. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Oh ja, heb trouwens vannacht gedroomd dat Marnat zwanger was. Geen idee of mijn dromen voorspellend zijn maar het zou wel heel leuk zijn natuurlijk ;)

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zo, heb mijn verdrietige handtekening ook maar weg gehaald. Daar wordt ik zelf niet blijer van dus ik ga denk ik maar weer een banner plaatsen.

8. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Desmo fijn je weer te "zien"

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

15:50 uur pas :(

Hoe was het weekendje, wel lekker?

10. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow gestie wat laat Lies, dat wordt nog een dagje zenuwen extra. Ik denk aan je hoor lieverd en heb er trouwens alle vertrouwen in dat jullie een mooi kloppend garnaaltje gaan zien ;)

Het weekend was wel ok. De aanwezigheid van 2 kleine nichtjes was wel erg confronterend en ik merkte dat ik er meer moeite mee had als normaal. Eerlijk gezegd ben ik nu blij weer thuis te zijn in mijn eigen wereldje, als je begrijpt wat ik bedoel :)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Snap ik! Heb je wel wat verteld? Of hebben jullie het voor jezelf gehouden?

Weet je, tot zondag was ik heel positief, maar nu...nu die dag zo dichtbij komt, gieren de zenuwen door mijn keel,
    En iedereen gaat me bellen....en vragen hoe het is/was, en wanneer ik nu de echo heb. Heel lief bedoeld hoor, dat weet ik wel. Maar ik heb er even geen zin in, ik heb me even terug getrokken in mijn eigen kleine coconnetje.
    "Snel" zeg ik dan, en ik bel je wel. Erg hè? Maar ik heb geen zin in de hele dag telefoontjes morgen.

12. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ze wisten het al, ik was bij mijn schoonzusje toen het gebeurde dus iedereen was leuk op de hoogte ;)

Maar ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt in telefoon nu. Het is al spannend genoeg. In jouw geval zou ik waarschijnlijk niet eens opnemen hihihi. Logisch toch dat je nerveus bent? Zou gek zijn als je dat niet was. Moet je vanmiddag nog werken? Niet dat dat leuk is maar dan gaat de tijd wel wat vlotter. En anders duik je straks maar lekker de tuin in met een kop thee. ;)

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, dat si waar...sorry. Was ik even vergeten...
    Waren ze wel lief voor je?

Nee, ik ben vrij vandaag en morgen. Had me voorgenomen om deze dag veel te doen, maar tnt komt daar niets van. Ik heb zelfs nog niet gedouched...

Enne volgende week dinsdag kan ik niet.

14. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ow dus dinsdag gaat hem niet worden. Kan je eventueel wel op vrijdag?

Enne ... ik zit ook nog in mijn pyjamabroek hoor ;)

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    zucht...wil ik net even via de telefoon een nieuwe bankpas aanvragen omdat die van mij is overleden ... moet ik daarvoor naar het kantoor. lekker handig wel weer :x

vrees dat ik mijn pyjamabroek moet gaan verruilen voor een fastoenlijk exemplaar waarmee ik me op straat kan vertonen. en ik hing nog zo lekker op de bank.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, dames, mocht ik in ene niet meer online komen...dan is de internetverbinding hier definitief overleden.
    We hadden een draadbreuk in de kabel die van beneden naar boven liep (Onze pc's staan op zolder). Dus voor boel centjes nieuwe draadloze modem aangeschaft. Netwerkkaarten geïnstalleerd met antennes (Soort dongels, maar dan anders) maar helaas blijft het huilen. Slechte verbinding, valt regelmatig weg. En dan heb ik nog mazzel, op pc van lief doet het hele internet het niet :(

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar geen zorgen hoor, als ik morgen geen internet heb dan doet mijn 06 het wel en kan ik Des en Bebek smssen. Maar het hangt af van de uitslag hoe lang dat duurt! Maar niet meteen in paniek raken dus ;)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

En nu ga ik echt douchen!

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Liesben probeer vertrouwen te houden! Ook al is het moeilijk.

Desmo, leuk he banken. Leuker kunnen we het niet maken, wel lastiger voor onze klanten.

Hier worden de zenuwen steeds erger. Heb al zo'n misselijkmakend gevoel in mijn buik. Zie weer behoorlijk op tegen dit onderzoek en dan met name dat het weer pijnlijk zal zijn. En dan straks weer te horen krijgen, mevrouw T. alles is ok! Tuurlijk heerlijk en prettig dat alles in orde is maar waarom word ik dan niet zwanger.
    Sorry voor ego bericht maar het is one of those days.

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je mag Ego-en hoor ladouce! Ik doe ook niet anders lately....
    Ik hoop voor je dat het meevalt. Hoe laat "mag" je?

Deel Deze Pagina