35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mogalan@ Klets gezellig mee , idd iets meer over jou te weten praat makkelijker.

Suus@ Lieverd zeur maar lekker hoor wij luisteren wel, en als het te gek word zeggen we het wel hihi.
    Nog even door bijten meis suusman ie er bijna.

Hier vandaag de halve dag bij mijn zus geweest even helpen in het huishouden, ze zat er even door heen.
    Nu weer blij dat het weer netjes is, zo help je mekaar.
    Toen ik geopereerd ben heeft ze mij ook geholpen.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik was niet weg, ik was er gewoon niet ;)

Kreeg net mijn nieuwe foon aangeleverd, een Samsung Diva Silver...als dat niet bij me past ;)
    Alleen jammer dat abbo pas begin oktober ingaat, als huidige abbo afloopt. Dit mede ivm nummerbehoud (voor degene die mijn nummer hebben ;) )

Jeetje Suus, kan me voorstellen dat het pijn doet als je niets van je kinders hoort op je verjaardag! Dikke knuffel. Meer kan ik helaas niet voor je betekenen....

Hoi Morgain! Iedereen van 35+ mag hier meebeppen (al zullen sommige mensen zeggen dat ze hier slecht ontvangen zijn ;) )
    Maar vertel eens ..wie ben je, hoe lang ben je al bezig, heb je al kinderen?
    En realiseer je dat we een hecht clubje zijn, waarvan sommige elkaar irl hebben ontmoet. Maar als je je een beetje inleest en lekker mee kan ouwehoeren is er geen vuiltje aan de lucht 8)
    Ik zal het voorbeeld geven.
    Ik ben Liesbeth, 39 jaar en al 2 jaar in de weer om de mooiste baby te fabriceren die er is. Helaas werden de 1e twee exemplaren door moeder natuur afgekeurd, waarvan de laatste keer zo'n 7 weken geleden is. Hierna heeft mijn lichaam blijkbaar besloten dat ik geduld moet kweken, zie mijn banner :(
    Als alles weer op orde is starten lief en ik, mede gezien mijn leeftijd, met IUI.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dikke knuf voor jou suus

hi morgan

mag ik heel ff gillen??
    wat een gezellig etentje bij pa en ma moest worden is een fiasco geworden.. man, ben ik boos.
    oudste zoon is al hele vakantie aan het zeiken he.. toont totaal geen initiatief en als die een keer wat doet, gaat het gepaard met veel gezucht en gekreun.
    gisteren kon die ineens om 5 uur smorgens op om met vrienden naar sail a'dam te gaan..
    vanmorgen weer gekerm met opstaan.. hij kon wel ineens mee naar praxis voor verf voor zijn kamer.. maar toen ik verf naar andere huis bracht.. moest ik tig keer vragen of hij aub de dozen van zijn kamer even in andere kamer wilde parkeren.. vervolgens sloft die naar kamer met steeds 1 dingetje in zijn hand want hij was ooo zo moe, en had blaren etc.. toen knapte er al wat bij mij.. en ik heb hem gewaarschuwd.
    bij mijn ouders ging die door.. bekte mij af.. en maat was vol bij mij.. ik zat klaar om hem draai om oren te geven.. begint hij hysterisch te gillen... dus ik stuur hem van tafel... krijg ik al wind van voren van mijn ouders... ik zeg hun zich er niet mee te bemoeien, en ik jaag hem slaapkamer op en met luide stem want ik was echt laaiend geef ik hem te kennen dat ik dit niet langer accepteer.
    kom ik uit kamer.. hoor ik mijn moeder tegen manlief tekeer gaan dat het allemaal zijn schuld is.. en daarna ging ze tekeer tegen mij en wilde ze meteen naar zoon rennen.. dus ik zeg dat ze dat niet moet doen... krijg ik een preek van heb ik jou daar.. en voor zoveelste keer laat ze duidelijk merken dat ik slecht moeder ben..
    ik zeg hoef me toch verdomme niet te laten afbekken door zon puber?
    volgt daar weer het hele gezeik op dat knul o zo zielig is en ze van mij geen grote mond tolereert.. ik zeg en ik moet het wel van hem?? begint ze te gillen tegen mij... dus ik zeg dat ze moet ophouden.. nog meer gillen.. dus ik draai me om en ik loop weg om af te koelen
    kom ik terug.. zit zoon in keuken, krijgt aaitjes over zijn bol etc..
    ben ontploft... zit nu nog steeds te janken en zit er over te denken hem naar zijn vader te sturen, want ik heb er geen zin meer in in dat gebek en geblaf alsof ik een of ander minderwaardig persoon ben die alleen maar goed is als meneer wat moet hebben.

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lim, je mag zo hard gillen als je wilt.
    Waar bemoeien mensen zich mee? Al zijn het jouw ouders? Dit is jouw kind, wat jij opvoedt zoals jij dat wilt. Jij bepaalt de regels. Jij en niemand anders.
    Ik heb dan zelf geen kinderen, maar ik weet wel dat je je nooit moet bemoeien met de opvoeding van anderen. Je kan er andere ideeën over hebben, maar dat is wat anders. Die voer je dan maar uit op je eigen kinderen. Maar nogmaals...jouw ouders hebben zich niet te bemoeien met de opvoeding van jouw kinderen. Dat kan je heel goed zelf.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik gooi pc uit hier. Tot morgen meiden.

En Lim? Laat je niet gek maken. Knuf.

6. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Amen!

Wat denken die mensen wel niet zeg!Dikke knuf meis....kon je er nog wel bij hebben met je zwangerschap en de verhuizing.....

Komt er iemand in ons topic,die zegt dat het zo lekker gezellig leest hier :D

@Lies...dank dank dank voor de knuf.Kon hem heel goed gebruiken.

7. Suzanne68

@Morgain...ik ben Suus...gister 42 geworden .In mei 2007 besloten dat ik met Suusman een kindje wilde.Eerst 2 jaar niet zwanger geworden.Toen een HSG gehad en daarna 4 x een mk in anderhalf jaar gekregen,waarvan 1 van een 2ling.De laatste mk was in april dit jaar.Loop nu in het Geertgen,maar kon door veelwerkerij van Suusman nog niet mijn schildklier goed uit laten zoeken.Tot dat dat wel kan proberen we niet zwanger te worden.Dat lukt tot nu toe goed ;)Ik heb al 2 dochters van 17 en 18,maar die wonen bij hun niet zo lieve vader,die ze zo tegen me opgezet heeft,dat ik ze nu al een jaar niet gezien heb.Ze wonen nu 4 jaar daar.

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lim@ pff meis kom voor je zelf op meis, ik zal het ook niet pikken hoor als mijn kind zo deed.
    En laat je idd niet de kop gek maken knuf.

9. BB10

BB10 Niet meer actief

Lim en Suus dikke knuf.

Morgain welkom! Ik ben ook benieuwd wie Morgain is, en klets lekker mee zou ik zeggen.

Ik ben Bibi, bijna 36 nu 1,5 jaar bezig voor een eerste kindje. Alle onderzoeken bij de gyn wijzen op geen afwijkingen dus hebben wij de stempel: onbegrepen infertiliteit. In september mogen wij terug naar de gyn om over de vervolgstappen te spreken.

*nu jij!*

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Oja vergeet ik helemaal te vertellen dat ik vandaag de hele dag met een dinntje aan het zwembad heb gelegen en dat mijn mooie lichtbruine velletje is verandert in een kreeftenkleurtje.
    Ik denk dat ik daar vanacht nog last van ga krijgen:(

11. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Eerst een dikke knuf voor Suus die ik zo goed begrijpen kan, uit je maar lekker hier hoor.

Dan nog een knuf voor Limmeke, tjezus waar bemoeien die mensen zich mee kunnen ze zich dan niet eens inhouden bij een hoogzwangere ? Ik pik ook geen bemoeienis, het zijn mijn kinderen en ik bepaal hoe ik ze opvoed oh zo....

Lies nog niets wat op een aankomende ongi wijst ?

Morgain welkom, ik ben een van de oudste mutsen hier, Sylvia 46 jaar en sinds 9 maanden trotse moeder van een zoontje Xander.... Verder heb ik al 4 andere kinderen van 15, 16, 23 en 26 waarvan de oudste sinds een paar weken op zich zelf woont in Zweden :(

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    koffie een oude muts?? en ons voor beeld!!

13. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Thnx Marnat :)

Ik ga mijn mandje opzoeken, slaap lekker meiden...........

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Slaap lekker koffie en graag gedaan .

15. Suzanne68

Wat een heldere lichten heb je toch op het forum.Was iemand bij die schietpartij waarbij de politie een man heeft neergeschoten.Doorzeeft met 10 kogels....vraagt iemand:was die man dood?;) Duh!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nee koffie, nog geen tekenen van een naderende ongi hier...ik heb besloten het los te laten. Ik zie het wel. Mocht ik het nu na de vakantie nog niet zijn geweest, dan trek ik wel weer aan de bel.

17. Suzanne68

Liesben gaat echt voor het Guinnessbook.....

Zo,ik heb me toch een partij r*k geslapen :x Ga vandaag wel ergens bijslapen ofzo.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en dag heel veel in liesben's recordpoging.. pfff..

suusje die ruk geslapen heeft... maar proberen wat bij te slapen dan meis..

hier vannacht op zoon's kamer geslapen omdat het zo warm was op eigen kamer.
    maar kon niet in slaap komen door dat gezeik van gisteren.
    toen het licht werd wel even ingedommeld.tot ik om 7 uur wakker werd weer met kramp.. deed zoooo'n verdomde pijn.. mijn linkervoet stond gewoon naar buitengeklapt tegen enkel aan..
    ik manlief roepen, maar die lag in coma.. dus heb heel hard moeten gillen.. kramp hield wel half uur aan.. eindelijk onder douche kunnen komen en daar trok het wat weg.
    ik zie steeds meer tegen de nachten op :(

19. Suzanne68

Limmeke had dezelfde nacht als ik....alleen dan nog met als extraatje kramp erbij :( Kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt van die gebroken nachten.Knuf!

20. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen lieverds, ik vind dit toch wel heel moeilijk om te vertellen.

Want ik wil niemand pijn doen, dus hierbij alvast sorry als dat zo mocht zijn.

Maar dit is de test van vanochtend.

Bekijk bijlage 95753

Deel Deze Pagina