35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Thnx!
    Ik heb de echo pas om 16.00..... zal dan wel geen nagels meer over hebben ;)

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wij allemaal ook niet denk ik ;)

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb me voor woensdag in ieder geval ziek gemeld op het werk.
    En ik heb de poli gyn gebeld, die bellen me eind van ochtend begin van de middag terug. Ze wist het niet goed, maar denkt ook dat ik toch nog even geduld moet hebben, maar ze overlegt het met de gyn.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh, en mijn baas belde net terug...ze meld me voor de rest van de week ziek. En wenste me een fijne vakantie. Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of maar weer een potje janken....maar ik ben in ieder geval opgelucht.

5. Suzanne68

Doe je het allebei Lies....blij zijn ,omdat je lekker een weekje eerder vrij bent en janken omdat je je zo k*t voelt.Goede baas heb je trouwens.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    fijn dat baas met je meedenkt lies.. ben benieuwd wat gyn gaat zeggen.

jomi nog rugpijn? :( hoop dat het vanmorgen beetje meevalt als je hele dag met kleine man alleen bent.
    over mijn krampen: ja, ik hou vocht vast, helaas.. beentjes liggen al hoger en ik slik ook magnesium voor de vorm.. maar heb niet idee dat het werkt.. hou voeten en benen al warm als ik ga slapen.. maar vannacht was kramp weer zo hevig met name in mijn enkel.. dat voet gewoon niet meer recht onder mijn been staat.. 1 voordeel.. als dit zo doorgaat kan ik straks meedoen aan het NK jodelen.

natas: succes vandaag bij echo en ik hoop van jou een heeeeel positief berichtje te krijgen na echo!

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, fijn dat je nu in ieder geval een weekje extra hebt. Wat een fijne baas heb je toch. En nu is het Liestijd, denk aan jezelf en hoop dat het snel beter gaat. Knuff.

Limm, jammer dat alle dingen niet helpen voor de krampen. Zo vervelend is dat. Knuff.

Natas, nog 4 uurtjes tot je 2e echo. Is zeker weer heel erg spannend en hier draaien de duimen weer. Knuff.

Hier gaat de rugpijn al iets beter, nog niet over en kan nog steeds niet heel lang op dezelfde plek zitten of staan. Liggen ging vannacht wel beter, dus heb goed kunnen slapen tussen het draaien door. Dan voelde ik het wel.
    Dus wacht het nog even af, heb eigenlijk altijd wel last van de rug en soms een aantal dagen tot een week erger en dan gaat het vaak weer vanzelf over. Als ik mij maar even een beetje rustig houd.

Hier eerst even broodje eten, manlief komt ook thuis voor een broodje.

Tot laters.

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

De gyn heeft terug gebeld...en ze doen nu nog niks. Het is lang maar niet abnormaal. Ze kunnen er niks van zeggen, het kan morgen doorkomen maar het kan ook zo nog 2-3 weken duren. Helaas. Dus ik moet meer geduld hebben. Zal je zien dat ik precies op vakantie ongesteld word. Maar ja, niets aan te doen.

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    #4569 Annna, 16 aug 2010
    Laatst bewerkt: 16 aug 2010
    Ja ik weet dat het kan verschillen. Bovendien zit de placenta nu aan de voorkant en vorige keer aan de achterkant. Maar ik had hem/haar eerder al wel goed voelen bewegen als ik in bed lag. Maar ja, niet op commando he!

Lies,
    Fijn dat je werkgever meedenkt. Daar heb je het in elk geval mee getroffen. Met die stomme cyclus minder zeg! Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt. Vooral omdat je je ook zo voelt alsof je ongi eraan zou moeten komen. En ongi met je vakantie is in natuurlijk allesbehalve top. gelukkig hebben ze in Italië geen gat meer in de grond. Maar ik baal er ook altijd enorm van ongi te worden als er niet iets leuks gepland is. Hoe zit het met je hotelletje bij Florence? Nog wat leuks gevonden?

Zal wel stil zijn hier straks als jij ook weg bent en dan Suus ook nog weg. Nou ja, wel makkelijk voor mij als ik straks weer ga werken. Hou ik het nog een beetje bij.

Trouwens de Borstvoeding is hier echt gestopt. Mijn meissie is er mee gestopt. Ze heeft nu liever karnemelk voordat ze gaat slapen. En verder kan ze alleen nog maar droogzuigen, want er komt niets meer uit. Van droog 'doordrinken' ben ik niet zo'n fan. Dus dat zou ik alleen nog maar doen als ze echt anders niet getroost kan worden.
    Het stomme is dat mijn bosten nu wel weer groeien. Doordat ik was afgevallen was er van mijn spannende decolleté ook niet zo veel meer over. Maar nu heb ik dus weer grotere maar lege tieten.
    En hiervoor waren ze klein, maar voorzagen ze van voeding. In de categorie rare vrouwenlijven!
    Ik heb er nog wel een traantje om gelaten, maar ik kan me er ook wel wat positieve punten bij bedenken en over een maand of 5 mag ik weer als alles goed gaat.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Yessssssssssss, de echo was goed!
    Hartje klopte in goed tempo, de grootte was prima (loopt zelfs 3 tot 4 dagen voor), ruim een centimeter gegroeid. Niets op aan te merken volgens de gyn. Geen garanties natuurlijk, volgende week dinsdag heb ik weer een echo.

Lies, mijn hemel meid ik help het je hopen dat je niet nog 3 weken moet wachten. Je kan zo niet verder, je blijft op deze manier bij de miskraam hangen, je lijf doet weer niet wat je wilt. Heel veel sterkte, ik ga voor je duimen.

Anna, moeilijk hè, echt de laatste keer BV geven. Maar je hebt je meisje lang BV kunnen geven en straks mag je weer, dat maakt het misschien wel iets makkelijker.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Even snel, kom vanavond even voor de rest.

Natas, helemaal geweldig. Wat mooi dat het hartje goed klopt, even weer uit de onzekerheid weg. Garantie heb je nooit, maar dit heb je maar weer. Fijn dat je volgende week dinsdag alweer echo hebt. Nu er even van genieten hè!

12. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jazeker, ik geniet van deze echo en ik geniet van vandaag!

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat fijn natas dat echo goed was... hoera!!

annna: grote lege tieten... kan me er zo weinig bij voorstellen, maar ik heb dan ook nog nooit BV gegeven..

jammer lies dat gyn nog niets wilt doen...

hier hele middag deuren staan lakken.. ja, met terpetine lak.. wel netjes alle ramen open.. morgen nog een keer.. en dan nog paar muren verven, vloerbedekking erin en dan zijn de slaapkamers klaar.

oudste deed weer op dochterlief passen.. en ja hoor.. weer poepdrama... hij belt kokhalsend op.. ze had gepoept.. of ik ff kan komen, zou hem vinden in de badkamer.
    ik kom thuis.. kon op geur afgaan.. een hele blije baby op badkamervloer die bezaaid lag met theedoeken vol poep.. dochterlief in luier waar de poep aan alle kanten uitkwam en zoonlief zo groen als gras hahaha.
    hij had der willen douchen, maar waar je haar ook vast wilde pakken, daar zat poep..

14. Suzanne68

Jeej!Joepie!Joechei!Wiehoe!Hoera! enz enz....voor de echo van Natas :)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

*Driewerf hoera voor Natas*
    Super meis, echt heel super!

Ach Lim, daar heb je nog eens wat aan he, zo'n oppas ;)

Wat betreft de gyn...eigenlijk ben ik ook wel voor afwachten. Hoe erg ik het ook vind. Maar ik wil graag weten of en hoe mijn lichaam het zelf oppakt. Ik mag straks als we met de IUI gaan beginnen nog genoeg rotzooi inspuiten en slikken...
    Ik hoop gewoon met heel mijn hart dat het deze week nog doorzet, maar ik kan de natuur niet forceren.
    Verder ben ik heel blij dat ik nu 4 weken niets hoef. Alleen tijd voor mezelf. Fijn idee. Daarna kan ik vast met frisse tegenzin weer aan het werk.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marnat is moe, vandaag de gang flink gesopt alle witsel van de vloer af gehaald met doekje en spons, en deuren.
    Mis gaan we de deuren nog verven , maar eerst even kalm, en de wc nog witten.
    Verhuizen word hem eerst toch niet, eerst maar meer sparen.

En gordijnen hangen weer in de kamer en keuken.

Natas@ Topie goede echo en kloppend hartje ga lekker genieten.

Lies@ knuf

17. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben ik weer.

Natas, gefeliciteerd met mooie echo! Je bent op de goeie weg.

Limmeke, druk met verven, poepruimen en zonen achter hun kont aanzitten. Jij sterkte met alle verhuisperikelen.

Liesben, nog steeds geen ongi. Zwaar klote dus. Als je het niet wilt komt het zo en als je erop wacht blijft het weg. Wel fijn dat ze op je werk zo met je meeleven.

JoMi, sterkte met de rugpijn. Ik hoop dat het snel beter gaat en zo niet, dan toch even langs ha?

BB, druk met papieren voor hypomeneer. Jij succes en ik wil wel eens fotootjes zien van jullie paleisje.

Suus, is manlief al weer thuis? Met mooi cadeautje uit Budapest? Jij veel plezier dan met je mannetje.

Anna, ik heb geen verstand van bv, lege tieten ed. maar het klinkt allemaal heel logisch. En wat je zegt, nog even en dan mag je weer.

Koffie al weer terug uit Brabant?

Ik mis Des ook maar begrijp het heel erg goed.

Ben de laatste tijd ook wat minder op het forum. Met 2 redenen, eerste is dat ik ook wil proberen wat afstand te nemen/houden. Merk dat ik me door hier veel te zijn nog drukker ga lopen maken. Lijkt me niet goed voor m'n gemoedsrust. Ik lees dus wel mee maar zal wat minder reageren. Daarnaast ben ik deze week weer een paar dagen met manlief op pad (werken) en gaan we naar SAIL, zowel donderdag als zaterdag. Dus ook veel andere activiteiten buiten de deur. Wil me ook deze maand een beetje gaan voorbereiden op de 4e IVF poging zowel geestelijk als lichamelijk. Het zou zo maar de laatste poging kunnen zijn.

18. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Geweldig Natas,
    We hadden eters, dus kan nu pas even kijken.

Ik ben helemaal mee opgelucht voor je! Ik neem aan dat er ook niets van bloed te zien was op de echo, anders had je dat vast wel verteld. Helemaal toppie dus. Ja dan is genieten niet moeilijk. En je bent al weer een weekje verder. Kleine stapjes, maar zo kom je er ook!
    Ik moet nu de puinzooi van de vaat nog even opruimen, dus verder even geen reacties. (ik maak altijd een enorme troep als ik kook)

Ladouce,
    Ik hoop inderdaad dat jullie 4e poging de laatste is. OMDAT DAARNA JULLIE KINDJE KOMT :D

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Klopt Anna, er was geen bloed te zien en alles zag er goed uit.

Ladouce, ik ben kwijt wanneer jullie met de 4de poging gaan beginnen.

Lies, ik duim dat je ongi nu snel doorbreekt. Knuf!

20. Suzanne68

Goedemorgen altesaam :D

Ben ik de 1e?Zo laat.

Manlief had een kadootje meegebracht uit Budapest....voor de hond!:$ Niks voor mij dus....tssssssss.:D

Deel Deze Pagina