Ikke wil ook kaartje, komt zo ook pb Limmeke's kant op. JoMi, ik vind het echt zo leuk voor jullie en het lijkt me inderdaad super als je het op een subtiele manier op jullie trouwdag kunt vertellen. Ben benieuwd of mensen het dan oppikken. Wel fijn dat je al snel terecht kunt voor de echo. Liesben, klote dat die ongi wegblijft. Ik hoop voor je dat nu toch snel gaat komen. En het weer vandaag is echt weer om op vakantie te gaan. Limmeke, knuf voor jou. Wat die kamers van de jongens betreft, je hebt gelijk dat je er met je man moet uitkomen maar misschien moet hij ook een beetje water bij de roomwitte verf doen? Sterkte in elk geval. Het einde nadert. BB, druk in de tuin bezig geweest. Hoe gaat het met de aanschaf nieuwe huis? Anna, jij gaat ook hard hoor. Koffie, nog bij SAIL geweest met je dochter? Leuk interview trouwens en fijn dat het met de medicatie van Xander zo goed gaat. Ben benieuwd hoe het met Bebek gaat, vandaag haar nod. Suus weer helemaal heppie de peppie want Suusman is thuis en bijna vakantie en nog verjaardagsfeestje. Allemaal leuke dingen. En jij niet verlept hoofd hoor. Hier vandaag lekker bankhangen met dit prutweer. Auto net voor apk en grote beurt weggebacht dus kan nergens heen. Zojuist wel leuk meegedaan met spelletje op Radio 2, "Is deze terrasstoel vrij" en yes, lunchbon van Euro 30 gewonnen. Zaterdagavond naar SAIL geweest in Amsterdam. Echt helemaal gaaf, op een grote boot door de IJhaven gevaren met buffet. Genoten van de boten en het vuurwerk. Verder weinig nieuws te melden. Zaterdag een meisje van het forum op bezoek gehad, zij kwam bij mij een restant Puregon ophalen. Aangezien ik deze keer weer Menopur wil gaan gebruiken heb ik de Puregon niet meer nodig en er lag voor meer dan Euro 1000 in mijn koelkast. Zij blij want het is voor hun 4e (zelfbetaalde) poging, ik blij voor haar en hopelijk zijn we eind dit jaar samen zwanger. Met natuurlijk heel veel dinnetjes van hier.
kaartjes leuk! En ja, ik weet dat het hier vol zit met lieve meiden. Als ik mijn dochter niet zou kennen, dan zou ik denken dat lief zijn met de jaren komt. Maar zij heeft het in elk geval al bij geboorte. Niets aangeleerde liefheid. Jee het stormt hier inmiddels behoorlijk. Er waaien al zaken door de tuin. Als mijn moestuinbakje op de uitbouw maar niet wegwaait. Straks waait ie op iemand z'n hoofd... Leuk plan Jomi om het in het gemeentehuis bekent te maken. Hoef je iedereen bovendien maar 1 keer te zoenen. Mijn vriendin die een zoontje uit China adopteert heeft als het goed gegaan is hem nu vandaag inmiddels ontmoet. Vind het zo spannend voor ze. Hopelijk is ie lief voor hen. (dat is nl niet altijd meteen het geval, maar hopelijk is ie anders in elk geval lief voor zijn grote zus die ook mee is)
Limm, je hebt een pbtje hoor. Leuk! Bedankt voor jullie leuke reacties. Jullie zijn lieverds! Ik ga nu eerst hier even wat doen in huis en eind van de middag nog even fiets wegbrengen voor de servicebeurt en onze trouwringen kunnen we ophalen, die zijn klaar. Ook ga ik dan toch nog maar even snel bij TP aan, even wat testjes halen, zit toch tegenover Lucardi. Heb ik in ieder geval nog wat extra in huis. Dus, tot laters meiden.
wat spannend voor je vriendin annna.. hoe oud is het zoontje? we zijn weer terug van CB.. wat een bitch van een arts zat er vandaag.. oud, bekakt.. en ze zat te zeuren over de hoogte van medicatie die dochterlief nu krijgt op advies van kinderarts.. ik heb zoiets die man heeft doorgeleerd, jij bent blijven hangen als basisarts.. dus toch meer vertrouwen in kinderarts. dochterlief gillen als mager speenvarken bij prikjes.. zal der zo maar ff in bedje leggen.. 11.000 alweer.. misschien moet ik eens gaan zoeken naar een echt leven
Oh ja, speciaal even voor limm, voor je 11.000 berichtje. Bekijk bijlage 96257 En nu ben ik echt weg. Tot laters.
Hey Suus, je zeurt helemaal niet over de situatie met je kinderen hoor. Ik vind zelfs dat je het er niet veel over hebt, voor zoiets ingrijpends. Je meiden komen wel een keer terug. Dat zie ik nu ook aan de dochters van Chris (inmiddels 24 en 21). Ik zeg niet dat we nu de beste relatie met hen hebben die een vader en stiefmoeder maar kunnen hebben, maar het is stukken beter dan een paar jaar geleden. Ze zijn gaan nadenken, dat merk je. Wat een raar berichtje over die tattoo-verlopen-kop-vrouw zeg! Tuuuuuuurlijk gaat dat niet over jou! Is het bij jou nog zo warm Limmeke? Hier helemaal niet meer, al sinds zaterdag. En nu lijkt het wel herfst, de regen slaat tegen de ramen en je waait uit je verschoning (blèeeh, en de hond moet er nog een keer uit). Wat klote dat je je zo naar voelt. En dan ook deze week een super druk programma. Maar dan maar iets minder doen meid, denk ook om jezelf! Jomi, kan je niet met 8 weken naar de VK maar je echoafspraak in het ziekenhuis met 8+2 weken gewoon laten staan? Ik zou ook liever niet zo'n belangrijke echo in de week van m'n bruiloft willen.
Limmeke speciaal voor je 11.000e berichtje ......... Enne het echte leven ? Das toch lang zo leuk niet als hier
Natas, ik kan pas met 5-6 weken zwangerschap een afspraak bij de verloskundige maken. Moet dus nog een weekje wachten en ik ga alles in het werk stellen dat zij dat goed vindt. Of dat zij de echopraktijk bij hun vraagt of ik met 8 weken mag ipv 10-12 weken. Volgende week maandag ga ik de vk bellen, dus moet nog een weekje geduld hebben. Misschien heb ik wel geluk, omdat de afspraak toch al staat in het zkh en ik zal waarschijnlijk toch wel naar de gyn. moeten nog. Dit ivm mijn hoge bloeddruk en mijn vorige zwangerschap.
JOMI@ Meis gebruik je ook medicatie voor de bloeddruk? Want deze mag je apseluut niet gebruiken als je de wens hebt en ook niet tijdens de zwangerschap!! metoprololsuccinaat ratiopharm retard 25 1 ik moest er direkt weer mee stoppen. Hoe het nu met mijn bloeddruk is weet ik niet , maar ik veol me goed.
Ik ben 4 maanden geleden gestopt met medicatie voor de bloeddruk. Vorig jaar met 20 weken zwangerschap kreeg ik medicatie speciaal voor zwangerschap en in december vorig jaar overgestapt op gewone bloeddrukmedicatie. 4 maanden geleden gestopt om te kijken wat mijn bloeddruk zonder doet. 3 weken geleden was de bloeddruk 145/95, dus zit op de grens wel/niet medicatie. Ik ga morgen de ha ass. even bellen en dan weten ze er wat van af en dan hoor ik wel wat de bloeddruk op 7 september is en wat we gaan doen. Misschien wil ha ook wel dat ik naar gyn. ga. Ik slikte in de zwangerschap L-Methyldopa 250 mg 3x daags en in het laatst 3x 500 mg daags en daarna hydrochloorthiazide 12,5 mg 1x daags. Maar thnx dat je er aan dacht, maar op dit moment gelukkig helemaal niks ervoor.
Ok jomi graag gedaan hoor , we zijn er om me kaar te helpen toch? fijn dat het nu goed is. IK heb naar mijn idee ook nergens meer last van. hopen dat het voor jou en mij zo blijft.
Goed, ik bij de kapper foon naast me want misschien belt het ziekenhuis. Nee hoor, ze belden toen ik net in de AH liep op zoek naar wat eetbaars voor vanavond Ik heb dus niet de exacte uitslagen, maar alles was goed. Als ik er ooit weer eens ben vraag ik wel naar de uitslagen. Vind het toch wel prettig om ze te hebben.
lim @ Lies zoekt een vakantie liefde vandaar weer naar de kaper . Marnat gaat morgen naar de kaper , ik heb mijn haar nu lang genoeg voor een bob lijn model. Ik wil er netjes op staan voor de comende behandeling , op deze manier gaan de emy s schrikken Manlief heb ik gister de tondeuse al over het hooft gedaan. Morgen mag ik naar de kaper.