35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

2. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ben ook benieuwd wat BB te vertellen heeft. Maakt ons wel nieuwsgierig.

Zit ondertussen ook HGT te kijken en we drinken nog koffie. (ja, hier wel late koffiedrinkers. Normaal tussen 20.00 en 21.00)

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Nou komt ie dan..... (zo spannend is het niet hoor Suus;)edit en Jomi)
    Ik had vorige week toch een barnsteenring van lief gekregen. Daar wilde ik gaar een hanger bij. Ik opzoek en ja een hele mooie grote hanger gevonden. Ik wilde van de eigenaar weten of hij echt was, ja zei hij dat kun je zien als je er een aansteker onder houdt.
    Nou hij doen en ik zag meteen een beetje een brandplek (niet zoals plastic maar toch beschadigd) Toen ik goed keek zaten er allemaal barsten in. Volgens de eigenaar er zo weer uit te poetsen. Ik heb mijn lief eens aangekeken en die snapte meteen wat ik dacht, fake.
    De eigenaar zei, als jullie over een paar uur terug komen dan heb ik hem mooi gepolijst en dan laat ik zien dat je er niets meer van ziet.
    Dus wij, das goed, tot straks.
    Wij na 4 uur terug en wat denk je. Ik loop die winkel binnen zegt de eigenaar, ik heb het zo druk gehad en geen tijd om te polijsten.....JAJAJAJAJAJAJA en dat moet ik geloven!
    Hij heeft dus zelf zijn mooie (neppe) hanger omzeep geholpen.:D
    Want ik moet eerlijk zeggen dat hij wel heel mooi was maar ik betaal niet zoveel geld voor nep.

Meisjes lekker slapen, ik ben benieuwd hoeveel spierpijn ik morgen heb van al dat gewandel? Morgen ben ik weer van de partij maar nu duikel ik mijn bedje in, trusten!

4. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    zucht... ik weet opeens niet meer wat te reageren. Alleen het gesteggel over laat koffiedrinken is blijven hangen.

En Limmeke,
    Kan je niet een zoon naar IKEA rijden en zelf lekker in de auto blijven zitten terwijl er voor je geshopt wordt. Of je gaat in de ballenbak liggen. Of in het restaurant met je dochter voor de televisie.
    Hoogzwanger of net bevallen is IKEA inderdaad een crime.

Anders ook wel, behalve misschien op een zonnige maandagochtend.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
  6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0

heb je die bedden bij ikea gezien?? vergeleken met mijn bed vind ik het helemaal zon crime niet om daar te bevallen hahahaha
    ik rij volgende week gewoon keer naar Ikea heen, weet wat ik hebben moet daar dus hoef gelukkig niet hele winkel door te slenteren maar kan direct verkorte route nemen

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Geen koffie meer na 7 uur...... dan moeten wij nog eten :D

8. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje Lim zonde. Stuur maar op hoor;) ik draag ze wel:)

Oja nog een nieuwtje........gisteren mijn ei gespot!!!!! (en volgens mij misschien wel aan 2 kanten) Goed gebruik van gemaakt gisteren en eergisteren en eereergisteren en eereereergisteren;) Nu de rest nog.

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tijd nuttig besteed dus BB

zit naar holland got talent te kijken.. wat heb ik me toch een gigantische schurfthekel aan dat vrouwmens wat nu zingt.. zingend varken in witte jurk.. bleeeeeeeeeeeeeeeh

10. BB10

BB10 Niet meer actief

By the way Lim ik kom ze wel halen is zonde als ze bij de post zoek raken:)

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik vind IKEA wel erg leuk. Lekker slenteren en broodje wordt eten en een softijsje;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee BB, ook al draag ik ze niet.. je mag ze niet komen halen.. is erfstuk van mijn oma... ik draag zelden of ooit sieraden, maar ze zijn van haar dus heel speciaal.

vind ikea normaal ook wel leuk, maar nu loop ik na 100 meter te puffen als een stoomtrein en na 2 wandelgangen bijna te janken van de pijn.. helaas..

13. BB10

BB10 Niet meer actief

Meiden ik ga nu echt mijn mandje opzoeken want ik ben bekaf, trusten!

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    trusten meis

15. BB10

BB10 Niet meer actief

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

(snap het wel hoor, ik heb een gouden kettinkje van mijn opa wat ik nooit draag want ik draag geen geelgoud, maar wat me heel dierbaar is)

Nu ben ik echt weg!

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Zou natuurlijk een mega reclame zijn voor IKEA.
    "Vrouw bevallen van gezonde dochter in IKEA Son (of voorkeur voor ander filiaal), en dan verwachten ze vast dat ze Billy gaat heten, of Hemnes, naar het bed waarin je bevallen bent.

Wij, lees IK, wil ook nog een ander bed/matras. Wil een verstelbare lattenbodem voor de nachtelijke voedingen en een vermoeide moeder. Lijkt me heerlijk!

17. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Natas, heb al even gekeken op de site. Kan er ook niet 1 vinden, maar het is wel een hele leuke site. Kende deze niet, ga zeker nog wel even neuzen.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

...en weer een dag voorbij zonder bloed...*zucht*...

19. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Dat schiet niet op he.....:(

Zo....en opeens voel ik me heel erg k*t....ga er niet over uitwijden verder,want ik weet dat het door mijn ziekte komt,maar ben er weer ff helemaal klaar mee.....

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, vervelend dat die ongi op zich laat wachten.

Suus, knuff.

Deel Deze Pagina