@Liesben....ik duim met je mee voor een lange cyclus en een menstruatieloze vakantie. Ben blij dat ik niet de enige ben die het raar vind van die tattoo.Ik zei het thuis alleen wat minder lief.Dat ze toch wel een aardig steekje los had.Vandaar de reactie van Suusman denk ik.Toen ze dacht dat ze zwanger was wilde ze dus niet testen,want die dingen werkten bij haar niet.Hoe je dan kunt weten zonder zwanger geweest te zijn is mij een raadsel En daar heb ik ook wat van gezegd,maar stronteigenwijs Ze zou het vanzelf wel merken als ze dikker werd Maar ik zou erover ophouden.
hihi.....stort me maar in het verderf Heb je een goed gevoel over die IUI?.....en al bijna vakantie.Wel een beetje jaloers,maar als jij gaat is het voor mij ook nog maar anderhalve week.
Goed gevoel bij de IUI? Nee. Maar dat heb ik ook niet bij "spontaan" zwanger worden. Maar niks doen... nee..dan is het net alsof de afgelopen 2 jaar en die 2 miskramen voor niks zijn geweest. Dus we gaan ervoor. En we zien wel waar het schip strandt.
Ik ga duimen dat je schip op Baby-eiland strandt. Gelukkig had ik nog maar 6 toastjes dus de schade zal op de weegschaal wel meevallen. Ik ga nog ff beetje surfen op het net en dan slapen.Alvast trusten.
goeiemorgen natas: nog feli met verjaardag van kleine meid des: knuf voor je dipje BB: helemaal blij met huisje? nu hopen dat het rond komt dan Lies: bijna vakantie, nog maar 2.5 week yeahhh Suus: stomme tatoo, ik vind het beetje goden verzoeken Hier: begonnen op zolder met vuilniszakken vullen.. al 6 grote zakken ouwe kleding en 5 zakken zooi, nog maar 37 m2 te gaan verder ook een dip.. spanning word me allemaal teveel.. morgen is rechtzaak mannetje, vrijdag krijgt die terugkoppeling over solli.. hij had gisteren gesprek 3 en 4.. en 4 is nogal tegengevallen. Dan de druk van huis en verhuizing erboven op.. heb nog steeds de huur niet opgezegd.. dat wil ik doen zogauw ik zekerheid heb wanneer klojo met ramen komt.. hij zegt nu maandag.. ben benieuwd.. hij is al maand te laat.. pfff
Zo, ik kom net met bed uitrollen...erg hè? Maar meteen een was erin gestopt, en straks eens mijn kast uitmesten. Vanavond weer werken. Morgen wel 1 hele dag vrij, t moet niet gekker worden! Limmeke: Knuf. Wilde dat ik meer kon zeggen. Succes met rechtszaak en wie weet viel ook dat 4e gesprek achteraf mee en komt de glazenboer heul snel en mag je gewoon de huur opzeggen! Dubbele lasten is ook niet alles.
lekker uitgeslapen lies? waarom erger ik me weer in de lounge? in die topic over brood smeren voor mannen... alsof het zo raar is dat je dat doet als je thuis zit en hij werkt..
Ach Limmeke, ik reageer er niet eens meer op. Ik smeer ook de bammetjes van manlief (als ik het niet vergeet) en ook toen ik werkte hoor! Hij maakt voor ons samen elk weekend ontbijt en ik vind het zelf een kleine moeite om zijn brood klaar te maken. Maar de meeste meiden vinden zichzelf daar te goed voor denk ik. Zou ook niet weten wat het is. Alles op een weegschaaltje leggen denk ik, als hij dit doet dan doe ik dat maar zo werkt het volgens mij niet helemaal. Trouwens van mij ook nog een knuffel! En vast sterkte voor de rechtzaak.
tnx ladouce ja, in dat topic.. tis echt net of het grote schande is zeg als je gewoon je nest uitkomt om die bammetjes te doen.. zal wel aan de leeftijd liggen.. niet stoer genoeg of zo..
Ik smeer ook de bammetjes van Suusman niet...alleen als ie in tijdnood is.Maar als iemand wel de bammetjes van zijn/haar partner wil smeren moeten ze dat ook helemaal zelf weten.Maar eerlijk gezegd was ik ook nogal verbaast over hoeveel mensen dat nog doen.En het is niet dat ik me te goed voel ervoor,maar zo werkt het hier gewoon niet.Wij hebben geen taakverdeling.We doen allebei wat we leuk vinden in het huishouden of wat we op dat moment belangrijk vinden om te doen en dat werkt prima.Denk ook dat Suusman er kriegel van zou worden als ik zijn bammetjes zou gaan smeren.Maar als ie al te laat is en er moeten nog bammetjes gesmeerd ben ik ook de beroerdste niet. Goedemorgen altesaam
Ben ik blij dat die van mij liever een duur broodje haalt dan van huis meeneemt. Suus jouw buurvrouw is gewoon vooral een beetje zielig. Het spoort inderdaad niet en een gezond denkend mens zou niet op zo iets komen denk ik. Alsof het zonder die tattoo's niet al erg genoeg is dat er voor hen (nog) geen kinderen zijn. Zo ik wil ook even klagen. Mijn schoonvader is er sinds gisteravond. En ik ben er nu al zo moe van.... pffff het is een schat van een man. Maar als ie zijn mening heeft, dan wil hij hem graag ook vaaaaaaaaak verkondigen. En luisteren naar tegenargumenten ho maar. Verder loopt hij de hele tijd achter me te ijsberen en als ik ergens niet tegen kan als ik in de keuken bezig ben... pffff nog een geluk dat schoonmoeders heeft afgezegd. Ik voel me er schuldig om, maar ik was stiekem best opgelucht dat ze belde dat ze niet mee kwam. Ik heb ze maar naar het bootje hier op de plas gestuurd onder het mom van ons meisje slaapt en heeft haar slaap hard nodig. Is ook zo, maar ze wordt nu net wakker. Nou verder beterschap voor Jomi en Bebek en knuffel voor Desmo. Lies, vind het wel fijn klinken dat jullie de IUI voor de boeg hebben. Niet dat het me leuk lijkt hoor, hoop nog steeds voor je dat je ervoor zwanger zult zijn. Maar fijn dat je weer die richting op kunt denken.
@Anna....grin je schoonpa vindt je gewoon heel lief dat ie zo aan je plakt Klinkt wel heel irritant wat hij doet.Handig zo'n bootje Als we toch in de klaagmodus zijn vandaag.Heb net de gemeente gemaild.Staat hier schuin tegenover een vuilcontainer voor de flatjes wat verderop in de straat.Zo'n grote,die 1 x per week wordt geleegd.Dat ding staat bij mijn buren pal naast de tuin en hij stinkt zo,dat ze niet met goed fatsoen in de tuin kunnen zitten.En als ik mijn keukenraam opendoe om te luchten stinkt mijn hele huis naar vuilnis en zodra ik mijn voordeur uitstap ook een vreselijke vuilnislucht.Zeker op hele warme dagen.Nu hebben ze de buurman waar hij naast de tuin staat al meerdere malen toegezegd,dat ze hem schoon zouden maken.Hij wordt op woensdag geleegd en dan zouden ze hem gelijk meenemen naar de stadswerf en daar schoonmaken.Dit beloven ze al 2 maanden ofzo.En nu net werd ie weer geleegd en ik zag echt dat er dingen in bleven plakken,die er niet meer uitvielen omdat ze vastgekoekt zaten *vies kijkende smiley* en ze zetten hem gewoon weer terug.Dus niks niet mee voor een schoonmaak.Dat dat ding daar op zo'n onlogische plaatst staat is nog tot daaraan toe,maar hou hem dan schoon.Dus ik heb gemaild dat ik het toch wel erg op prijs zou stellen als hij nu eens schoongemaakt zou worden.
Hier smeer ik ook geen bammetjes voor mijn lief. Maar we werken beide fulltime, dus ik vind het niet nodig. Hij smeert ze ook niet voor mij. Gelukkig is hij het wel met me eens. En eigenlijk is het sowieso niet nodig, want we nemen nooit brood mee Maar ik vind vooral dat iedereen gewoon moet doen wat hij of zijn wil. Leven en laten leven toch?