Nog een staaltje Nederlands: dankje we zijn er dolblij mee me man viel dolblij in me arme wij wouwe zograag een kind
Gezellig topic overigens Linkje naar dat andere topic BB? Ik ga heel hard duimen dat Bebek terug komt met zijn 3tjes.
Ga je schamen digibeet Ik las het ja....van hetzelfde mens....en iedereen denkt dat ze nep is....maar ik heb een buuf en die schrijft precies zo en die is gewoon niet zo slim
Komt zo fijn weer een migraine aanval aan.Had Suusman aan de foon en die zegt ineens....ben je dronken ofzo?Dus ik nog geïrriteerd reageren.....en ik hang op.En dacht...heb idd moeite met concentreren en praten.En dat betekent meestal....fijn nog een aanval.Ben het zo zat!Bah!Svp allemaal duimen dat het niet doorzet.
Ik klets wel in mijn uppie verder hoor....het lijkt vooralsnog niet door te zetten. Waar is iedereen noouuuuuuu?
Suus, ikke ben hier. Vervelend dat je telkens migraine aanvallen hebt. Ik hoop dat het snel over is. Knuff van mij.
Niks te danken voor de knuff hoor. Met mijn rug gaat het echt niet zo lekker. Kan bijna niet in de benen komen en weet niet hoe ik moet zitten of staan. Dus probeer ik zo maar te gaan slapen van ellende en hoop dat ik nog wat kan liggen. Anders moet ik er net zoals afgelopen nacht er een paar keer uit.
Dank je wel voor je knuff. Ik hoop dat ik morgen minder last heb, morgen ben ik weer hele dag alleen met kleine man. Nu kon manlief regelmatig hem vandaag optillen.
Ik ben tussendoor ook even aan het bij lezen. Limm, ik las dat jij krampen 's nachts hebt. Hou jij ook vocht vast? Wat misschien zou kunnen helpen om het matras aan het voeteneinde iets op te hogen met bv. een hoofdkussen. Hoeft niet veel te zijn, maar zo liggen je benen iets hoger en kan het vocht 's nachts beter afgevoerd worden. Of heb je dat al? Ik heb het nml. ook gehad met de zwangerschap van Juarno.
Ik ben ook even aan het bijlezen op het forum....de raarste dingen kom je tegen...iemand die aan fotoreading doet...het topic heet zoiets als.Ik doe aan fotoreading ,wie wilt Nou ja....daar staat een foto bij waar ik een hele flauwe grap over wil maken nu.Maar dat kan niet....want stel dat ze per ongeluk hier lezen....dat zou wel sneu zijn,want tis best een gemeen grapje....
Verder doe ik nu niet teveel reacties, rug laat het alweer afweten. Bebek, je zal het wel niet meer lezen. Hele fijne vakantie en ook een fijne verjaardag. We zullen je hier missen, 3 weken pffffffffff. Maar je mag mij ook sms-en, je hebt mijn nr. ook. Ik stuur je met je verjaardag nog even sms als ik het niet vergeet. Vergeet ik nog iemand. Lies, hele dikke knuff. Gooi het er maar lekker uit, je probeert je iedere keer sterk te houden. Maar het houdt een keertje op. Misschien niet zo'n slecht idee om je ziek te melden. Je moet nu even aan jezelf denken. En hier hoef je je niet groot te houden hoor, we kunnen niet veel maar wel een luisterend oog bieden en een virtuele schouder om uit te huilen. Knuffff.
Bebek, nee ik ben nog niet gerust op de echo van morgen. Visioenen van de vorige zwangerschap komen voorbij...... dus ik kan je duimen goed gebruiken, maar niet doen als je de tuut bestuurd hoor! Hele fijne vakantie meid, en kom veilig weer terug. Ik duim ook voor jou, dikke kus! Suusman mag Suusje niet pestuh! Krijg je nou 2 migraine aanvallen achter elkaar? Jeetje meid, wat balen. Jomi, moet je morgen niet even naar de dokter voor je rug?
Natas heel veel sterkte morgen en een hele fijne echo! Kan me je angst zo goed voorstellen.Hoe laat mocht je ook alweer? Het zet niet door de migraine....ik heb altijd aanvallen van 3 dagen.Nou ja...altijd...zo eens in het half jaar ofzo,dus dat valt nog mee.Denk dat er een ook beetje stress bij zit.
Kom Natas nog even een hele dikke knuf geven en sterkte wensen voor morgen. Niet te veel stressen hoor, en ja das natuurlijk makkelijker gezegd als gedaan, dat snap ik ook. Hopelijk na morgen wat meer genieten.