Je verleert het echt niet snel, maar de vingervlugheid wel. Ook kan je na zo'n tijd niet alles meer uit het hoofd spelen. Had ik altijd al moeite mee hoor, ik moet het op papier hebben. Het is zeker erg warm, benauwd en drukkend. Bah, bah en nog eens bah.
Ik ben nu ook spelletje aan het spelen, JoMiman belde net, zo het nu lijkt wordt het na 2en dat hij thuis is. Dus dan gaat deze dame ook zo naar bed, dat duurt mij net iets te lang. Welterusten.
Zo, dames, gewoom 2 pagina's gekletst in deze rustige periode? Lief en ik zijn gisteren met de trein naar Leiden gegaan, beetje gewandeld door de stad, geborreld op het terras, lekker gaan eten. Was helemaal leuk. Net lekker aardbeitjes voor ontbijt gegeten. Straks even beetje huishouden. Vanmiddag borrelen en eten bij broer en schoonzus. Nog 4 nachtjes slapen en dan gaan we op vakantie! Suus, toch wel lief van dochter. Beetje onhandig, maar wel lief.
Oh lekker op vakantie Lies!Je hebt het zo verdiend. Als jij gaat is het voor mij ook nog maar een weekje Weer laat in slaap gevallen...half 4,maar gelukkig wel pas om 10 uur wakker geworden,dus ben niet zo heel brak.
Suus niet brak gelukkig! Lies een leuke dag gehad en gaat er vandaag weer iets leuks van maken. En bijna op vakantie. Marnat is naar het voetbal geweest. Sorry meis maar dat vind ik toch zo'n stom spelletje. Ben blij dat jij er wel van kan genieten. Jomi vandaag 'echte' NOD? Is het nieuws al een beetje bezonken? En heb je al kwaaltjes? Natas nog 2 nachtjes slapen en dan mag je weer beebje turen! Niet te veel zorgen maken hè meis. Hier gisteren ge BBQ d met vrienden. Vanacht belabbert gelapen, lief blaf en snurkt tegen 110. Fijn een verkouden vent. Ik ga vandaag proberen de rest van mijn voortuin te fatsoeneren want zo half gedaan ziet hij er nog erger uit dan helemaal niet gedaan Zeg hadden wij trouwens geen nieuwe??? Waar is die gebleven?
Suus heeft nog een beetje goed kunnen slapen na laat in slaap te zijn gevallen. Lies heeft gisteren een mooie dag gehad en nog een paar dagen en dan op vakantie. Heb je wel verdiend. Marnat naar FC Groningen geweest. Natas heeft weer bijna een echo. BB gisteren ook al een bbq, maar slecht geslapen door manlief zijn gesnurk. Gaat nu nog even de tuin fatsoeneren. Hier is het nieuws een beetje bezonken, kan het ook nog niet geloven. Vandaar vanochtend nog een testje gedaan, maar nu een hele lichte 2e streep. Ik hoop dat dat geen slecht teken is. Heb verder nu nog wat gevoeligere (.)(.) en soms een krampje in mijn buik. Nou ja, wordt toch gewoon afwachten, want verder heb ik nu geen bloed of verkleuring gespot. Als kleine zo van bed komt gaan wij even naar de boerderij, manlief zijn zusje is er ook met de 2 kids.
Niet meer testen JoMi (zei ze heel stoer, nadat ze zelf de halve KV leeggekocht had na een positieve test). Je wordt er zo onzeker van. En het zegt eigenlijk zo weinig...
Ja, onzeker wordt ik er echt wel van. Hier de tp testen gebruikt dit keer, maar ja dat is toch 1 pot nat. Zit alleen een ander doosje om. Gelukkig is het hier niet in het dorp, dus ik heb er nog 2 en dan zijn ze alweer op. Dan moet ik eerst 8 km rijden om nieuwe te halen, dus zal nu nog wel even zuinig doen aankomende dagen.
Oh bah Jomi....lichtere streepjes nooit leuk,maar kan zoveel zijn.Iets meer gedronken,testje iets mindere kwaliteit.Maar niet meer testen hoor.Word je alleen maar onzeker van (verder was ik zelf net als Lies ) Ja hadden toch een nieuwe....doen we lief ...jagen we ze nog weg Misschien iemand die niet zoveel online is?
Ik heb gisteravond niet zoveel gedronken, 2 kopjes koffie en 2 glaasjes fris. Dat over de hele avond is toch niet veel, maar ik ga morgen ook echt niet testen (zeg ik ook dapper hoor). Maar ben echt niet de enige die het streepje vaker wil zien. Nou ga ik gauw even douchen, rond 14.30 willen we naar de boerderij. Dus tot laters meiden.
@Natas,ja toch fijn dat ze aan me gedacht hebben....ook al (ze kennende) wel bijna zeker weet,dat er nooit een ecard verstuurd is.De jongste kijkt enorm op tegen Suusman en is denk ik erg geschrokken van zijn reactie...en dit is haar manier om het dan op te lossen.Ben vooral erg blij met de sorry.En heb naar hun toe niet laten merken dat ik ze niet geloof hoor.Ben allang blij dat ze doorheeft,dat sommige dingen erg kwetsend zijn.Dat is al een hele stap vooruit en weer een stukje onder het juk van papa vandaan.En er is weer contact.Want dat was er ook al 2 maanden niet meer van haar kant vandaan.Als ik sms of wat op haar hyves schrijf is het zo weg en op smsjes wordt niet gereageerd.Maar uit zichzelf heeft ze wel opeens perioden dat ze veel smst.Als ik vraag of ze weer eens komt,dan zegt ze ja gauw....en dan komt ze niet.Als ik een dag met haar af wil spreken kan ze nooit.Het blijft behelpen allemaal.Met de oudste is er helemaal geen contact.Maar de jongste zie ik vroeg of laat wel weer voor de deur staan hier.En tot die tijd kan ik alleen maar af en toe wat van me laten horen,zodat ze weten dat ze voor mij nog wel belangrijk zijn.Moet opeens denken aan toen ze klein waren...dan zeiden ze wel eens: ik vind jou stom.En dan zei ik :nou,ik vind jou lekker nog wel lief.Zoiets is het nu eigenlijk ook,maar dan een paar gradaties erger......
Wij zijn weer thuis, was even gezellig op de boerderie. Dochter van John zijn zus had de jurk mee die zij als bruidsmeisje aan gaat doen. Staat heel erg leuk en ook de schoentjes, dus die is al helemaal klaar. Pakje van Juarno is ook door hun goedgekeurd, dus alleen de ivoren overhemd nog bestellen en 2 weken van tevoren pakje op maat maken en dan is Juarno ook klaar. Over 2 weken ga ik op schoentjesjacht voor Juarno, zijn 1e echte schoenen en die krijgt hij ook aan met de bruiloft.
Suus, het is balanceren op een heel dun draadje voor je met je kinderen. Lijkt me ontzettend moeilijk! Jomi, ik weet ook alles van streepjes willen blijven zien Heb deze keer doorgetest tot in de 6 weken, dus ik heb geen enkel recht van spreken als ik zeg niet meer testen. Maar het zegt idd zo weinig en levert soms meer stress op.
Sandra1967 is al sinds 27 juli niet meer online geweest en die nieuwe morgain was 2 dagen geleden voor het laatst. Volgens mij is sandra op vakantie geweest, zag wel dat ze weer thuis was op hyves.
Dankjewel detective Jomi @Natas....het is wel heel moeilijk en zeker de eerste jaren heb ik er heel veel verdriet van gehad.Nog wel hoor....maar nu is het handelbaar het verdriet en doen de fijne dingen in mijn leven overheersen.En het is gewoon niet anders.Wat mijn redding is geweest is denk ik wel,dat ook maar niemand in mijn omgeving...zelfs de zussen van mijn ex niet...me ooit heeft laten vallen en vind dat wat er gebeurd is en hoe het is gebeurd klopt.Dat heeft bij mij ervoor gezorgd,dat ik niet al teveel aan mezelf ben gaan twijfelen en dat hoe ik het zie wel klopt met niet alleen mijn waarheid,maar ook met de waarheid van veel andere mensen.Helaas nog niet met die van mijn meiden....maar dat heeft tijd nodig en afstand van hun vader.En ze gaan vanzelf een keer uit huis. Sorry als ik er teveel over zeur even,maar het is voor mij heel goed om erover te praten.En als Suusman er is heb ik altijd lekker veel afleiding en ben ik er nooit zo mee bezig.Maar als ik zo lang alleen ben ga ik er wel meer over nadenken.Alleen is dat altijd zo'n cirkeltje waar ik nooit uit kom met denken.Gelukkig heb ik hele fijne vrienden,die me altijd heel goed helpen om alles zo te blijven zien,dat ik er niet in blijf hangen en gewoon verder kan met mijn leven.Als er dan iets positiefs uit gekomen is,is het dat mijn mensbeeld alleen maar beter is geworden.Dat er zoveel mensen zijn,die me blijven steunen en opvangen.Al 4 jaar lang. Maar......niet om mezelf op te hemelen....ik was voordat ik al die ellende over me heen kreeg ook altijd iemand,die mensen heel erg steunde en opving.In het begin vond ik het heel moeilijk ,dat ik er door mijn eigen ellende voor niemand meer kon zijn.Stond ik opeens aan de andere (hulpbehoevende) kant.Maar het laatste jaar gaat het weer een stuk beter met me en ik merk dat mensen mij ook weer bellen als het slecht met ze gaat voor steun.En dat vind ik heel fijn.Dan ben ik tenminste ook weer nodig en nuttig.En ik ben heel trots op mezelf ,dat ik nog overeind ben.Ook voor die meiden....dat als ze ooit het licht weer zien,dat ze kunnen zien dat hun moeder heel sterk is.Maar nu word dat bij hun thuis nog uitgelegd als: zie je nou wel dat mama niet van jullie houdt...ze heeft het gewoon naar haar zin zonder jullie.Maar ze zullen ooit(hoop ik) zien hoe het allemaal echt zat/zit. Sorry voor dit hele relaas...maar ik ben het lekker kwijt
Goe gedaan vrouw! Gewoon spuien. En ik vind dat je een hele sterke vrouw bent. Dat wat ik van je lees en wat je allemaal hebt meegemaakt, dat is niet niks! Petje af en die meiden komen vanzelf een keer tot inkeer zeker als ze op eigen benen staan. Knuf!
Dankjewel Bedankt voor de knuf...die kon ik wel gebruiken. Iik heb idd veel meegemaakt,maar ook veel fijne dingen.En heel veel geluk gehad dat ik heel veel lieve mensen ken.En dat ik jullie heb helpt ook heel erg.
Suus, ik ben trots op jou en net wat BB zegt: je bent een sterke vrouw. En hier mag je je zoveel uitgooien wat je maar wil. Als het oplucht, gewoon doen. Dikke knuff voor jou.