35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Annna, die IUI is voor mij ook een laatste station. Ik hoop natuurlijk dat ik ervoor nog zwanger raak, maar ik geloof er niet in. Ik weet ook niet of ik in de IUI geloof. Maar ik moet wat..
    Op het ogenblik geloof ik eigenlijk helemaal nergens meer in als het op kindjes krijgen aankomt. Ik denk ook niet dat het ons gaat lukken. Maar ja, de laatste miskraam is net een maand geleden, dus ik ben nog naarstig op zoek naar mijn positieve gevoel. Het verdriet overheerst nog. Vandaar dat ik ook pas na de vakantie weer actief met kindjes krijgen bezig ga zijn. Ik heb nu nog steeds niet de rust in mijn hoofd.

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    ja Liesben, aan de ene kant lijkt de de tijd snel te gaan, aan de andere kant is het nog maar zo kort geleden. Hopelijk doen jullie in de vakantie genoeg positieve energie op om de IUI aan te gaan. Naast dat jullie sowieso lekker genieten samen.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat geloof ik wel hoor. Want ik vind wel dat ik 100% ervoor moet gaan, en mijn lief ook. Anders wil ik er niet eens aan beginnen. We hebben het erover gehad, en dit is wat we willen. Alleen nu nog niet. Straks, als het hoofd er ook weer aan toe is. Vandaar dat we eerst op vakantie gaan. Lekker samen zijn, mooie dingen zien, uitrusten, praten, eten en drinken.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Denk dat Lies en ik een beetje op hetzelfde punt beland zijn.Vind nu op het moment genieten van mijn vakantie en andere dingen belangrijker dan zwanger worden.Merk zelfs dat ik even gewoon helemaal nog geen zin heb om weer zwanger te zijn.Dit niet om Liesbens verhaal weg te drukken,maar om te zeggen dat ik haar gevoel hierin heel erg herken.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier nog steeds hoofdpijn, dus ik duik zo nog even op de bank voordat die kleine wakker wordt.

Maar even een vraagje, vandaag weer getest en nu bijna geen streepje meer te zien. Staat er wel, maar heel licht. Moet mijn ei nog komen of zou het wel geweest zijn? Eergisteren was hij gelijk met de controle streep, gisteren lichter en vandaag heel licht. Ik heb gewoon even geen idee meer. Zal even foto plaatsen van vandaag, staan ze alle 3 op. Die van eergisteren is wel iets lichter geworden, dus plaats ik ook de foto van eergisteren erop.

Bekijk bijlage 91188

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  7. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jomi,

Ik ben niet de juiste persoon waarschijnlijk. Maar zoals jij die testjes produceert zou ik denken dat die eerste bij toeval al positief was. Betekent wel dat je een korte cyclus zou hebben.
    Eisprong op dag 8 of 9 en dan 14 tot 16 dagen lutueale fase. Kijken dus of dat ook klopt deze ronde.
    Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar bij mij werden die dingen ook nooit knalpositief.

Natas is wel ervaren en Limmeke. Die kunnen vast advies geven of je nog beter door kunt testen.
    Heb je nou helemaal geen foto van je lieve ventje van zondag?

8. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dit is 1 van de duidelijkste foto's, anderen zijn echt heel erg wazig of te donker.

Bekijk bijlage 91221

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
  12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jeee zeg, erg ver weg. Je ziet meer de kerk, dan jullie. Echt ontzettend jammer voor jullie. Maar wel heel fijn dat de video er nog wel is. Hoe gaat het met je?

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jammer dat fotos zo donker zijn geworden jomi.
    maar alsnog feli met doopsel :)

over je ovu testen.. bij mij zijn ze nooit donkerder geworden dan die jij laat zien.. zogauw ze lichter werden was ei ook echt geweest (helaas nooit vruchtbaar slijm zodat ik dat daarmee kon controleren).
    wat je eventueel wel nog kan doen is toch nog paar dagen doortesten zodat je het zeker weet.. maar kans is groot dat je ei gewoon veel vroeger hebt dan dat je altijd gemeend hebt (giegel had ook altijd vrij vroeg haar ei in der cyclus, net als anderen die ik ken, ook allemaal rond dag 9/10)

14. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Anna, bedankt voor je antwoord. Wacht ook nog even op de anderen die zeker meer ervaring hebben, want ik weet het echt niet. Maar blijf wel gewoon door testen, heb er toch nog 7.

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar eergisteren was dag 7 bij mij, dan ben ik zeker weer een bijzonder geval met een stom lijf. Maar net wat ik in vorig berichtje al zette, test gewoon nog even door. Heb er toch nog 7 en kijken of er nog verandering in komt.

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Vanavond in ieder geval ook maar weer gewoon door klussen, je weet het maar nooit toch?

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Maar ik ga eerst met eten aan de gang, tot vanavond girls.

Eet smakelijk allemaal.

18. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Limmeke, phoe wat een spanning aan alle kanten. Hou je taai, sterkte!

Jomi, ik zou nog doortesten als ik jou was.
    Het kan dat je eisprong al geweest is, maar kan ook heel goed dat je streepje over een paar daagjes weer donkerder wordt en echt gaat knallen. Ik had wel dat het streepje op en neer kon gaan.

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Meisjes gedraag jullie als ik even weg ben;)
    Iedereen die het nodig heeft een dikke knuf. (Lim succes en sterkte met alles)
    Ik ben een paar dagen naar de Ardennen, als het me lukt kom ik ff spieken op de pc van mijn ouders) Ik ben wsl zondag weer thuis. Knuf!

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, ik test zeker nog even door en vanavond maar weer klussen. Je weet maar nooit.

Lim, sterkte met alles.

BB, hele fijne dagen gewenst in de Ardennen. Knuff terug.

Deel Deze Pagina