35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Limmeke, alvast gefeliciteerd met je 18e verjaardag morgen.
    Ondanks dat je het niet viert en geen cadeautje krijgt toch een fijne dag.

Cadeautip voor Limmekeman: verwendag voor Limmeke.

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Des, heb jij geen fotootje van tas? Ben ook nog steeds opzoek naar mooie tas. Had er pas eentje maar die ging na een week al stuk dus teruggebracht.

Lies, zal even meezoeken. Park ziet er leuk uit.

JoMi, sterkte met hoofdpijn.

3. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lies, ik zou zoeken in Fiesole. Ligt dichtbij Florence, je kunt het zien, mooi uitzicht en het is een leuk plaatsje. En als ik me goed herinner is er een treinstation ook. Ik geloof een flinke wandeling. Anders is het per bus bereikbaar.

BB,
    Vond sommige uitspraken in dat topic ook wel heel grappig. Een beetje humor kan nooit kwaad he!?

OK Koffie,
    Ik begrijp dat je het grote loslaten nu alleen moet doen. Als enige ouder tenminste, naast de verdrietige zussen. Je moet morgen ook wel huilen hoor! Gewoon doen, dat vind ie heus wel lief, al zegt ie op dat moment misschien dat je niet zo stom moet doen.
    Ach meissie, sterkte hoor! Dikke knuffel voor morgen. Ik voel me ook al verdrietig bij het idee.

Hyves en de rest... ik vind het al raar om virtuele vriendinnetjes te hebben. Soms vertel ik wel eens iets aan vriend over wat iemand hier schrijft, maar ik voel me altijd een beetje 'stom' omdat je elkaar totaal niet echt kent. (maar soms toch ook weer wel, je vrienden weten meestal niet wanneer je NOD is of wanneer het klustijd is, hier deel je dat weer wel). Aan de andere kant lees ik ook wel eens mensen die mij erg onwerkelijk over komen. Op ieder forum zitten wel eens freaks die maar wat vreselijks verzinnen om in de aandacht te staan.

Ik snap trouwens ook niet dat mensen elkaar virtueel van alles verwijten zoals de schoonvader van Limmeke. Nou kan dat in ons geval niet eens omdat onze ouders allemaal digibeet zijn. :)

4. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thanks Anna ik voel me dan ook best wel k** nu :(

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    koffie..snap helemaal hoe jij je voelt lieverd.. wat ik hoop is dat hij dit keer wel wat trouwer is met contact zoeken.. en als hij dat niet doet.. dan waarschuw je me maar.. dit hormoonbommetje zal dan wel zorgen dat zoonlief zijn mama niet verwaarloosd ook al zitten er een paar landsgrenzen tussen.

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Sorry, niet in mijn hum.
    Ik drink en rook niet waar moet ik mee op houden dan???

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Knuffie voor je hum....tsja....ik heb ook besloten lekker mijn wijntje te nemen en alles hoor.Heb alles gedaan zoals het moest....misschien is het juist wel de truk om gewoon lekker te doen waar je zin in hebt.Maar dat zijn mijn rare kronkels hoor.
    Nogmaals dikke knuf voor BB.

8. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Sjonge Bebek, wat een kolere-sms van die zogenaamde vriendin :(

Hahaha Des, jazeker je staat weer op 100 :D

Sorry Jomi maar ik was helemaal kwijt hoe je trouwkaart eruit zag.
    Hij is mooi!

Lieve Koffie, heel veel sterkte morgen. Dikke knuf!

En Lim, jij ook veel sterkte met je 18de verjaardag morgen ;)

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Happy Birthday to Lim, Happy Birthday to Lim, Happy Birthday dear Limmeke, Happy Birthday to you!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Succes vandaag Koffie, ik zal aan je denken!

BB, dikke knuffel!

Anna: Fiesole? Bedankt, ik ga eens zoeken!

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Kwam alleen even snel langs om Limmeke van harte te feliciteren met haar 18e verjaardag! :)

En om Koffie een hele dikke knuffel te geven!! Sterkte vandaag lieverd!

Oke, dan de rest van de meiden ook maar een knuf. Als excuus dat ik niet te genieten ben....
    Ga vanmiddag na werk met 2 vriendjes-collega's naar de Parade en dan ga ik lekker roseetje en peukie nemen, ozo lekker puh!
    Ga nu weer gauw verder!

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Die pokkeduivels doen me ook een partij zeer, niet te filmen zeg! Alsof het allemaal al niet erg genoeg is :x :x

*gaat nu haar frustraties botvieren op de boefjes :D*

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sweet 18 voor Limmeke. TOch fijn dat je er weer een jaartje bij hebt mogen zijn op deze wereld. Wij vinden het wel gezellig dat je met ons klets in elk geval!

BB dikke knuffel!

Oooh leuk Bebek, Parade, (dat was voor mij vorige eeuw geloof ik) rosé mjam, misschien meteen een jointje nemen ipv een peuk. Haha, als je dan toch lekker gaat ontspannen.
    Fijne middag!

De allerdikste knuffel voor Koffie!

14. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo, koffie tijd. NU hoop ik wel dat Limmeke op tijd is, lust er wel een stukkie gebak bij ;)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Grrr veel te vroeg wakker door een telefonerende man:( (om 9 uur!!! Ik heb vakantie!)

Lim proficiat!
    Koffie dikke knuf.

De rest niet onthouden sorry!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoeraaaaaaa. Hartelijk gefeliciteerd met je 18e verjaardag Limm.

Koffie, sterkte en hele dikke knuff voor jou.

Ook voor Bebekje knuff.

Lies heeft zin in koffie met gebak, alleen is de jarige in nog geen velden of wegen te zien. :D

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb mn 1e bakkie al op, zonder gebak :(

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dan ga ik nu ook maar even een bakkie nemen, zal dan ook wel zonder zijn.

Ach, vandaag maar niet dan. Zondag krijgen we dubbel en ik heb woensdag ook al gehad. Moet toch een beetje om de lijn denken, anders past de trouwjurk straks niet meer. :D

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  20. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Limmeke meis van harte, ook al doe je er niets aan wij vergeten je niet ;)

Deel Deze Pagina