35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Arme meiden....ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb als een blok geslapen...

2. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Jomi....gefeliciteerd!!!

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lieve JoMi, ik schrik van mezelf, want het doet indd pijn. Maar natuurlijk ben ik ook heel blij voor je! Gefeliciteerd!

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik snap het helemaal, ik zit hier ook gewoon met tranen in mijn ogen. Zo moeilijk vind ik het en wil jullie gewoon geen pijn doen. Maar ik kan het ook niet achterhouden voor jullie, want jullie zijn toch mijn dinnetjes hoor.

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx suus.

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ohhhhh Jomi ik kan het me voorstellen dat je het bijna niet durfde te vertellen maar dit is wat ik jullie allemaal gun.

Van harte meis !!!!!!!

*ik zit hier met de haartjes omhoog op mijn armen*

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx, dat is het ook, daarom doet het pijn. Omdat ik het iedereen zo gun door alles wat ze moeten mee maken en mee hebben gemaakt.

8. Suzanne68

Lief dat je zo aan ons denkt,maar jij moet helemaal niet verdrietig zijn.Je moet blij zijn ;)

9. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik ben ook echt wel blij hoor, maar gewoon met een dubbel gevoel op dit moment.

10. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Snap ik best Jomi maar je hebt alvast een vervroegd huwelijks cadeau gekregen.

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Suusje gaat het met jou al weer wat beter, buiten het feit dat je rot geslapen hebt ?

12. Suzanne68

Wel wat beter...maar merk wel dat ik een beetje op begin te raken.Ga ook echt niks doen vandaag.Heb vanmiddag een date met 2 buurvrouwen om met de honden te gaan lopen in de weilanden hierachter...daar hebben ze een heel wandelpad aangelegd met een meertje...echt heel leuk.Dat is ook gelijk het enige wat ik ga doen.
    Wat die meiden betreft....meestal kan ik er wel mee omgaan...maar met dingen als verjaardagen en kerst enzo vind ik het wel moeilijk.Met als dieptepunt moederdag.
    Ik ga nu ff douchen in de hoop dat ik daar een beetje van opknap.

Dikke knuf voor Lies.

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Je hebt gelijk Suus neem maar flink wat tijd voor jezelf.

Lies het is wel moeilijk dat kan ik me voorstellen maar misschien is het beter het *los te laten* zou het kunnen zijn dat je lichaam zelf aangeeft wat rust te willen ?

14. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jomi weet het mannetje het al ??

15. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ja, ik heb hem toch maar als eerste gebeld. Hij wist niet dat ik ging testen, dus was een volledige verrassing voor hem.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat denk ik ook! Mind over matter. Ik weet gewoon dat je geest zoveel invloed kan uitoefenen...
    En natuurlijk maak ik me druk over andere zaken zoals mogelijke complicaties na 2 curettages (Asherman?).
    Maar wat doe ik daar nu aan? I'll cross that bridge when i get there. Ik heb geen zin om mijn vakantie te laten verkloten door mijn negatieve gedachtes. Dus ik probeer het echt even los te laten, voor zover dat helemaal lukt.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jeetje Jomi.. jij stiekeme tester!! gefeliciteerd meis..dat word uitleggen van de jurk.

Dit geeft toch weer hoop voor de ladies die bezig zijn!
    *geeft lies en suus even een knufje*

dit is fijn.. onze verhuishulp heeft afgezegd.. zwager zou helpen volgend weekend, maar hij had verjaardag en ging logeren bij schoonouders.. dus die komen ook al niet helpen.
    dat word een feestje dan.. manlief, 2 onwillige zoons en hoogzwangere muts die huis leeg kunnen dragen.. zucht

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Thnx Limm, zal denk ik wel meevallen hoor. Bij de buik is het al ruim en was al klaar. Achter wordt het aangesnoerd met een veter, dus gaat helemaal goed komen.

Maar eerst toch ook maar een goede echo, ik ben nu 3 weken en 6 dagen zwanger. Dus kan ook nog alle kanten opgaan.

Kom vanmiddag als kleine op bed ligt wel even reageren. Nadat ik hier wat aan huishouden heb gedaan, heb vanochtend door positieve test geen flikker uitgevoerd.

Nu eerst even wat eten.

Tot laters.

19. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lieve Suus, dikke knuf!
    Wat ontzettend rot dat je niets van je kinderen hebt gehoord voor je verjaardag. En dan ook nog alleen, Suusman weer weg. Godzijdank is hij straks weer lekker lang bij je.

Arme Limmeke! Ik ben het helemaal met je eens, grote bekken van pubers hoef je niet te pikken. En ouders die zich ermee gaan bemoeien en je afvallen, daar zou ik ook witheet om worden.

Jomi, gefeliciteerd meid. Wat super!!!
    Ik kan me voorstellen dat je het lastig vond hier te vertellen, vond ik ook. Je gunt het iedereen zo ontzettend. Ik zou ook graag willen dat álle lieve meiden hier die 't willen snel zwanger raakten en bleven. Maar het is jou ook gegund meid, geniet ervan!

Lies, ik vind het knap van je als je het een beetje los kan laten. Lijkt me heel moeilijk, ik ben daar niet zo goed in.
    Knuf!

Ik ga dit weekend alleen maar slapen..... nou ja, zo veel mogelijk :D
    Ben zo ontzettend moe, belachelijk gewoon. Heb deze week op kantoor een paar keer op de wc gezeten met m'n ogen dicht en ben zo in slaap gevallen. Knock out.
    Voor het goeie doel, en dat is prima, maar wel lastig om zo het gewone leven bij te benen.

Ik heb een paar dingen van m'n positiekleding van zolder moeten halen. Wilde ik heel nog niet, ben nog maar 9 weken en wil dat niet allemaal in m'n kast hebben liggen als er weer een echo fout gaat.
    Maar mijn buik (darmen) is al zo belachelijk opgezwollen dat ik ook te wijde broeken met elastiek om knoop/knoopsgat niet meer aan kan.

Dinsdag heb ik weer een echo..... en ik begin weer flink nerveus te worden.

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #4680 Marnat, 21 aug 2010
    Laatst bewerkt: 21 aug 2010
    Jomi@ Lieve meid gefeliciteerd mooier trouw kado kun je niet krijgen!!
    En heel lief dat je aan ons denkt maar net als suus zegt jij moet blij zijn , en geen verdriet hebben.knuf
    Ik slik wel en denk dan waarom ik niet , maar ik gun het je van harte ons allemaal.

Natas@ Moet/kan alleen maar positie kleren aan , gelukkig is er nog wat opzolder. je echo is dinsdag een mooie meis komt goed knuf

Suus@ Gaat eens aan haar zelf denken , en lekker met de hond er uit.
    Heeft douchen geholpen? KNUF

LIM @ Pubers af en toe achter behang er mee!
    Ook een knuf voor jou , ik hoop dat de jongens van jou wel flink gaan helpen straks. jij staat terwijl je zwanger bent ook voor hun klaar laten ze maar eens wat terug doen!!

Lies@ KNUF ongi ga nou eens naar lies toe.

Deel Deze Pagina