35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik ga echt geen 2 weken zonder TV zitten hoor.. dan stap ik over naar digitenne

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wij hebben hier ook digitenne. Bevalt mij prima.

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kan ook digitenne aanvragen.. maandje kijken.. dan zou die butt verhuizing rond moeten zijn en dan digitenne opzeggen.

2 weken geen internet...!!! pfff...alles loopt via internet. bankzaken etc.

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ohhh BB, ik zie ook een lijntje. Gefeliciteerd zeg ik voorzichtig. Dus samen, wauw.

Die test van mij vanochtend is precies zo, wordt maar niet donkerder.

5. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    BB geweldig meid, die intuititie van een vrouw he is soms feilloos........

Ik zie het streepje ook echt hoor.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kon ik maar zo intuïtief aanvoelen wanneer ik ongesteld werd :(

7. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Jeetje lies ik weet ff niet wat ik zeggen moet....... dag 56.......pfffffff

8. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Enne natjes jij ook natuurlijk van harte !

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

#4849 Liesben, 24 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2010
    Ik maak me ernstig zorgen of ik toch niet stiekum een Asherman heb opgelopen na 2 curettages...
    Maar...spreek ik mezelf streng toe...als dat zo is doe ik er nu toch niets aan. Na de vakantie onderneem ik stappen. Mits ik niet ongesteld ben geworden...

10. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    BB en BB-man, ik zeg: GEFELICITEERD!!!

Dit is echt een positest, niks vaag lijntje. Voor dit soort lijntjes doe ik een moord hoor!

11. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Oh Lies, ik hoop zo voor je dat het binnenkort doorzet. Heb je nog krampjes ed.?

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Kramp? Nee. Zo af en toe een zeurend menstruatiegevoel, maar niet constant. En ook niet echt pijnlijk.

13. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Liesben een van de symptomen bij Asherman is cyclische pijn, heb jij daar ook veel last van dan, maak je nou nog niet gek he..........

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Lies ik denk dat je lijf ook gewoon op vakantie wil en daarna pakt het de draad weer netjes op.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik weet dat ik me niet gek moet maken. Maar het feit dat ik toch echt denk een eisprong gehad te hebben op 1 augustus (maar dat niet echt zeker weet)...en het feit dat ik nog steeds niet ongesteld ben gewerden...Nou ja, jullie snappen me wel. Ik maak me gewoon zorgen. Dat zou iedereen zijn met een normale cylus die nu ineens op CD 56 zit...na 2 curettages en een heel internet met horrorverhalen tot zijn of haar beschikking....

Maar goed. Sowieso kan ik er nu niets aan doen. Ik moet het los laten. Lekker op vakantie gaan, mezelf volgieten met prosecco en campari en dan na de vakantie aan de bel trekken.

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als eerste moet jij stoppen met het lezen van die horror verhalen lies, daar maak je je zelf alleen maar gek mee.
    je hebt als voorbeeld natas.. die had toch ook een volledig ontregelde cyclus na haar MK? en die kwam pas weer op gang na die tabletjes.

jij gaat nu lekker op vakantie.. zonder je druk te maken over ongi's en dagtellingen van hoelang cyclus al duurt. knuf voor jou.

jomi: hier werd test pas duidelijker toen ik al bijna 6 weken was.. dus jij gaat je ook nix vreemds in hoofd halen he.

ik probeer nog steeds mijn wazo rond te krijgen.. wat een gedoe.
    ze blijven maar volhouden dat werkgever een deel moet aanvragen (had nl ooit gedeeltelijk ww en een baan).. maar ik heb helemaal geen werkgever meer sinds dec 2008.
    ben benieuwd.. ze gaan het nu uitzoeken en bellen terug.. dus we wachten maar weer af.

beeb is heel druk met schoppen in mijn onderkantje.. doet zeer en elke beweging zuigt energie uit me.. heb nog nix gedaan vandaag en ik heb gevoel alsof ik de marathon van NY gelopen heb.

17. natjes

natjes Niet meer actief

Doe maar 35+ - 20 ;)

18. Koffieleutje

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    15 ?? :d