Goedemorgen, Das niet zo lekker, vandaar dat je er ook zo vroeg bij bent vandaag. Beterschap en hoop dat het snel beter gaat. Is nu half 8, maar ik blijf nog even een uurtje liggen, rond half 9 wordt de kleine altijd wakker. Manlief is net de deur uit, vandaar dat ik wakker ben.
Is wakker. Nog niet ongesteld, maar wel wakker. En druk eigenlijk. Moet nog veel doen voor we op vakantie gaan, maar ik ben zo moe steeds. Dus heb ik geen zin. En dus doe ik niks...
gaat lekker samen met lies nix doen dan... hoewel manlief net al boos was op mij omdat ik nix wilde doen serieus.. huis kopen is niet goed voor relatie. Gisteren hele discussie gehad over kleur jongenskamers. oudste wilt graag zwart/wit/grijs.. heeft nieuw wit bed, donkergrijze vloerbedekking en ook een antraciet kleur voor 1 muur.. komt nog wit wandmeubel bij.. en zijn andere muren zijn roomwit... dat valt dus uit de toon toch? nu is het heeeeeeeele huis roomwit.. van muren tot keuken tot het sanitair dat beneden komt. manlief is nl dol op roomwit met bruin dus werd die gisteren pissig omdat ik het had over witte muren op jongenskamer.. ik zeg man, is 1e keer!!! dat ze een eigen kamer krijgen zonder ouwe meuk die ze zelf mogen inrichten.. en jij duwt iedereen dat roomwit maar door de strot. jongste zoon die hoort zon discussie dan.. en die haat ruzie.. dus die schikt zich weer in wil van manlief.. daar kan ik ook niet zo goed tegen. hij wilde graag 1 wand koelboxblauw.. gecombineerd met zwart en zilver best stoer toch? maar manlief vind blauw niet mooi... dus nu ineens is blauw van de baan.. hij wilde graag ook een witte tv kast.. en nu ineens komt mijn oude grenen tv meubeltje daar te staan? wat zal ik blij zijn als alles achter de rug is oja.. heb toch container gehuurd van 8 m3 om bv de ouwe laminaatvloer van hier etc erin te gooien? ligt nog geen laminaat, vloerbedekking of wat dan ook in.. en bak is vol!! en ik moet dus nog vloeren van 3 verdiepingen en aantal oude meubels erin kwijt.. misschien toch een containerbrandje veroorzaken
Nog heel even volhouden Limmeke...dan is alles achter de rug...Maar ik kan me voorstellen dat je er de balen van hebt, op zijn zachtst gezegd. Hoe dan ook, als zoons een eigen kamer krijgen, mogen ze zelf de kleur uitzoeken. Lijkt me logisch. Ik zou ze ook zelf laten schilderen..maar dat is wat anders
*steekt ondertussen een container ergens in het zuiden des lands aan* Alhoewel, hier komt de regen met bakken naar beneden..weet dus niet hoe goed het brand....
Goedemorgen dames Ach arme Lim, je hebt gelijk hoor verhuizen een ramp voor je relatie......... En liesben wederom een dag zonder bloed pfffffffff, wie weet als je straks op vakantie bent en echt de boel loslaat komt het ineens. Zit je niet op te wachten maar goed..... Tja Farmville het hele gezin zit erop dat maakt het juist zo leuk..... Ga ik niet beginnen aan frontierville, petville en Fishville hoor doe ik echt geen f*****r meer in huis Mannetje is weer aan het werk............. HEERLIJK
Zoooooo...het waait hard hier ! Suusman vannacht pas om uur of 7 thuis,dus die ligt nog te snurken. @Lies...he bah weer een bloedeloze dag.En dan doe je toch gewoon lekker niks....voor zover dat kan natuurlijk. @Limmeke.....ik deel jouw mening....het is hun kamer...dus ze mogen zelf weten wat voor kleuren er op de muur gaan.Limmekeman mag blij zijn,dat het geen gothickindjes zijn,die de muren paars en zwart willen.Maar ja....ik niet met jou een relatie,dus je zult het toch met Limmekeman uit moeten vechten En wat Lies zegt : ook zelf laten verven. Iedereen aan de Farmville hier....daar begin ik maar helemaal niet aan.Heb ook geen tijd voor...moet Mariokarten Oja ...weer 6 uurtjes geslapen en heel onrustig gedroomd over mijn meisjes.Nou ja....zo zie ik ze ook nog es
Ik speelde Farmville altijd op FB, dat was leuk. Maar dat account heb ik gedelete. Op Hyves heb je Happy Harvest...maar dat is niet hetzelfde. Helaas.
waaaahhhaaaa wat zie ik terwijl ik vanmorgen geheel onvoorbereid het mailtje van de clublijst openklik: JOMI FANTASTISCH GEFELICITEERD!!!! en weet je dat je op mijn verjaardag uitgerekend bent? Heerlijk zeg! Je trouwt straks met een verrassing in je buik! oh, who's next? Ik wordt altijd zo vrolijk van dit soort berichten!! ondanks dat de zomermaandag dan wel een druilerige herfstdag lijkt. Zo en nu ga ik hier eens lezen.
En voor de overige meiden een knuffel. Want jullie doen natuurlijk allemaal al heel goed je best om de volgende te zijn. En hoewel wij het natuurlijk ook gewoon verdienen om weer zwanger te zijn, ik hoop toch altijd dat de vrouwen die nog geen kinderen hebben snel mogen volgen met zwanger zijn en blijven (nou ja tot max 42 weken dan) Ik las over het weer gisteren. Wij hadden een BBQ bij de kust en het was gelukkig net niet te koud of te nat. Grappig dat het toch zo erg kan schelen het ene of andere plekkie in ons kleine landje. Limmeke, Heel veel sterkte komende week en weken erna. Blauw zilver vind ik een leuke combi. Maar persoonlijk vind ik roomwit met een of twee muren anders van kleur ook leuk. Maar die jongens moeten vooral snel hun kamertje verven. Daar zijn ze oud genoeg voor! En verder hoop ik dat er veel hulp voor jou is deze dagen. Ik vind het een beetje verdrietig om te lezen dat je zo veel andere 'shit' aan je koppie hebt dat deze zwangerschap een beetje onder alle andere belangrijke dingen door gaat. Nou hoort dat denk ik wel een beetje bij een tweede zwangerschap (voor jou de tweede in korte tijd dan, want die anderen waren vorige eeuw) Hier ben ik ook meer bezig met het meisje dat hier rondstapt dan met het kindje in mijn buik. Logisch ook. Maar jij hebt zoveel tegelijk nu. Nou ja, wat ik zei, sterkte! Sterkte ook voor Suus, het lijkt me in iedere situatie in elk geval heeeeeel moeilijk. En voor alle partijen onwenselijk.
Thnx Annna, kan het ook nog niet steeds niet bevatten hoor. Is nog zo onwerkelijk allemaal. Ja, volgens mijn berekeningen ben ik 1 mei uitgerekend, das 2 dagen na mijn verjaardag. Ben 29 april jarig, dus volgend jaar maar lekker met ere vrij. Heb al zo'n hekel aan verjaardag vieren van mijzelf. Vind ik het belangrijker om 19 mei die van Juarno's 2e verjaardag te vieren. Ik heb de gyn. al even gebeld en mag eerst afspraak maken bij de vk. Nu vertelde ik dat ik vorige keer afspraak in zkh moest maken voor termijnecho met 8 weken, dus gelijk gemaakt (ivm 3,1 week wachttijd en maar 1 dag in de week hier in de buurt) op 21 september om 13.30. Ben dan 8 weken en 2 dagen. Kijk ik op de verloskundige site en die zijn ondertussen verhuisd, blijkt dat zij dus nu wel termijnecho's doen. Hmmm, afspraak vk met 8 weken en termijnecho met 10-12 weken. Nu hoop ik dat ik van de vk als ik die bel volgende week voor een afspraak dat ik naar het zkh mag gaan. Komt mij ook veel beter uit, anders zit het net in de weken van de bruiloft en krijg ik dan slecht nieuws zit ik eigenlijk ook niet op te wachten in die weken. Dus wordt volgende week duimen voor mij.
Hm....zou ze mij bedoelen?Ik bedoel...ik ben al oud met een verlopen kop Is heel raar...iemand die maar 1 berichtje heeft geplaatst...deze dus.Over wie het dan ook maar gaat...beetje sneu als je zo over andere mensen praat.
Zie op mijn banner dat we over 12 dagen al vakantie hebben Dan hebben we eerst een bruiloft en dan mijn verjaardagsfeest (laat het aub mooi weer zijn dan) en dan de dag erna inpakken en de dag daarna op vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Jeej!
??? raar Suus. Iemand die hier toevallig leest over iemand die en plaatje gaat tatooën. En die wil graag iemand waarschuwen. Ik kan me er niet veel bij voorstellen dat iemand dat serieus zou willen. Ik bedoel een volstrekt vreemde willen waarschuwen voor een lelijke tattoo. ALsof er niet een heleboel mensen rond zullen lopen met een lelijke tattoo. Maar ja, hun leven hun keuze. Maar waarom lijken jullie soms gekke mailtjes echt op te zoeken??? haha ik lees hier nooit iets anders dan de topics waarin ik schrijf. Jomi, allereerst niet uitgaan van slecht nieuws hoor! Maar ik kan me wel voorstellen dat je in de week van de bruiloft je gewoon lekker alleen daar mee wilt bezig houden.
Lim@ Meis dikke knuf , verhuizen en zwanger gaat niet echt samen . Maar als de kinderen een kleur kiezen die ze willen moet dat toch kunnen!! zij moeten daar slapen hun vader toch niet!! Sorry hoor dat ik het zeg pff. Begrijp je heel goed sterkte met alles hoop dat het gauw achter de rug is. Jaa suuseman is er weer suus blij geniet van mekaar meis. lies@ Dikke knuf hoop echt voor je dat ongi gauw komt! hier word je alleen maar gek en onzeker van. of.... Koffie Hoe gaat het met je meisje die ver weg is? En je zoon alles al geregeld? Hier waaid het hard en regen en fris lijkt idd wel herft. Verder weinig te melden
@Anna.....haha....zou je toch es moeten doen als je een keertje niets te doen hebt.De meest rare dingen kom je tegen. Ik kan me ook niet voorstellen,dat iemand serieus iemand wil gaan waarschuwen voor een tattoo...lijkt me eerder iemand die de persoon in kwestie niet zo aardig vind en op deze manier lullig wil doen.Ik zie ook wel eens tattoos waarvan ik denk : dat is niet helemaal mijn ding.Maar ja...smaken verschillen toch.En als je het dan op een nette manier zegt.Maar zeggen dat iemand een verlopen kop heeft Dus ik denk eerder dat het om te narren is. Ach ja...wat maak ik me druk....mijn hoofd ziet er nog prima uit voor een 42jarige...en mijn tattoo wordt heel erg mooi
Annna, ik ga ook niet van het ergste uit hoor. Maar net wat je zegt, ik heb liever (goed of slecht) nieuws 2,5 week voor de bruiloft dan in de week dat wij gaan trouwen. Tot die tijd blijft het toch afwachten en mogen wij nog in spanning zitten.
Trouwens, het lijkt mij wel grappig het voor de rest dan op de bruiloft in het gemeentehuis bekend te maken als alles goed is. Wil die gezichten dan wel zien die het nog niet weten. Dat zij, die ons trouwt bv in haar verhaal in 1x over ons met zijn 4tjes spreekt.
hehe suus.. wat een waarschuwing.. we gaan er maar vanuit dat het niet over jou gaat toch? op 42 jarige leeftijd is er nl nog geen sprake van een verlopen kop jullie zijn allemaal lief wisten jullie dat al? jomi: wel fijn dat je nu niet zo lang hoeft te wachten op 1e echo.. en dat je dan straks idd op de bruiloft het op zon manier bekend kan maken. hoera.. suusman is weer thuis... haal hem maar gauw uit bed suus voor een welkomthuiswippie pff, het regent hard.. maar wel nog benauwd.. vooral in huis.. tied om te verhuizen want andere huis is koeler. pff, heb dochterlief geleerd in der neus te peuteren.. nu roepen de jongens steeds... steek eens een vinger in je neus.. en dan staat ze schaterlachend met 2 vingertjes der neusgaten op te rekken..
oja.. ik ga envelopjes schrijven vanavond voor de geboortekaartjes.. is er iemand die er 1 in het echt wilt ontvangen? dan moet je me even een PB met je adres sturen. en koffie: is je zoon inmiddels gesetteld in ikealand? vergeet het steeds te vragen..