Yep, ik hou er een soort blog bij van onze zwangerschapsperikelen Al sinds maart vorig jaar. Liesjuh is de naam.
Ik heb je uitgenodigd als vriendje. En nu moeten we uitkijken, anders worden we gebanned ivm reclame voor een andere website
zo snel he als die eerste 20 weken gingen.. zo traag gaat tijd nu.. nog 16 weken... NOG 4 MAANDEN... pfff.. zit echt op te hikken tegen die warme zomer die eraan komt.. word tijd dat ik dochterlief even overdag kan onderbrengen zodat ik me kan storten op schilderen/verven van andere huis.
Oké. Maar kan me voorstellen dat het voor jou ook wel eens lekker is om er even "uit" te zijn..dus gewoon bellen en dan hup gewapend met verfkwast naar jullie nieuwe stulpje! Hoe is trouwens nu de sfeer bij jullie? Of mag ik daar niet naar vragen?
gaat wel hij heeft afgelopen dagen toch wat rust gepakt.. hij heeft ook veel stress van werk, werkt er nu 5 maanden, ze werken hem allemaal tegen, en hij krijgt uit alle hoeken continue te horen dat ze van hem af willen.. dat speelt ook heel erg mee
Tuurlijk speelt dat mee. Ben in ieder geval blij te horen dat er iets meer rust is. Nu nog een keer een dagje saampies wat leuks doen!
heb in elk geval nog een aantal dingen uitbesteed die aan huis moeten gebeuren, zoals plaatsen van het plafond in woonkamer... kost wel wat, maar dan is het in 1 dag gedaan. mot die het zelf doen, zijn we weer 2 weken verder met veel stress en zijn werk.. ergste dat gebeuren kan is dat ze hem er idd uitwerken.. zal wel lastig worden, want ze hebben geen case tegen hem..
Nee, maar voor hem wel vervelend. Echt een leuke baan zal het niet worden zo... En indd. Ik heb toen we hier kwamen wonen het schilderen van het plafond uitbesteed, was in 1 dag klaar. Lief wilde het zelf doen, maar ik zag dat niet zitten. Dus toen hij weer kwam was het al klaar
maar begint gelukkig beetje op te schieten nu keuken is gestuct.. 8 juli word die geplaatst. ramen/kozijnen komen half juli als het goed is woonkamer word komende week gestuct.. moet nu nog op zoek naar een spackspuiter, want stucwerk vind ik eigenlijk te zacht dus wil ik muren/plafond laten spackspuiten. dan kan het laminaat erin en is benedenverdieping klaar. boven wil ik vanaf volgende week gaan verven..
Goedemorgen meiden, Limm, fijn dat de sfeer iets beter is thuis. Maar wel heel vervelend dat ze zo doen op zijn werk. Lies, Mar en Annna, wil jullie vandaag even heel veel succes wensen. Duimen gaan hier wel overuren draaien op allemaal goed nieuws. Hier voelen wij ons weer redelijk goed, wel een paar dagen echt beroerd geweest. Nu ga ik eerst even met kleine man naar buiten, kan hij even spelen in de zandbak. Tot laters.