Zo Lies is nu nog mooier dus dan ze al was. Jomi en Marnat ik hoop voor beiden voorgoed zonder die medicatie. Zeker nu tijdens de zwangerschap. Limmeke mijn vriendin haar verslag stond al op internet zojuist. Hun zoontje hoort nu voor altijd bij hen Hij is exact drie dagen jonger dan mijn meissie. En hij ziet er lief uit, daar mag mijn meisje graag mee spelen als hij thuis gewend is. Vind het zo leuk, zo'n emotioneel verslag!
wat leuk annna dat ze van zelfde leeftijd zijn... en het zal wel erg emotioneel zijn allemaal. lies vakantieliefde? heb ik wat gemist??? marnat ook nieuw kapsel om de emmies te lokken etc.. wilde plannen dus allemaal.
Ben weer thuis. Heb snel alles doorgelezen. Vandaag bij een dinnetje geweest en knolgehobbeld, heerlijk was 4 jaar geleden. Zijn we weer thuis horen we een harde knal en een hoop geschreeuw. Wij buiten kijken ligt er een jongen op de grond te schreeuwen. Ik naar buiten, heb al mijn ehbo diploma's kunnen soms wel van pas komen, ligt er een jongen op de grond te schreeuwen van de pijn. Kijk ik om zie ik een scooter helemaal in de puin tegen een auto aan liggen (auto ook zwaar beschadigd) Vraag ik aan die jongen, waar heb je pijn zegt ie: mevrouw ik moet even op iets zachts liggen (en dat herhaalt hij een paar keer) ik schiet in de lach en vraag weer waar hij pijn heeft. Inmiddels hebben we 112 gebeld en spreekt een voorbijganger mij aan. Die kermende jongen staat op en loopt naar mijn vriendin die in de deuropening staat met 112 aan de telefoon. Jongen loopt langs mijn vriendin naar binnen met het verzoek ff op de bank te mogen liggen. Buiten zie ik de jongen die achterop heeft gezeten. Hij heeft alleen last van zijn ballen zegt hij. Hij komtmee naar binnen en zegt tegen zijn maat die ligt te kermen op de bank dat hij weg moet en hij vertrekt. Later hoor ik van een ooggetuigen dat hij het verzekeringsplaatje van de scooter heeft geschroeft en weggerend is. Politie verschijnt en jongenman op de bank weet van helemaal niets meer. Ambulance arriveert en jongen weet weer van niets. Hij is telkens het ongeval kwijt. Grote bulten op zijn buik van de bloeduitstortingen en hij bloed. Dus meteen de ambulance is. Later hoor ik dat de scooter gestolen is in Belgie. Dus ik heb weer spanning en sensatie achter de rug! Pfft nu moe...moet nog ff koken en daarna op de bank met de beentjes omhoog.
HIERRRRRRR!!!!!! Ik heb vanmiddag 5 testen gehaald!!!! 2 pakjes 2v5 (dus 4) en een digitale met indicator. (die heb ik in al die 19 maanden nog nooit gekocht)
Liesben, fijn dat de uitslagen goed waren. Spannend middagje BB! En de rest van de week wordt ook spannend, donderdag je nod...... ikke duim! Meisjes, ik heb de echo morgen om 12.00 uur. Maar ik werk gewoon, ga in m'n lunchpauze heen en weer (nou ja, ik verleng de lunchpauze wat ). Op kantoor kan ik niet op het forum komen, is geblokked, maar als de echo goed is gegaan knal ik wel ff op m'n hyves hoe het was. Als de echo niet goed is gegaan dan ga ik niet terug naar kantoor. Ben weer nerveus!
Och meis toch komt goed, heb vertrouwen (zei ze heel makkelijk) ik hou je hyves in de gaten .........
BB, spannend hoor. Duimen draaien hier op volle toeren. Natas, succes morgen met de echo en hier draaien duimen ook voor jou. Maar zal vast goed komen.