Hoi Bebek, Voel je je niet lekker of heb ik wat gemist?Nou wat dan ook een hele dikke knuf en ik hoop dat je snel onder je steen uit kunt komen, gr.lisa
BB hoest met het boerderijtje, gaan jullie een bod doen of moet er eerst nog even een hypotheekmeneer een ei leggen?
Vind het ook saai zonder Bebekje,dus vind haar onder-de-steenavontuur ook wel weer lang genoeg geweest.
En inderdaad Bebek, komt onder die steen vandaan. Ik wil gewoon lekker samen met je kniezen. Ikke ook niet lekker in vel. Ongi is er nog niet maar verwacht 'm vannacht. Alle tekenen zijn er. Gisteravond trouwens aardig aan de prosecco gezeten, had vanmorgen zelfs een soort van kleine kater. Kon me ook geen reet schelen, vast m'n verdriet van morgen weggedronken.
Ow ja da's waar ook, heb ik gelezen maar er is zo weinig blijven hangen Nou dat horen we dan volgende week wel weer.
Hihihi Ladouce een kater Da's vast heel lang geleden Maar je voelt um dus alweer aankomen? Klote zeg, het zal nou nooit eens zomaar ineens out of the blue raak zijn hier. Maar goed, 't is er nog niet ...
Als dat eens waar zou zijn zeg,dat 1 van de meiden hier pats boem in eens zwanger is,dat zou ons allemaal weer beetje moed geven. Ik gun het iedereen hier,nog meer dan onszelf want wij hebben al 2 moppies,eerst degene die nog geen kindje hebben die mogen van mij voor!gr.lisa
Ach ik snap Bebekje ook wel. Had het zelf ook deze week. Je bent druk op je werk, aan vakantie toe en het verdriet van dat rotkind dat maar niet wil komen ... soms is het ineens even te veel. R. en ik hebben deze week ook veel gepraat. "Ineens" blijkt dat hij het hele baby-gedoe ook niet meer zo trekt. Het heeft best een ontzettende druk op onze relatie gelegd de afgelopen maanden. En zonder goede basis heeft een kind ook niks. Dus hebben we besloten om voorzichtig te gaan accepteren dat wij geen papa en mama zullen worden. Horen we bij de grote groep met het stempel "ongewild kinderloos" Ik ben best geschrokken van de hevigheid van het verdriet van R. Ik was blijkbaar zo met mezelf bezig dat ik zijn verdriet helemaal niet heb gezien Dus kunnen we onze energie beter aan elkaar besteden dan aan het hopen op een wonder, die nou eenmaal niet zo vaak gebeuren.
Ladouce is op tassenjacht geweest Jammer van die baan, maar als je toch al niet helemaal zeker was...misschien beter. Nu is het wachten op je droombaan Leuke nieuwe haren Suus! Ik voel ook dat mijn lijf aan het rommelen is. Ik verwacht maandag menstruatie. Maar het blijft gissen. Misschien duurt het nog wel een week, misschien is het er morgen al. We zullen het zien Zo, mijn ene hele vrije dag zit er weer bijna op, morgen weer aan de bak. Maar ik heb kleurrijke nieuwe kleren gekocht voor op vakantie. Jippie. En ik heb vanmiddag sinds jaren weer eens bij de MAC gegeten. Had ik zo'n zin in. Nou...dat was zonde van de tijd, van het geld en van mijn trek. Jakkes.
Goed zo Lies, lekker genoten en geld uitgegeven op je vrije dag, heerlijk! En de McD is mijn zwakke plek, ik ben er dol op! Terwijl ik normaal best een luxe eter ben, doe je me een groot plezier met een quaterpounder (verrek hoe schrijf je dan nou?). Om te watertanden
Idd Des, het is even helemaal op hier.... Wel heel fijn dat je even zo goed met R. hebt kunnen praten en dat jullie nu meer weten hoe jullie je voelen...al is het wel een enorme zware last om eraan te moeten gaan denken dat je wellicht kinderloos blijft! Krijg er tranen van! Maar, het steeds maar iedere maand moeten roepen dat alle tekenen weleens zouden kunnen wijzen op....en dat het zomaar ineens kan gebeuren...het gaat er hier ook ff niet meer in :x Ik ben er echt ff helemaal klaar mee en ben vooral zo vreselijk moe, echt niet normaal meer! Verder fopt mijn lijf me enorm: heb al sinds vorige eisprong één zere tepel en mijn buik blijft maar steken op het schaambot geven. Daarnaast moet ik iedere nacht minstens twee, maar vaak wel 3 of 4x mijn bed uit om te piesen en heb ik enorme moodswings. Ofwel: ik word hier keihard in de zeik genomen door mijn eigen lijf en daar word ik nog het meest boos om! Naast die enome vermoediheid die ervoor zorgt dat ik wel 73 lijk te worden de 18e, ipv 37... :x
Je had die van mij mogen hebben Des. Het was allemaal net niet echt warm, de patat was slap...Nee, mac is niet mijn ding. Maar soms moet ik gewoon, dan is de zin sterker dan ik. Maar meestal ben ik daarna voor een paar jaar genezen
Des, wat een moeilijk gesprek zal dat geweest zijn met R. Maar het is wel goed om het er soms over te hebben, om samen te bepalen hoe je er in staat. Het is ook een flinke wissel die een kinderwens op je relatie trekt soms. Afstand nemen is dan het beste wat je kan doen, maar zeker niet het makkelijkst. Knuffel! Bebek, ook voor jou een hele grote knuffel. Ik zou zo graag willen dat ik ik het makkelijker kon maken voor jullie...maar dat kan ik niet.
leuke kapsels jomi en suus lies helemaal platzak? hier is uitverkoop vol op in gang, dus nog veel zomerkleertjes.. helaas geen lijf om er in te stoppen jomi.. blijven doorklussen hoor! bekje! lieverd! knuf! je werd nog genoemd in topic in lounge over 5 forumnamen die je als eerste binnenschoten.. ladouce hoofdje deed miauw vanmorgen? knuf meis desmo: heftig zeg.. wel fijn dat manlief er ook goed over heeft kunnen praten.. maar de wetenschap dat je misschien nooit papa en mama gaat worden.. lijkt me zo ontzettend moeilijk lies: bleeeh, de macdrek... vind het echt smerig.. de keren dat ik er weer intuin heb ik echt spijt. vanmiddag met dochterlief naar kinderarts geweest.. ze is van top tot teen onderzocht.. haar dikke darm zit dus propvol ontlasting en is helemaal uitgerekt... (lijkt beetje op tuinslang waar kokend heet water door heen loopt).. die poep komt er dus niet uit. dosis lactulose word nu enorm opgevoerd.. minder melk en nog meer vezels dan zou ontlasting zachter moeten worden en dan zou langzaam die hoeveelheid eruit moeten komen. Over 2 maanden terug en dan zou het beter moeten zijn. daarna door naar eindhoven, auto van manlief wegbrengen en door naar ikea... leek wel gratis daar.. rijen van een uur in het restaurant.. dus daar gingen mijn zweedse ballen... de winkel maar doorgesjokt, maar halverwege kon ik nauwelijks meer lopen van de pijn in bekken/stuitje.. dus winkel maar weer uitgesjokt en nu is manlief grieks halen.
Boewoewoe,ik zit hier als een klein kind te brullen bij het lezen van dit stukje...ik word dan ook meteen heel boos op die gestoorde lui hier op de aardbol die 8 keer een baby lijkje begraven in hun tuin,hun eigen babys notabene die ze niet wilden...dat is zo erg en zo oneerlijk!!!!!!!:x Die babytjes hadden geboren moeten worden in een warm nestje waar ze meer dan welkom zijn net als bij alle dames hier!
Lieve Des, na het lezen van je stukje over je gesprek met R. heb ik toch wel tranen in mijn ogen. Ik vind het zo erg maar ook zo knap dat jullie het al kunnen. Gelukkig zitten jullie wel op een lijn en kunnen jullie er over praten. Ik zou zo graag willen dat we gewoon allemaal papa en mama worden. Waarom is het ons toch niet gegund???????
Bebek call me an idiot, maar wanneer heb jij voor het laatst getest? Je was toch ook maar zo kort ongi de vorige keer? Je lijkt wel schijnzwanger! En als je niet zwanger bent zou ik linea recta terug naar de HA gaan met je klachten. Zo moe is echt niet normaal hoor.
Bebek, ik weet dat je me voor gek gaat verklaren (wil niet bij je opgenomen worden ) maar heb je nog een testje gedaan??? De wonderen zijn namelijk echt de wereld niet uit. Op een ander forum waar ik zit (ivf moeders) is er iemand na een ivf poging ongesteld geworden maar na 1 week na ongi bleek dat ze toch zwanger was. Ik wil je ook geen valse hoop geven maar misschien is het zinvol om nog een keer een testje te doen.