35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Jomi...ook dankjewel.

Maar wil er verder niet het Suustopic van maken hoor.....dus gauw weer verder tot de orde van de dag ;)

Hoe is het met iedereen haar ei,cyclus,zwangerschap?:D

2. Suzanne68

Ik ben weer ff Mariokarten 8)

Jullie zijn lieverds!:)

Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!

3. BB10

BB10 Niet meer actief

Heb weer vlagen buikpijn?????

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lekker handig suus, wil je weten hoe het met ei, cyclus en zwangerschappen gaat en dan ben je een minuut later alweer vertrokken. Grapjas. :D

Maar vooruit, omdat je het zo lief vraagt. ;) Hier volle boobs en opgezette buik, onderin zeg maar. Verder niks geen bloed of zo kunnen spotten, dus is het hier echt NOD tot nu toe.

5. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik ga mijn zooi naar binnen verhuizen. (lig met lappie en dekentje onder het afdak op de lougeset) Het koelt nu wel heel hard af en ik heb de eerste muggen gespot:(

Jomi vanaf wanneer voelde jij wat aan je buik (opgeblazen of drukkend gevoel?)

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jomi begrijp ik nou goed dat je een ander merk test heb gebruikt vandaag, want dat kan enorm schelen hoor, weet ik uit ervaring.......

Suus blijven spuien lieverd het is zeker ook niet niks !!!!!!!

Liesben lekker bijna op vakantie ......

Natas komt helemaal goed meis dinsdag die spanning ook he van echo naar echo......

Vandaag een pyama dag gehad, ik heb buiten koken en de kleine verzorgen werkelijk geen f*****r gedaan........

Ja waar is Morgain nou en San kom je nog eens kletsen ??

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    BB, toen ik woensdag bij mijn moeder was en op de bank zat. Vond toen dat mijn broek strak zat zeg maar rond mijn schaambeen, niet bij mijn taille hoor. Had ik anders geen last van, maar toen dacht ik: Zal toch niet? Verder er niet meer bij stil gestaan, nu denk ik dat dat al een voorbode was. Darmen toch iets omhoog geduwd, kan het anders niet verklaren.

Koffie, ik heb gisteren en vandaag de 2 voor 5 van TP gebruikt. Dus geen verschil van bv KV en TP. Maar was wel een verschillend doosje, dus misschien andere productiedatum? Ik zou het anders niet weten.

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik heb het ook gehad hoor Jomi minder rose (of blauwe) teststrepen.... Je schrikt je rot maar het hoeft niets te betekenen. Wordt niet voor niets afgeraden vaker te testen (waarom heb ik er dan 12 liggen in de kast bij Xander ?? :D)

9. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    BB is het zo warm geweest bij jullie dan ?????

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja heerlijk, de hele dag buiten en 's avonds buiten gegeten. Ik ben net pas naar binnen gegaan. Bij jullie niet dan?

11. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ik zat met een fleece-deken om me heen bij de tv, er stond al de hele dag een frisse wind. :$

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier is het ook al de hele dag mooi weer geweest, tot kwart voor 8. Toen begon het hier te regenen.

Koffie, ik hoop dat het niks te betekenen heeft. Maar de spanning zal toch zeker blijven totdat ik een goede echo.

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier waaide het ook wil pittig vandaag hoor, maar was niet koud. Meestal valt het hier in de polder altijd tegen, maar temp was goed vandaag.

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik heb de hele dag in korte broek en t-shirt gelopen (nu nog trouwens) en vanmiddag vond ik het te heet om in de tuin te werken. Hopelijk nog een paar van zulke dagen. (zal ook een beetje jouw kant op blazen Koffie)

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Zag op de lijst dat Bebek morgen haar nod heeft! Ik hoop dat ze jullie smst met goed nieuws!!!

16. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik zag het ook net BB, ik heb die van mij verandert. Staat wel vreemd hoor, in het roze rijtje.

Bebek morgen NOD en Lies morgen bloeduitslagen en Annna weer naar de vk.

17. BB10

BB10 Niet meer actief

JA het lijstje wordt nu langzaam langer (maar kan natuurlijk nog veel langer)

Ik ga uitloggen, even badderen en tv kijken. Morgen een dagje op stap met een dinnetje, gezellie!
    Tot morgen avond denk ik. Truste!

18. Suzanne68

Grin....jullie kijken ook wel eens op dat lijstje...ik verander alleen elke keer mijn NOD en kijk en nooit op :D

Jomi zere boobs en opgeblazen buik.Klinkt goed.Wanneer ga je de VK bellen?

BB had lekker weer....hier af en toe lekker,maar niet echt heel warm ofzo.

Natas dinsdag weer een echo.....spannend!En leuk!Daar gaan we gewoon van uit ;)

19. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Suus, ben eigenlijk net even aan het uitzoeken. Ik weet eigenlijk niet meer wie ik als eerste moet bellen. Ben namelijk in het ziekenhuis bevallen met een keizersnede, dus wordt nu ook in ieder geval weer zk bevalling. Misschien dat ik morgen voor de zekerheid eerst maar gyn. ga bellen. Dan hoor ik het vanzelf, moet er dan toch een afspraak maken voor termijnecho. Of toch eerst de ha, dit ook ivm bloeddruk.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    jomi... wilt nix zeggen he verschil in testen!

suus: hele dikke knuf voor jou en ik sluit me aan bij de anderen dat je een sterke vrouw bent

koffie: het is hier snikheet geweest... 30 graden, weinig wind dus weer klots oksels gehad.
    het heeft vanavond wel ff geregend, maar tis nog niet lekker fris buiten

ben heel benieuwd naar bekjes NOD.. hopelijk vergeet ze ons niet in dat verre turkie

morgen hopelijk wat minder warm, ben nl helemaal opgezet van het vocht nu.. moet met kleine meid naar CB voor spuiten, vorige keer had ze er erg last van.
    Verder moet ik nog zoveel doen deze week.. pff.. en dan ook nog tussendoor inpakken, verven, verhuizen.. zie door bomen even geen bos meer.

Deel Deze Pagina