natas.. morgen heb je gewoon wederom een mooie echo want dit keer gaat het goed! ik hmmmmm ff met de rest mee
Succes bij de echo Natas. Komt wel goed, schatje... BB heeft zichzelf bedolven onder testen. Mooi. En spannend ook. Limmeke? wil je mij via sms op de hoogte houden van spannende zaken, want ik zit donderdagmorgen om 0600 in de auto..? *liefkijksmiley*
Natas ik wilde je toch nog even succes wensen voor vanmiddag. En zoals Lies zei, komt goed schatje! ssssst ik had vanmorgen een hele lichte 2e streep op mijn kv testje, manlief ziet hem ook zelfs zonder bril...............zou het?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BB.. je maakt grapje?? spannend!!!! kon je er al een foto van maken? tuurlijk Lies kan ik je op de hoogte houden, mits ik internet heb straks in nieuwe huis.. manlief heeft verhuizing van al die zooi nl zo geregeld dat bij ziggo verhuizing pas week later plaats vind?
natjes!! waar blijft jouw foto van knaltest?? gefeliciteerd daar nog mee! en BB.. dat is geen heel licht vaag streepje hoor lieverd.. je bent zwanger! proficiat!
Logisch! Helemaal omdat je er zo lang op hebt moeten wachten! Maar je gevoel zei het al, anders kocht je niet al die testjes! Dus begin maar aan het idee te wennen, je hebt nog 9 maanden
is niet eng BB zal zo ff kijken dan natjes..en wel shocking ja dat het nu in ronde 1 ineens raak is..
ik verbaasde me er ook al over ja. Zelfs gisteravond na tig koppen thee en water was ie donker. Weliswaar iets lichter dan vanochtend maar toch! Heb dan ook geen idee hoe ver ik ben. Laatste keer ongi geweest 18-7
Ben de stalker van lim Hehe Nee lim zat voorheen met grote regelmaat in het bus-topic. Na wat gerel omtrent zwangerschap lim is ze daar niet meer geweest. Lim en ik nog wel af en toe contact via msn ofzo!
ik heb mijn eigen stalker zo, alweer ellende met ziggo... verhuizing doorgegeven.. net gebeld.. kunnen ze de verhuizing weer niet vinden.. zit dus dadelijk 2 weken zonder foon, tv of internet.. vorige keer ging het ook al fout... ben ze spuugzat! en dat terwijl ik wel bevestigingsmail heb van 9 aug dat verhuizing is ontvangen
Ach, als je 35+ bent en een beetje kan ouwehoeren mag je blijven hoor Jeetje Lim, ik hoor vaker (slechte) verhalen over Ziggo. Baluh!