35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    bekje had rot hummetje.. verder weet ik eigenlijk niet waar ze is?

BEBEK met die amsterdamse C.. doe je eens melden

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Was die niet met 2 collegaatjes naar een parade? (god weet wat ze daar mee bedoelde;)) (ik moet dan meteen aan bloemenkorso's denken)

Oh en Lies en Natas mogen in de logeerkamer (als ze zich gedragen anders is de stal ook nog leeg;))

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ziet er aan de buitenkant leuk uit BB. Als het binnen ook zo is ... bieden maar!:D

Hmm Limmeke, da's wel wat karig voor je jaardag inderdaad. Hebben jullie lekker gesnaveld samen? Werd dan ook wel weer eens tijd na 9 maanden hoor. En goed van je mannetje, hoeveel ronden moet hij nog doorstaan?

Wij ook vanavond heerlijk uit eten geweest bij een adresje wat ik via LIes had. Echt een aanrader, bedankt voor de tip meis. Daar gaan we zeker nog eens naar toe ;)

Bebek is naar de Parade. Da's een soort van cultureel gedoe met allemaal kleine tentjes waar korte voorstellingen worden gegeven. Verder veel terrasjes en gezelligheid. Hoewel ik er nog nooit ben geweest schijnt het echt super leuk te zijn.

Sow ... weten jullie dat ook weer :D

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Suus al helemaal opgewonden van haar tattoo :D Komt hij op de plek die je wilde, op je onderarm?

Arme Anna. Nog een paar maanden en dan heb je als het goed is weer meer dan genoeg voeding voor je kleintje ;)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    waar is die Parade dan? Utrecht?

6. BB10

BB10 Niet meer actief

Anna, ik las in een ander topic dat bij iemand de bv ook terug liep en die heeft haar dochter iedere 2 uur aangelegd en de volgende dag zat ze weer op peil. Niet dat ik er enig verstand van heb maar ik had het gelezen en dacht misschien heb je er iets aan?

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Dinnen ik ga slapen ben kapot trusten!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten BB

mjah, is idd wel karig he aan reacties op verjaardag..nou ja.. het zegt mij voldoende

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Maar ik heb prachtig mooi voor je gezongen....

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe jij hebt heel mooi gezongen suus

heb de buurtkatten eindelijk uit de tuin kunnen jagen na jouw gezang

:D

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oooo over 8 weken mag beebje al komen..
    misschien moet ik toch maar eens beginnen met aanschaffen van bepaalde dingen.. zoals bedje enzo.. heb nl nog nix!

12. Suzanne68

:(:D

ga es gauw een bedje scoren jij :p Marktplaats?Hele kamertjes voor 150 euro.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    moet gewoon in auto stappen en naar ikea rijden.. ze krijgt zelfde bedje als dochterlief omdat ze over tijd ook samen kamer delen.
    maar denk steeds van.. waar moet ik het laten? dit huis is al bomvol, en andere huis kan ik nog niets opslaan..
    ach ja, komt ze eerder moet ze toch naar ziekenhuis en dan kan manlief nog altijd bedje halen toch?
    komt goed.. denk ik :)

14. Suzanne68

Vast wel ;)
    Maareh...zijn die Ikeadingen niet heel plat ingepakt?Kun je vast wel ergens kwijt nog.Bedje is zo gekocht hoor.

15. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Nou ja, wat ik nu weer heb. Ik dacht een muggebeet te hebben eergisteren onder mijn oog. Vanmorgen had ik het gevoel ergens tegenaan te kijken. Kijk ik in de spiegel is het toch een partij dik .............. help ik loop voor gek :$

16. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Enne Lim ga jij eens lekker shoppen.....

Wow mooi boerderijtje BB

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme Annna, wat verdrietig dat de bv terugloopt. Kan me voorstellen dat het door de zwangerschap is?

Arme Limmeke heeft een wel heel stille verjaardag gehad. Ik had smorgens ook nog voor je gezongen, maar dat is toch niet echt hè?
    Ik wilde nog sms sturen, maar ik durfde niet goed meer.
    Wel gezellig wezen eten met je man, dat is positief. En ook wel goed voor jullie denk ik? Even samen weg?
    ((knuffel))

Uhm, verder weet ik het niet goed meer.
    Oh ja Desmo heeft lekker gegeten. Pfieuw. Ik was al bang dat je het niks zou vinden, dan stond ik wel te kijk ;)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

#3738 Liesben, 31 jul 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2010
    Hemel. Zit ik weer een topic te lezen van een vrouw die ruzie heeft met vriend omdat ze dure flesjes heeft gekocht voor de baby. Maar haar argument was dat hij nog niets had meebetaalt, dat zij alles van haar eigen geld had betaald...
    Oké, denk ik dan. Kan.
    Maar wat zie ik aan het eind van het bericht?
    "Ik ben 8 weken en 5 dagen zwanger"

En een paar reacties later zie ik dat ze bij hem weg is..
    Ik realiseer me dat ze ws niet het hele verhaal vertelt, maar als ik dit lees denk ik: Hoe naïef kan je zijn?

*zucht*

19. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik las net dat bij Anna de BV terug loopt, vind je kleine meisje het nog wel lekker ? Ik weet nog dat ik toen ik zwanger was van mijn jongste meisje en dat nog niet wist, Melissa de BV ineens niet lekker meer vond en toen was ze 3 maanden oud !

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er verdrietig van wordt.......... Dikke knuf

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

Deel Deze Pagina