HSP staat voor highly sensitive person, ofwel hooggevoeligheid. Voor meer info, check: ook zo gevoelig? -wat is hoogsensitiviteit en ook zo gevoelig? -wat is hoogsensitiviteit
Hmm, testje gedaan en ik geloof dat ik redelijk normaal ben ... lijkt me sterk Oef, moet een loodzware tafel gaan verzetten. We hebben onze eettafel uitgeleend aan een eettafel-loze vriendin en nou moet die van de woonkmaer even tijdelijk naar de keuken verhuizen. Nou ja, lekker belangrijk allemaal
Des normaal? die testjes kloppen niet! Meiden, ik ben weg voor vandaag. Bankhangen en zo laat mogelijk naar bed zodat ik morgen uit kan slapen Nogmaals bedankt allemaal voor de peptalk!
Slaap lekker Lies! Ik haak ook af, ben toch weer helemaal alleen hier. Alleen met mijn krampen in mijn buik. Wat niet veel goeds voorspelt vermoed ik maar weer, dus... Morgen meld ik me weer! Liesben, nogmaals heel veel succes morgen!!!! Ik kijk met smart uit naar je smsje! Marnat, ook jij heel veel succes morgen!!!!!
Meiden vooral voor Marnat en Liesben duimen hoor! Niet dat ik niet ook nog geluk moet hebben dat alles goed blijft gaan hoor! Maar ik ben momenteel toch ietsje minder nerveus dan Liesben. Ik kan nog wel goed mijn best doen en aan vorige week denken. En voor Marnat en man is het helemaal bijzonder! Morgen beginnen hun kindjes! Of in elk geval vast een! Het klinkt zo positief, het moet wel! Hoewel ik ook moet zeggen dat ik wat nerveuzer ben dan vorige week, omdat er wat weer mensen het weten. Onder andere de directeur en een eerste collega. (ik schrok op het moment dat ik het vertelde tegen mijn collega, omdat ik me realiseerde dat ik niet misselijk en moe genoeg was naar mijn idee). En een vriendin. Die belde toch met leuk nieuws. Mijn vriendin krijgt een jongetje!!! Uit China, het is hun tweede China kindje. Heel onverwachts een knul dus. Hij scheelt maar 4 dagen met Yara. Ik heb haar meteen maar ons mooie nieuws verteld. Verder vertellen we het zaterdag as op ons open tuin feestje aan vrienden en langslopend volk. Desmo, Janken is soms wel fijn hoor! En natuurlijk is het om te janken. Meid, heel begrijpelijk. Maar inderdaad wel verder gaan zodat een nieuw wonder zich kan aanmelden. En dat moet dan wel jullie kindje gaan worden. Ladouce, gefeli met je dubbele APK. Toch fijn. En nu alleen dat ene nog he! Maxima, toch fijn dat we u in ons midden hebben. Oh ja, tenzij het hier om de hoek is meet ik niet volgende week! Laatste weekje voor de vakantie is druk! Liesben, ik zei nog; probeer iets te gaan doen. Niet thuis blijven rondhangen, anders vlieg je tegen de muren. Ga desnoods met bejaarden uit rijden. Of bied je buren aan alle auto's in de straat te wassen Haha, ik ben zo blij dat ik mijn echo's na werktijd heb. Heb meestal nog niet eens tijd om mijn kont te krabben. Ben voortdurend ruzies aan het sussen, aan het waarschuwen of pleisters aan het plakken. Maar meid, laat je niet gek maken! Het zit vast wel goed en gaat een mooie ervaring worden. Ik duim voor je en zal aan je denken in de echokamer.
Annna, ik heb het forum verveeld...das toch ook iets? Maar je hebt gelijk hoor, maar gisteren kon ik me echt nergens toe zetten. Vandaag is dan DE dag. Ik moet zeggen dat ik me nu rustiger voel dan gisteren, maar dat kan nog veranderen. Maar ik kan er nu toch niets meer aan doen, en het word vanzelf tijd.
Ach, als ik moet werken gaat de wekker om 05:45 uur Maar ik had graag tot 0800 of 0900 geslapen, maar het zat er niet in.
kan me dag niet meer heugen dat ik tot 8 uur heb kunnen slapen.. normaal gaat wekker hier om 6 uur...en dan gaan dochterlief en ik ontbijt maken, lunchpakket maken, koffie zetten etc. nu heeft man afspraak in buurt.. dus konden we tot 7 uur blijven liggen.. heerlijk, zeker ook omdat dochterlief ook gewoon sliep tot 7 uur
jij droomt hehehe, nee grapje ik kom er wel, maar heb geen profiel daar, ik check altijd alleen de zwangerschapskalender