Hoi meiden, Bedankt voor de reacties op de foto van de ovutest. Vanaf vandaag maar om de dag klussen en elke dag een test doen. Hebben jullie wel gezien dat die meid waar jullie het over hebben in alle topics hetzelfde schrijft. Volgens mij is het bij haar allemaal kopiëer en plakwerk bij haar. Zag dat ze 1 bericht in 7 topics van haarzelf heeft geplaatst. Ik snap ook niet wat die meid hier doet als ze niet zwanger wil worden. Hier foto's nog niet op pc staan, foto's van gisteren zijn bijna allemaal mislukt. Zwager heeft ze gemaakt, maar lukte niet goed. Jammer genoeg heeft hij niet even gevraagd tussendoor. Maar John zijn broertje heeft wel alles gefilmd. Hier nog steeds hoofdpijn, dus denk niet dat ik hier vanavond veel te vinden ben. Misschien wel even tussendoor om te lezen en een reactie te geven. Verder gewoon lekker op de bank en vroeg naar bed. Gisteren is mij toch echt wat teveel geworden denk ik.
Hmmm, iedereen weer in de bebek-negeer-modus? Dan gaat bebek maar even afwassen en in bedje tv kijken....
Zo eerst maar weer eens even reageren op alles en iedereen al valt het reuze mee. JoMi, jij nog gefeliciteerd met de doop van Juarno. Ik hoop dat er nog wat te redden valt van de foto's. En succes met de ovutesten en het klussen Limmeke, ben blij dat ik weer terug ben uit Limburg want die spinnen die jullie daar hebben, die hebben wij hier in het westen gelukkig niet. Ben trouwens zaterdag nog in Roermond geweest. Eerst even in de outlet en daarna het retailpark bij de AH XL. Bebek, knuffel en welterusten (al lees je dit vast pas weer als je wakker bent). Hoe was de parade trouwens? Ik wil er ook naar toe als ze in Amsterdam zijn. Desmo, hoest met jou? Nog een beetje te doen op het werk? Lies, heb je al een hotel in de buurt van Florence of moeten we nog helpen zoeken. Natas, hoe voel je je? Kun je het nog een beetje aan het wachten? Koffie, jij ook nog een knuffel voor je verdriet. Hebben jullie al een bezoek aan Zweden gepland? Lijkt me toch goed en leuk om daar zsm te gaan kijken. Verders ben ik het kwijt als ik nog iets vergeten ben, excusez moi. Hier lekker weekend gehad. Vrijdagmiddag naar Landgraaf gereden, helaas in die lange file naar het zuiden. Lekker op het terras gezeten van hotel met wijntje en lekker niets gedaan. 's Avonds heerlijk gegeten in de trattoria van het hotel. Zaterdag via Roermond naar Venlo, verjaardag van schoonzus en in de avond weer terug. Gisteren geen fluit gedaan, dagje bankhangen. Voelde me zwaar niet lekker. NOD komt eraan dus dat zal er wel mee te maken hebben. Verwacht niet dat Marleentje (Veldhuis) het gehaald heeft naar mijn verlate ei.
Nou dat was idd ff lachen bij die link (sorry) ...... Ladouce lief dat je aan me denkt maar het gaat wel weer, ja ik mis hem en erg ook. Maar we hebben wel dagelijks contact via facebook Nee een bezoekje is nog niet gepland ze wonen vrl in bij de moeder van Knäckebrödje dus ik ga pas als ze eigen woonruimte hebben. Mijn broer voelt wel aan dat ik het er een beetje moeilijk mee hebt dus de komt morgen gezellig uit Brabant een paar dagen hierheen en neemt keyboard mee zodat we ons ff lekker kunnen bezighouden met onze grote passie. Muziek maken. Gelukkig zijn de buren aan weerszijden op vakantie Bebek hopelijk heb je morgen een beter humeur meis. Meiden allemaal een dikke knuf en tot later
Jomi, wat zonde van de foto's. Gelukkig is er ook gefilmd. Nou, ik zie dat grietje van 17 "de pil vergeten" hoor, want een kleintje is zo leuk Ladouce, de duimen draaien. Het wachten gaat hier wel. Ben nu 6.2 week en hoop begin volgende week een echo te krijgen. Al moet ik er NIET AAN DENKEN dat het weer fout kan zitten en ik misschien volgende week dan weer in die hel terecht kom.
Ben ff heel inspiratieloos : wie weet iets lekkers en makkelijk te maken als lunchhapje? Zondag vieren we de verjaardag van Danique, vanaf ongeveer 11.00 (mannetje of 15). Eerst taart natuurlijk, maar dan komt al snel lunchtijd. Heb gedacht aan quiches of broodjes uit de oven, maar veel verder kom ik niet. Ik moet even resetten want ben meer van de borrelhapjes
Lekker zo'n weekendje Ladouce! Wanneer is je Nod? Toch elke keer weer spannend hè? Enne, nee, we hebben nog niets geboekt bij Florence. Maar ik denk dat we wachten tot we al bij het Gardameer zitten. Er is daar internet, en een hotelletje vinden lukt altijd wel. Lang leve booking.com De vorige keer dat we naar Florence wilden viel het letterlijk in het water, dus we wachten het ws nog even af. Wel wil ik een hotel in Fiesole toen als we gaan, zag er leuk uit. En dat is met de auto makkelijker te bereiken dan het centrum van Florence Die tip kwam van een van jullie. Annna? Natas, spannend hoor. Wanneer heb je de echo? Of weet je dat nog niet? Ik ga je niet vragen wat je gevoel zegt, maar ik ga gewoon duimen. Er moet weer eens iemand goed gaan, en laat jij die iemand nu toevallig zijn
natas: gevulde koude wraps doen het altijd goed.. Ik hoop voor je dat je volgende week een echo kan krijgen, lijkt me geen probleem toch?
Liesben, mijn NOD zou morgen zijn maar omdat volgens ovutesten ei later was ga ik van vrijdag uit. Maar alle ongi tekenen zijn er. Zit ook al weer in een behoorlijke dip. Vanmorgen maar weer bij manlief uitgehuild omdat ik me steeds meer realiseer dat er een grote kans is dat er nooit een kindje ter wereld komt wordt wat tegen ons papa en mama zal zeggen. Makkelijk he dat internet, zeker als je een flappie meeneemt. En gelijk heb je, vaak als je laat boekt heb je ook nog eens een lagere prijs. (Hadden wij dit weekend ook) Natas, lekkere pan met verse soep maken (of 2 soorten). Inderdaad afbakbroodjes, quiche, gevarieerd beleg, groene salade, fruitsalade evt. wat gerookte vissoorten (doen het ook altijd goed).
Ladouce: Ik wou dat ik kon zeggen dat het wel goed komt, maar helaas kan ik dat niet. Want ik kan ook niet in de toekomst kijken. Maar ik herken je gevoel wel. En dan de heel wereld die zegt: misschien moet je er iets minder mee bezig zijn? En het komt echt wel goed... Grrrr. ((knuffel)) Enne, die laptop gaat niet mee. Maar er is vast wel ergens een internetcafé of een te gebruiken pc bij het hotel/app. Hopen we
Hier nog 4 weken en een beetje tot aan de vakantie. Ga strakjes bijlezen hoor en reageren. Gister ovutest gedaan en had nu wel een ei-in-aantochtstreepje. En heb dat topic gelezen van de 17jarige en mijn nederlands is ook niet vlekkeloos hoor,maar mijn haren gaan altijd overeind staan van dingen als "me vriend" en andere vreselijke spelfouten.Dus dat vond ik irritanter dan haar verhaal
*komt even lomp binnenvallen* Vanmorgen met lief naar het ziekenhuis geweest om 9 uur! Staan we binnen 5 min weer buiten met de boodschap, kom over 3 weken maar weer terug, tja dat hadden ze ook door de telefoon kunnen zeggen dan had ik mijn bed niet uit gehoeven! Verder gaan we zometeen naar het huis kijken, vind het bere spannend. Dus sorry voor het niet reageren op iedereen, dat kom ik straks doen oke! *breekt even lomp weer uit*
@BB....niet zo leuk van dat ziekenhuis zeg. En nu naar dat mooie huis!Spannend. Denk trouwens dat die Larissa niet bestaat hoor....een of andere grapjurk een nepprofiel aangemaakt om te kijken hoe mensen reageren.Tenminste dat hoop ik dan maar....ze is een jaartje ouder dan mijn jongste.
Oe, huis kijken, spannend BB! Ik zal vast een mooi weekend uitzoeken voor als we met zijn allen komen logeren