Hahahahaha Limmeke echt jij zou schrijfster moeten worden *zit hier echt hardop te grinniken * Enne mijn dag begon om 8 uur, moppie wakker, lekker in bed aangelegd en samen nog uurtje doorgeslapen.... Heerlijk gebeurt niet meer zo veel
Sjo hé, goedemorreguh Limmeke! Suus, dag 14 zou voor mij niet laat zijn, mijn eisprong is meestal pas op 18/19. Voor jouw doen duurt het nu lang, maar ik zou blijven testen want kan goed zijn dat je ei nog moet komen. Ik ben een beetje gammel. Keelpijn, koppijn, niet lekker. Heb pedagogisch zeer onverantwoord Danique geparkeerd voor de TV. Op een dvd'tje na kijkt ze niet veel, dus ze zit nu gebiologeerd te kijken naar het Zandkasteel. Gisteren zijn we naar mijn zus geweest. Danique benoemt al van alles en iedereen (mama, papa, Omi, Laaisa = hond Raisa, Akie = kat Sjakie), maar ze zei nog niks tegen mijn zus. Nou is "tante Caroline" ook wel een hele mond vol voor een dreumes, dus ik ben de laatste tijd "Caro" gaan zeggen. Heb 2 keertjes haar laten proberen dat na te zeggen, dat werd "Olo". Nog ff wachten dus, dacht ik, het kwartje land nog niet. Rijden we gisteren Alkmaar binnen, nog een flink stuk van het nieuwe huis van mijn zus af waar we nu 4x zijn geweest, horen we op de achterbank : "Olo! Olo thuis. Auto Olo". Dacht eerst nog dat het toeval was, waar we reden herken ik het nog nauwelijks bij wijze van spreken. Maar ze bleef het herhalen, tot aan de voordeur aan toe. "Olo thuis!". De hele middag Olo voor en Olo na. Bij het weggaan "Doei de Olo"!" Mijn zus smolt, haar dag was weer goed. Ik ben er nog verbaasd van, dat ze de route al zo goed herkende.
Ik heb net mijn 1e ovutest gedaan, wat vinden jullie? Vandaag is dag 7. Volgens mij niet veel verschil ertussen. Bekijk bijlage 90463
Daar zit idd weinig verschil tussen Jomi. Maar dat zou wel erg vroeg zijn in je cyclus zeg. Ik zou nog doortesten als ik jou was. Kan heel goed dat je streep nu wat donkerder is, weer lichter wordt, dan weer donkerder en dan echt ervan af knalt. Die van mij gaan ook vaak een beetje op en neer. Maar vanaaf een klusje voor de zekerheid is een idee
Ik test ook wel door hoor, heb er nog 9 in huis. Maar dat heb ik dan gelijk weer, doe ik eens een test en dan al zo vroeg. Ik zal in ieder geval het zeker voor het onzekere nemen en vanavond klussen. Als we er voor in de mood zijn, ik heb alweer hoofdpijn. Denk gisteren veel spanning, drukte, moeheid en het benauwde weer. Dus ik kruip zo nog even op de bank. Ik zal jullie elke dag wel even test laten zien, dit omdat het ook de 1e keer is.
Hoi dames, ben terug van de ct scan. Wat een raar gevoel is dat als ze contrastvloeistof inspuiten. Eerst voel jeje armen warm worden dan achter in je mond een warm gevoel en als klapper op de vuurpijl lijkt het net of je heel je broek natpiest.....zo'n lekker warm gevoel in je kruis Gelukkig had de verpleegster me erop voorbereid anders was ik echt gaan twijfelen of ik niet iets had laten lopen. Nu nog een beetje dizzie maar verder geen klachten. Ik doe het dus vandaag rustig aan. Oja Jomi ik heb ook wel eens een vroeg ei gehad dus het kan zomaar voorkomen. Gewoon blijven testen en waarschijnlijk krijg je ook nog een test waarbij de tweede streep eraf knalt en dokerder is dan de controlestreep. Suus hoe ziet jou ovutest er vandaag uit? Lim, een spin arrch bah! Bij mij was hij er bekaaider afgeweest dan alleen hoofdpijn. Natas, lief Olo!
wanneer krijg je uitslag van scan BB? jomi, ik zou idd paar dagen door blijven testen, maar heb nooit donkerdere testen gehad dan die op jouw foto wat lief natas dat ze Olo gebruikt als naam voor je zusje.
Wanneer krijg je uitslag van de CT BB? Zo, ik heb weer gewerkt. Gelukkig $) hoef ik deze week maar 6 dagen te werken.... Nog 3 weken en dan heb ik vakantie. Ik zet gewoon streepjes op de muur van de wc.
Waar had je die CT scan voor BB (wrs heb ik er overheen gelezen) Jomi misschien heb jij wel een vroeg ei, door het testen kwam ik er achter dat ik mijn ei pas heb tussen dag 16 en 21...
Dat witten laat ik aan vriendlief over Ja, 6 dagen. Twee keer 3 met 1 vrije dag ertussen. En dan voor die vrije dag een avonddienst hebben, en erna meteen weer beginnen met een vroege...lang leve de zomerperiode.
Zo, ik kon het niet laten en heb een reactie gegeven op een of andere muts van nog geen 18 die al in tig topics actief is over zwanger worden, vage testen, zwanger worden, pil vergeten enz enz. 17 is ze dus hè, had ik dat al gezegd? En nee hoor, ze wil nog niet zwanger worden, maar ondertussen zie ik overal topics over dit soort onderwerpen. Ik weet het, ik mag niet oordelen, maar mijn nekharen kriebelen.... 17 jaar pas, had ik dat al gemeld? *Zucht* En de opmerking: "Ik ben vast niet de enige tienermoeder hier..." deed het bij mij ook erg goed....vooral komend van iemand die niet zwanger wil worden nu.... *Nog diepere zucht* En oh ja...ze heeft een gemiddelde van 18,67 berichten per dag...
Lies......adem in......adem uit........lol! (het zal je dochter maar wezen) Ehmm scan was om uit te sluiten of ik reuma in mijn organen heb (heeft een moeilijke griezelige naam die ik nog niet uitspreek of typ totdat ik de uitslag heb, wist trouwens geheel niet dat je daar ook reuma kon hebben???) En de uitslag krijg ik 27 aug pas want mijn reumatoloog is op vakantie. Ik ben inmiddels aan mijn 2e week vakantie begonnen.....hierna nog 4 te gaan......zucht wat heb ik het zwaar Donderdag ga ik een paar dagen naar mijn ouders in de Ardennen dus dan zullen jullie me moeten missen (eerder anders om ben ik bang)
Ik weet wie je bedoelt Lies, kwam haar de afgelopen dagen irritant vaak tegen. Ze had toch net gezegd dat ze over een paar jaar pas zwanger wil worden? *Natas gaat even checqen hoe hoog haar gemiddelde berichten per dag is*
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/222935-de-pil-vergeten-zwanger-kunnen-raken.html#post7913009
Zo, da's een mooie binnenkomer voor het humeur van Bebek Ikke pestschijtpokkehumeur, dan weten jullie dat alvast Ook moei, ben al vanaf 5.30 in touw...en moet nog 9 dagen werken voordat ik vakantie heb