Lies@ Wat vervelend meis , die onzekerheid die er dan bij komt. KNUF Kan helaas niks voor je doen. Suus @ Dikke knuf meis meer kan ik helaas ook niet voor jou doen . Begrijpen doe ik je heel goed.
Ik trek die radiowereld echt niet.....Suusman twittert tegenwoordig....ik had al een account...deed er niks mee...want zie het nut er niet van in om mensen te vertellen dat ik naar de wc ga enzo.Maar Suusman twittert dus wel.....met radiomevrouwen en bij de radio praat iedereen in termen tegen elkaar als schatje en liefje en poepie....en ik ben daar zo allergisch voor als zo'n mens dat tegen mijn man doet....ook al doen ze het allemaal en is het normaal daar.....ik kan er echt niet tegen.Maar ik had een collega van hem toegevoegd om een beetje zijn reis daar te kunnen volgen(op verzoek van Suusman) en nu dus Suusman ook.Voor heel kort Dus ik ben uitgetwittert....wel zo rustig.Ik weet dat er niks aan de hand is hoor....maar kan er echt gewoon niet tegen...krijg er een heel naar gevoel van.Misschien vinden jullie me nu wel stom,maar heb een heel naar verleden wat vertrouwen aangaat en sommige dingen ga ik nou eenmaal wat sneller van steigeren dan normale mensen....
En door mijn ziekte kan ik soms niet meer zo goed relativeren...dat is vooral erg naar voor mij zelf......
En alsof mijn humeur toch al niet beneden het minpunt is nu lees ik net een vreselijk slijmjurkenverhaal van mijn vader bij mijn broer over dat ie er altijd voor mijn broer zal zijn :x Ga toch weg....die man is er nog nooit voor ons geweest.Echt dat mijn broer nog in die onzin trapt.Sorry hoor....ben gewoon heel verdrietig.....dacht nu wel van dat stomme gezeur allemaal af te zijn.
Lies is er ook klaar mee En onzekerheid is het niet hoor, ik weet dat het wel komt. Maar wanneer? Geen idee. Als ik mijn lijf voel nu...maar dat denk ik al een week. En geduld staat niet in mijn woordenboek. Ik wil gewoon ongesteld worden zodat ik deze klotecyclus af kan sluiten. Slaap lekker dames. Knuffel voor wie het nodig heeft...
Het is ook echt k*t als je lijf maar niet op orde wil komen na een mk....alsof je de mk zelf dan ook moeilijker kan afsluiten...dikke knuf. Lang gesprek gehad met Suusman,die gelukkig heel goed snapt hoe mijn ziekte werkt.En voelde me ook al wat minder,omdat die meiden weer terug zijn van vakantie met hun vader....en ze dus opeens weer overal zijn....op Hyves,op mijn msn....en als ik ze nergens zie is het veel makkelijker om de hele situatie te ontkennen.En dan die stinkmigraine er bovenop en mijn ziekte,waar ik niet veel tegen kan doen soms....meestal wel,maar dit is voor mij al een stressende tijd.Nou ja....sorry dat ik jullie ermee lastig val verder....weet anders ook niet waar ik het kwijt moet.Zat vroeger op een lotgenotenforum...maar dat was een hele stapel van mensjes zoals ik en dat werkte ook niet zo.
geloof dat 1 knuffel niet voldoende is voor jou he suus? knufknufknufknufknufknufknufknufknufknuf!!! en over dat liefje poepje gebeuren.. ik heb geen ziekte en ik ben er ook allergisch voor.. lies weer dag bloedloos.. is idd om moedeloos van te worden... ook een hele dikke pakkerd voor jou. Vannacht geslapen tot 4 uur.. toch zo maar 3 uur.. nou nou.. ben daarna maar weer buiten gaan zitten.. met peuk.. ja ja, kweet het, maar had het echt nodig.. heb nog gekeken naar de laatste restant vallende sterren.. om 7 uur mannetje uit bed geschupt zodat die vrachtautootje kon gaan ophalen.. zodat we vandaag aan de slag kunnen. *ziet als berg op tegen het leegmaken van de zolder* die staat bomvol dozen met daarop "boeken" ... op zich niet zo erg, maar we hebben een vlisotrap... en dat is de goedkoopste van goedkoopste trap die woningbouw kon krijgen ( werd geplaatst, ging meteen stuk, zijn ze komen kijken en kreeg ik te horen dat die niet meer geplaatst mochten worden ivm veiligheid, maar ik kreeg geen andere) en geloof dat totaal gewicht dat trap kan dragen onder de 100 kg is.. manlief weegt al 90... dozen wegen nog eens 30... trap kreunt en steunt... pfff heb woningbouw te kennen gegeven dat mocht er iets gebeuren.. ze nog lang niet klaar waren met me. manlief stond er tijd geleden op.. sprong ineens een bout eruit en viel die met trap schuin om... trap loopt direct naast trapgat van trap naar beneden... hoezo wit rond neus?
hahaha ja... misschien moet ik volgende week met voorinspectie demonstratief met die mega buik op dat trapje gaan staan.. misschien komt opzichter dan wel helpen met verhuizing
denk dat 2e treetje mij niet eens meer kan houden hoewel, ik lijk zwaarder dan dat ik ben zegt weegschaal... ik heb het uiterlijk van een olifant maar het gewicht van een vlindertje *kucht en stikt bijna in der eigen gelach*
Toen ik zwanger was,zei ik altijd dat ik een dartel nijlpaard was Maar niet op die trap gaan staan hoor Klinkt wel al een hele enge trap. Dankjewel lieve Lim voor de berg knuffels. Werd vannochtend om 7 uur wakker met migraine (heb altijd aanvallen van 3 dagen) maar gelijk meds genomen en verder gaan slapen en nu is het weg.Ben alleen hondsmoe,dus ga zo nog maar even een poosje tukken.Is het al vakantie?
Suus, hele dikke knuffel. Wou dat ik wat voor je kon doen. Jeetje Lies, nog steeds geen bloed. Zo'n eerste cyclus is al loodzwaar, dit maakt het nog rotter. Eng trappetje Lim!
Als ik dit weekend niet ongesteld word ga ik maandag of de HA of de gyn bellen denk ik. Straks duurt het nog 2 weken en word ik het pas in de vakantie, en daar heb ik dus echt geen zin in. Maar ja, ik weet nu eigenlijk al dat zowel de HA als de gyn niets doen... Ik schijn geduld te moeten hebben, maar daar zit nu juist het probleem. Ik heb geen geduld, ik ben klaar met dit klotelijf en al zijn fopklachten. Zo.
Lieve meisjes goeiemorgen! (voor mij dan hè) Suus alles komt wel weer in 1x hè. Ik weet niet wat voor ziekte je hebt (sorry misschien niet goed opgelet) maar ik kan het denk ik wel raden. Vervelend dat het relativeren je wat moeilijker afgaat. Kom maar lekker hier vertellen hoor en als je relativeerpraat nodig hebt dan even vermelden dan zullen wij ons best doen. Ook een hele dikke knuf van mijh! Berichtje voor Lies haar lijf: Lijf van Lies wil je nu eens even heul snel ongi worden anders zal ik eens langs komen en dan ben je nog niet jarig! (zo Lies nu kan het niet lang meer duren, ik denk dag 49, waar zit je nu op?)Knuf! Lim blijf jij alsjeblieft bij dat trappetje weg. En zeg jij tegen jouw mannetje dat je geen fluit meer aan hem hebt als hij met 2 gebroken benen op de bank ligt. Sterkte en verhuis ze vandaag. Denk maar aan de tijd dat je in je nieuwe huisje woont en daar kan genieten van al het harde werken. Jij ook knuf!
Ohja ik zie het aan je banner. *slaat een troostende arm om Lies heen* Komt goed schatje, *schuift een glaasje roosvisee jouw kant op!*
Zo....ff slaapmarathon gehouden en voel me alweer stukken beter. Ik heb borderline en een post traumatische stress stoornis overgehouden aan nare gebeurtenissen van toen ik heel klein was.Van dat laatste heb ik meer last dan van dat eerste.Daarom ben ik ook afgekeurd...als ik teveel hooi op mijn vork heb krijg ik hele heftige aanvallen.En thuis zittend kan ik mijn energie op mijn manier verdelen.Ik voel het nml heel goed aankomen wanneer het mis gaat en dan schakel ik wat tandjes terug. Borderline heeft een hele slechte naam,omdat er in de media heel veel onwaarheden over verteld worden,daarom ben ik nooit zo open met het vertellen.Maar jullie kennen me ondertussen zo goed,dat jullie wel weten,dat ik geen manipulerende agressieve razende debiel ben Zulke borderliners heb je ook wel hoor,maar dat is een handjevol vergeleken bij de redelijk normale. Zoals ik gister al zei.....het is vooral voor mij erg naar....en ook voor Suusman natuurlijk,maar die begrijpt het allemaal heel goed.Ook omdat hij een naast familielid heeft die het ook heeft. Ik kan er goed mee leven hoor....word er wel eens boos om,dat ik het heb.....maar aan de andere kant zou ik voor geen goud "normaal" willen zijn,want het heeft ook hele leuke kanten.Zoals het intensiever dan iemand die het niet heeft kunnen genieten van leuke dingen.Omdat je een soort schild mist kwa emoties komen nare dingen 15 x zo hard aan dan bij niet borderliners,maar leuke dingen dus ook.Dus ach ja....elk nadeel heeft zijn voordeel