35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh en Koffie, vergeet nog helemaal te zeggen wat een lekker vrolijk manneke heb je.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dikke knuffel Koffie!

Ik ben zo weg, werken. Laters!

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ach lieve Koffie wat een verdriet, ik weet zo goed hoe het is. Ik vergeet nooit het moment waarop mijn ouders voorgoed uit NL vertrokken. Wat heb ik gebruld!!
    Heel veel sterkte lieve schat en jank gewoon maar door, dat verdriet is logisch en mag best gezien worden. *Desmo veegt snel een traan van haar wang*

En dan kijk je af en toe even naar je kleine jongen en heb je misschien toch heel even en glimlach op je snoet. Want het is een snoepie hoor, die kleine Xander ;)
    Hele dikke knuf voor jou!

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Limmeke gefeliciteerd meis en bedankt voor de taart, jummie!:D

Lies werk ze (je zal al wel weg zijn)

Bebek de Parade is vast heel leuk. Ik ben er nog nooit geweest en rij er iedere dag langs :) Gewoon lekker wijntje en peukie hoor, geen gezeur maar genieten ;)

Ik ben zo ook weer foetsie. Naar een afscheidsborrel van een collega/vriend van R. die naar Brazilie gaat emigreren :( Verder weg kon blijkbaar niet ;)

En vanavond eten bij Janzen op aanraden van Liesben. Ben benieuwdjes.
    Morgen zusje op visite en de stad in en zondag onze nieuwe tafel ophalen en de schoonfamilie over de vloer.
    Dussssss als ik er weing ben dan weten jullie waarom ;)

Fijn weekend allemaal!!

5. BB10

BB10 Niet meer actief

*breekt even snel in, we gaan volgende week naar een hele gave boerderij kijken, duimen jullie voor ons dat het wat wordt? Breekt weer uit*

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Oh wat leuk BB, een woonboererijtje? Heb je een foto? Ben zo benieuwd en de duimen draaien voor jullie.

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@ BB...gaaf!Ik hoop dat het wat wordt
    wel een beetje jaloers...wil ook een boerderij met kipjes

@Koffie....arme meis....je zoon zover weg en dan vandaag het echte afscheid.Wat zal dat een zeer doen....knuffie bij gebrek aan iets wat echt helpt.

Vandaag in de tattooshop geweest....en hij wordt gaaf..precies zoals ik hem wil hebben....en hij wordt gezet op mijn trouwdag....wel 1,5 week voor de vakantie,dus dat wordt bedekt houden en niet zwemmen op mijn verjaarsfeessie...snif.Maar ben er echt zo blij mee....had Suusman uitgelegd wat ik wilde en die zei,dat ik bij de tattoomeneer toch met een duidelijker verhaal aan moest komen,maar die meneer begreep me gelijk :) Maakte alleen een niet zo mooie binnenkomer door te zeggen ,dat ik rozentattoos niet zo heel mooi vond (gelukkig zei ik het ook zo en niet zoals ik het dacht...was iets sterker uitgedrukt dan niet zo heel mooi ;)) en toen zag ik pas ,dat hij zijn hele onderarm geroost had :D

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Ff kijken of ik een foto kan uploaden.......

Bekijk bijlage 89731

Nu nog ff kijken of hij het doet.

En koffie een hele dikke knuf geven net als Suus zei: bij gebrek aan iets beters.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou het is gelukt. Daar gaan we volgende week naar kijken. Misschien dat het iets voor ons is. Op de foto ziet het er wel leuk uit.

10. Suzanne68

Wauw!!!!!
    nog een beetje jaloerserder ;)

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Kom je toch gezellig logeren! (heb dan ruimte genoeg in de wei zodat jullie allemaal kunnen komen kamperen;))

12. Suzanne68

*haakt de caravan alvast achter de auto*

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kamperen? Ik? Ben je gek geworden ofzo :$
    Ik kampeer niet. Nooit. Dus ik ga wel in de logeerkamer ;)

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Wauwieee bb, wat leuk.

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Limmie, van harte met je verjaardag!
    Is er nog taart over?

Koffie, wat is Xander toch een heerlijk kereltje! Godzijdank kan hij je een beetje vrolijker maken.
    Hele dikke knuf meid!

Oh BB, gaaf!!!
    Kramperen doe ik ook niet aan mee hoor ;)

Suus, kijk maar uit dat de tattoomeneer niet uit wraak roosjes op jou gaat tekenen :D

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND

Oh erg he Koffie, dat het grote begrijpen nu pas komt. Nou ja, ik wist vroeger ook wel dat mijn moeder er verdriet van had dat ik zo lang in het buitenland woonde. Pfffff en jij nog wel met je gezin.

Ik zou nu zeker niet meer naar het buitenland gaan of een grote reis maken nu Yara er is (tenzij noodzakelijk natuurlijk).

KNUF KNUF KNUF, sterkte met het gat in je hart!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Slik, ja dat kan natuurlijk ook nog, de rollen omgedraaid...

nou word er helemaal verdrietig van.

Nou was ik al eigenlijk, mijn borstvoeding lijkt een beetje echt op te zijn en mijn meisje gefrustreerd deed mijn t-shirt er weer voor. (berg die maar op ma, het is niet veel meer) Nu brengt papa haar maar verder naar bed, want ik zit steeds met tranen in mijn ogen.

Maar even lekker naar BB's droom gaan kijken, dat is vast wel leuk. Klinkt heel goed in elk geval!

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo anna, dat kan komen door je zwangerschap he dat je BV terugloopt..

BB: wat een gaaaaaaaaaaaaf boerderijtje.. vind wel dat je lies dan maar een bedje in een stalletje moet geven, want die wilt niet kamperen.

suus: fijn dat tatoomannetje wist wat jij bedoelde

Net lekker gaan uiteten met mannetje, was voor het eerst in 9 maanden.. erg gezellig... dochterlief is lekker bij opa en oma geweest.
    Mannetje is door naar ronde 3!! Nog 2 rondes te gaan.. volgende week ergens zou 3e gesprek plaats hebben.. dus dan weer duimen.

Ben beetje... eh... tja, weet eigenlijk niet :) Had 2 kaartjes in de bus.. van exman en pa en ma.. verder wel heel erg stil rond verjaardag.. geen foontjes, geen smsjes.. nix.. nou ja, morgen komen mijn zoons weer thuis na 2 weken vakantie.. mogen die nog keertje voor mij zingen :D

19. Suzanne68

Voor Limmeke:

Happy Birthday to joeeeeeeeeeeeeee!
    Happy Birthday to joeeeeeeeeeeeeee

Happy birthday,happy birthday

Happy Birthday to joeeeeeeeeeeeeeeehoeeeeee!

;)

20. Suzanne68

Ik heb vast gister weer niet goed opgelet ofzo,maar waar is ons aller Bebekje vanavond gebleven?

Deel Deze Pagina