Zo, net even 40 liter aarde over de voortuin verspreid. En wat zaadjes van klaprozen uit moeders tuin erdoorheen gemengd. Nu maar hopen dat ze volgend jaar opkomen. Onze voortuin is vrij donker (op het noorden), dus een beetje bloeiend goed staat wel gezellig. En ik ben dol op klaprozen! Dus nu even de aarde onder mijn nagels vandaan pulken, en straks weer aan de arbeid.
Ook heel goed mogelijk. Maar die meisjes van 17 zijn er toch ook hoor. Een kleintje is toch ook een stuk leuker dan je school afmaken en een baantje vinden. Wel een stuk lastiger, maar daar komen ze later pas achter. Had eigenlijk geen tijd om hier te lezen, toch gedaan en heb eigenlijk geen zin om te reageren. Maar wil wel Ladouce een dikke knuffel geven. pfff wat moeilijk zeg! Ik hoop dat de kleine kans die er is dat jullie toch een kindje gaan krijgen waarheid wordt. Maar ik kan er ook niets zinnigs over zeggen. Jomi, wat ontzettend jammer van de foto's. Ik zou hem ontslaan de zwager (zeker niet vragen voor je bruiloft) Wel fijn dat jullie een leuke dag hadden! Natas, Tortilla's, van die Spaanse bedoel ik, dikke omelet met lekkers er in. MAKKELIJK en lekker. Ben jij trouwens ook van de zelfbak? Of van de ik ga gewoon zelf naar AH of concurrent? Van dit topic ga ik meestal enorm zitten (vr)eten. Geen idee waarom dat komt, misschien die frustraties die er soms vanaf spatten??? Nou ja, het waren maar boterhammen en crackers, maar toch... Ons kleine meisje is een beetje van de leg. Ze eet niet lekker, heeft een beetje verhoging en valt veel vaker als ze loopt. Op zich niet erg vreemd als je nog maar een dag of 10 echte ervaring hebt. Maar ze huilt nu ook vaak als ze valt en dat deed ze eerder niet. En nou ga ik het huis maar eens opruimen hier! Schoonvader komt, logeren nog wel. Nou zal hij niet opletten hoe schoon of vies het hier is hoor maar toch! (hij heeft ooit van ons 200 vochtige schoonmaakdoekjes en 30 gele vaatdoekjes gekregen voor de kerst )
Hele grote troostende knuffel voor Ladouce. Nog erger dan meisjes van 17 die zwanger willen worden : volwassen meisjes,die het wel ok vinden om (pril) zwanger in achtbanen te gaan.Het zal vast wel mogen enzo,maar waarom zou je onnodige risico's nemen?Ondankbare mormels
Ik heb ooit gelezen van een Duitse vrouw die zwanger werd nadat ze in de achtbaan was geweest (met eisprong en vers zaad in haar buik). Ik vond het wel een kostelijk verhaal. Na jaren van tobben en ziekenhuis hulp, was ze nu zwanger met behulp van G krachten. Bij mij is Yara ingenesteld toen ik een weekend ouderwets gesprongen had op een springkussen. Het was in elk geval leuk om te doen En ik moet bekennen dat net nadat ik positief getest had van mijn tweede zwangerschap blowkarten gedaan heb. Je ingenestelde vruchtje kan echt geen kant meer op als het goed vast zit. Maar als iemand geen risico wil nemen snap ik dat ook heel goed hoor! Het is ook heel kostbaar.
Hoi meiden. Nog steeds een pesthumeur hier en ik ben zo vreselijk moe dat ik ervan moet huilen, dus kwam jullie allemaal alleen even een knuffel brengen en zeggen dat ik jullie niet vergeten ben en dat ik hoop dat jullie me vergeven dat ik ff in mijn eigen wereld zit... En voor JoMi, met het schaamrood op mijn kaken omdat ik het vergeten ben: alsnog van harte gefeliciteerd met de doop van Juarno!
Ik kwam ff op iedereen reageren maar ik stuiter een beetje dus het gaat niet helemaal lukken, sorry! Bekje dikke knuf en ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Annna misschien moeten we dat allemaal maar eens proberen lekker springen op een luchtkussen dan moeten de zaadjes extra hun best doen om dat verrekte ei te vinden. Lies zijn je groene (oh nee zwarte) vingers weer schoon? Lekker werken! Suus heeft een ei in aantocht joehoe (oh nee je ging hem niet gebruiken toch?) Ladouce en Jomi een dikke knuffel! En de rest ben ik helaas vergeten. Huis was helemaal te gek. Moet nog een hoop aan gebeuren maar dat is alleen maar leuk. Heb al bergen plannen in mijn hoofd... Nu eerst maar eens kijken of we het allemaal rond kunnen krijgen. Duimen jullie voor ons mee? Dan zal ik alvast kijken welk weekend we vrij hebben. Wel mee schilderen dan hè!
Goedenavond meiden, Hier nog steeds niet helemaal lekker met mijn hoofdpijn. Dacht afgelopen weekend ook verkouden te worden, maar is niet doorgezet. Misschien daar zo'n druk van net boven mijn ogen. Hoop dat het snel beter wordt, dit is niks zo. Vandaag wel naar ha geweest, weer mijn shotje B12 gehad. Bloeddruk jammer genoeg weer hoger, nu weer het randje van medicatie met 135/95. Ook vanmiddag proefdruk naar de drukker gebracht, zat 1 foutje in. Maar als het ze lukt, worden morgen de kaarten gedrukt. Dus is dat straks ook bijna klaar, van het weekend maar even enveloppen schrijven. Bebek, heeft al sms van mij gehad. Mag zich niet schamen omdat ze Juarno's doop heeft vergeten. BB, helemaal in haar nopjes van het boerderijtje. Duim voor jullie dat jullie het rond kunnen krijgen. Natas, gefeliciteerd met Danique. Had ik ook al gedaan via hyves, maar hier nog maar een keer. Voor de rest weet ik het niet meer. Deed het ook even uit het hoofd. Dus iedereen die ik nu niet genoemd heb (zoals Des, Limm, Ladouce, Lies en de rest), sorry hoor. Bij deze jullie een hele dikke knuff. Oh ja, ovutest was vandaag lichter. Overduidelijk, dus vandaar nu geen foto. Wel geklust afgelopen nacht. Tot morgen meiden, ik duik nog even op de bank. En dan lekker vroeg slapen.
@BB....dat weekend dat we gaan schilderen heb ik net enorme griep Bekijk bijlage 91017 @Bebekje...dikke knuf....echt balen,dat je zo moe blijft....anders nog maar een keertje bloedprikken? Gister drukke dag gehad.Op het eiland van mijn schoonouders geweest met de buren.Buurman had gratis en voor niks onze tuin gestraat en dit was ons dankjewel.Alleen trek ik de buuf soms niet zo,want die is echt niet zo heel erg slim.Al jaren bezig om zwanger te worden ook en wil niet lukken.Eerst had ze verzonnen,dat ze wel al maanden zwanger was,maar zwangerschapstesten bij haar gewoon niet werkten.Uit die droom werd ze geholpen toen ze ongesteld werd.En in het zh bleek idd dat ze een hele slechte cyclus heeft.Nu had ze een verhaal,dat ze een tattoo wilde met de namen van haar kinderen erop.Want ze was dan wel niet zwanger nog,maar ze had wel al namen en dan stond die tattoo er maar alvast.Dus misschien ben ik niet zo lief,want ik heb haar gevraagd hoe dat dan moest als die kindjes nooit gingen komen Ik flapte het er al uit voor ik er erg in had.Ze is ook gewoon heel gestresst altijd......alles is een probleem...en met mijn HSP neem ik de bui van een ander snel over en was dus ook heel gespannen heel de dag gister.Ze werd weer blij toen we naar huis gingen Maar wat ik dus wou zeggen met dit hele verhaal is dat ik vandaag dus een beetje op ben.En ben ook zo aan de vakantie toe. Begrijp me niet verkeerd hoor...vind het echt rot voor haar dat het zwanger worden niet wil lukken.En ze is verder wel heel lief,maar echt oliedom Suusman vond het niet zo lief van mij,dat ik wat van die tattoo gezegd had...maar ben soms een flapuit.En wilde haar echt een beetje beschermen tegen zichzelf.Op zich is het wel knap van haar,dat ze zoveel vertrouwen in de goede afloop heeft.Maar dalijk loopt ze met een tattoo met namen van haar kindjes en geen kindjes....
@Jomi....balen van je hoofdpijn...hoop dat je snel weer opknapt. En ook van mij nog gefeliciteerd met de doop. @Natas....hoe is het met jou nu?Kwa spanning rond je zwangerschap.Trek je het allemaal wel een beetje?En wanneer heb je je 1e echo?Sorry als je dit allemaal al verteld hebt....ben een beetje een zeefje.
Lies, ik weet nog niet de datum van de echo. Ik moet maandag de 9de de VK bellen en dan gaat zij het zsm voor me regelen in het ZH. Ik hoop meteen die maandag, het ZH heeft meestal wel ruimte voor 'spoedjes'. Ladouce en Bebek, hele dikke knuffel! Anna, wat dingen als taart betreft ben ik altijd van het halen, op dit moment ook even voor quiches. Komende dagen erg druk en ik ben ontzettend moe. Sleep mezelf door de dag heen. Ah goshie, is Yara niet helemaal lekker. Verwen haar maar een paar daagjes. Spannend BB! Jomi, beterschap met de hoofdpijn. Suus, nou zo'n buuf zou ik ook niet een hele dag trekken hoor. Het wachten gaat hier wel, maar de gedachte dat misschien volgende week de hel weer op me wacht is te eng. Ik ben vanmiddag wel even geschrokken. Ik heb al langer een beetje ongigevoel onder in mijn buik, zo'n idee van een gespannen bal in je buik hebben. Is niet alarmerend en ben ik ook wel gewend van de vorige 3 zwangerschappen. Maar vanmiddag heb ik zo'n 2 uur lang echt flinke menstruatiepijn gehad. Deed me ook denken aan de pijn 4 dagen na de miskraam toen er nog wat stolsels vrij kwamen. Het is nu weer minder maar nog wel wat erger dan daarvoor. Allen : dank voor lunchideetjes en de felicitaties voor Danique op hyves! Vandaag was een gewone werkdag maar we hebben vanavond haar wel d'r cadeautje gegeven, een roze driewieler :
Zondag hadden we al ons 1ste cadeautje gegeven, een zandtafel. Was toen zulk lekker weer, kon ze er lekker mee spelen. (voor de hyvers reeds bekend)
Leuke kado's Natas!Vooral die zandtafel. Voordat jullie mij onaardig vinden moet ik er wel even bij zeggen,dat bij het op het eiland uitgenodigd zijn ook een bbq hoorde en we 4 verschillende soorten vlees hadden gehaald.En toen ze hoorde wat we hadden zei ze gelijk al...oh nou,dat lust ik allemaal niet en ga er dus ook niets van eten.Toen heb ik gezegd:dan heb je honger. En daarmee was voor mij de lol er al een klein beetje af. Ze heeft trouwens gewoon alles gegeten.Maar vond het zo onbeschoft.
Bovenstaande even ter aanvulling en ook voor mezelf even een herinnering waarom ik zo'n slechte bui had gister.Alleen kan ik me er normaal wel snel overheen zetten als mensen zo doen,maar gister niet.Ga er nu over ophouden hoor
Hallo lieverds, hier nog iemand die zich heeft opgesloten in haar eigen wereldje. Ik lees iedere dag even bij maar ben te moe om te reageren en ook een beetje eehhhh dippig. Op kantoor is het niet-leuk-druk want iedereen vond het een goed idee om tegelijk op vakantie te gaan en dus zit Des helemaal alleen zich een burn-out te werken. Nou ja, dat is overdreven maar het is gewoon te druk. Dus heb ik een pesthumeur, ben moe, schiet om niks uit mijn slof en jank om nog minder. Allemaal een dikke knuf en ik meld me wel weer als ik beter in mijn vel zit.
Schaam schaam schaam, Natas gefeliciteerd met Danique! Des dikke knuf. Ik vind dat het tijd wordt voor een grouphug!!!!! En zitten te veel meissies in een dipje: Komt ie: Grouphug!!!
Amre bebek, hoop dat je je snel beter voelt. Jij ook Jomi, dat gekwakkel is ook niks. Suus, ik zou er ook wat van gezegd hebben hoor, dan maar niet aardig. Is toch ook gewoon raar, een tatto met de namen van je ongeboren kinderen? Nats, spannend dan, volgende week echo. En Danique een roze driewieler, welk meisje wil dat niet? Des ook al een pestbui. Zit er iets in het weer? Jij ook dikke knuf, en laat je niet gek maken door je werk. Dat is het vast niet waard! BB, helemaal in de wolken van haar nieuwe huisje. IK ben benieuwd of het lukt, zou wel heul gaaf zijn! Ik voel me zelf eigenlijk best goed. Nog 2,5 weekjes werken en dan heb ik vakantie, en daar heb ik een hele boel veel zin in. Ik ben benieuwd of ik ei nu goed gevoeld heb en ik indd maandag ongesteld word. En zo ja, hoop ik dat volgende cyclus ook een heel klein beetje aan de lange kant is, anders word ik op vakantie ongesteld. En daar heeft Liesje geen zin in Volgende week woensdag naar de gyn, en ik hoop dat we vast wat te horen krijgen wanneer we kunnen starten met de IUI.