Om 13.30 u. dus heb nog even. En dan om 16.15 mammo als ik me goed voel want anders ga ik die verschuiven.
Zo, ik is in ieder geval gedouched! Nu even boterhammetje eten bij moeders, dan boodschapjes doen en dan in het tuintje zitten!
Lieverds, ik kom even afscheid nemen. Vorige week maandag zou mijn uitgerekende datum zijn geweest. Ook al dacht ik er niet meer mee bezig te zijn, toch een heftige week ervoor gehad. Nu is 't klaar. Afgesloten. Dan gisteren ook nog 3 mnd geleden dat paps overleed. Nu wordt het tijd om terug te keren in mijn eigen leven. Geen kindjes, alleen de diertjes, waar ik intens van geniet. Gefeliciteerd 2 zwangeren! Succes met de echo morgen, Liesben! Fijn dat alles goed is, Anna. Marnat 8 eitjes, Suus nu aan de plakpillen. Dat is even wat ik heb opgevangen. Het ga jullie allemaal hardstikke goed! En denk erom, vergeet niet te genieten, ook als het zwanger raken niet of niet makkelijk lukt! Kus JFT
Dat is ook sterk, ik dacht vanmorgen nog aan je! Verdrietig om te lezen maar wel begrijpelijk. Ik wens je het allerbeste met of zonder kindjes, het ga je goed! Liefs
Lieve JFT, wat heb ik regelmatig aan je gedacht. Wat lief dat je even gedag komt zeggen! Ik wens je alle goeds toe!
Belt net beste dinnetje op, ik in tranen. Ze schrok zich dood en dacht dat er iets was. Nee dus, behalve een ongezonde dosis stress!
Och lieffie toch, ben je zo bang voor morgen? Nou jank het er dan maar even uit hoor, het is natuurlijk ook idioot spannend. Het grote genieten ga je gewoon vanaf morgen doen. Zucht, ik wou dat er iets was waardoor ik je tijd vooruit zou kunnen zetten
Tot en met het weekend ging het best goed en was ik redelijk relaxed,maar nu...ik ben een soort nerveus wrak! Kan de hele dag wel janken. Mijn emoties variëren van: Ik weet zeker dat het mis is tot Ik weet zeker dat het goed is. Met alles daar tussenin. Tot overmaat van ramp voel ik vandaag ook helemaal niks. En ik weet het, kwaaltjes zijn geen indicatie voor een goede of slechte echo, maar ik had vandaag zo graag enorm zere borsten of iets gehad! Maar het zal wel net zo iets zijn als met de tandarts. Als je daarheen moet is de kiespijn ook altijd spontaan over....
Uhm ja, een fijn dagje kotsmisselijk zou nu helemaal niet zo erg zijn he? Maar probeer toch nog heel even de moed er in te houden, al is het verrekte moeilijk. Je hebt al 9 weken niet gevoeid en dat is toch een heel goed teken. Ach ik weet ook wel, het zijn dooddoeners; de enige die je gerust kan stellen is de echomevrouw morgen. Morgen om deze tijd ben je onderweg
Nou ja, ik ga me maar te goed doen aan die zak M&M's. Wat plantjes verpotten en meer van dat geestdodende werk. Ik heb zin een fles rosé, maar das geen goed plan hè?
vind dit zoo onlogisch.. ben bijna 24 weken.. dat is 6 maanden.. en dan moet ik nog 16 weken.. dat is 4 maanden zie je wel dat ik niet alleen uitzie als olifant maar ook de dracht van een olifant heb
nope, om je nog even wat verder op te fleuren: je gaat een roseloze zomer tegemoet ... wen er maar vast aan