Ik hoop dat jullie het kunnen zien, ik kan het gewoon niet duidelijk op de foto krijgen. Limm, nee ik haal niks in mijn hoofd hoor. Ik zie nog steeds een 2e streepje, alleen wil zo graag dat het duidelijker wordt. Maar dat wil iedereen denk ik. Lies, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Alleen dat ik hoop dat je lichaam eindelijk eens gaat doen wat het moet doen. (ook al hoop ik niet dat het in de vakantie is voor je).
JoMi, op dit moment maakt het me geen reet meer uit of het nu wel of niet in de vakantie is Ik snap dat je ongerust maakt wat betreft die testjes. Misschien een idee om een aantal dagen niet te testen en er dan weer eens een te doen?
Gisteren heb ik ook niet gedaan hoor, maar kon het vandaag toch even niet laten. Ze zeggen ook wel eens dat het het met 48-72 uur meer wordt, vandaar vandaag. Nu ga ik niet eerder testen weer dan vrijdag of zaterdag.
Natas, vergeet ik jou helemaal succes te wensen met je echo vandaag. Maar gaat helemaal goed komen en de duimpjes draaien.
Trouwens, vandaag of morgen komen onze trouwbedankjes binnen. Ben zo benieuwd en wij vinden ze zo leuk, in ieder geval nooit eerder bij ons bij een bruiloft gezien.
BB@ heel licht zie ik een streep, duim duim Jomi@ Laat de testen liggen blijf af!! Zit wel goed. Lies@ IK kan de tom tom wel weer even sturen mis komt het dan goed, rot lijf hou eens op met in de maling nemen. DIKKE KNUF. probeer te genieten van de vakantie , mis helpt het.
ik zie in elk geval het 2e streepje jomi. over niet duidelijker worden van testen.. heb een foto van dipsticks in album staan.. die werden in week tijd ook niet duidelijker... pas in week 6 werd teststreep echt donker. succes met echo straks natas.
Ik heb ze even gezien limm, ze werden inderdaad niet snel duidelijker. Die van kv van jou die lichte, zo zijn ze hier ook ongeveer. En nee, maak me nu toch ook niet grote zorgen (klein beetje maar). Heb nog steeds geen bloed gespot of buikpijn of wat ook maar. Moet gewoon goed zitten hier.
en die lichte test was na mijn NOD! althans.. die van de dipsticks die hoegenaamd o zo gevoelig waren..
Doe rustig aan Lim! Ik ga ff boodschappen doen. Vanmiddag voor de 2e keer naar de boerderij kijken. Maar die kunnen we toch niet kopen voordat ons andere huis verkocht is.....dus duimen maar weer!
Ik ga ook even wat nuttigs doen. In ieder geval weg hier van het forum, waar ik alleen maar bevestiging zoek voor mijn negatieve gedachtes. Zo. Als dat geen zelfkennis is weet ik het ook niet meer!
waaaaah nu komt BB weer plotseling met streepjes!!!! I love streepjes. Normaal twijfelt iedereen eerst een bericht of 5 of ie zou testen of niet! Te gek BB GEFELICITEERD!!!
IK HOU OOK WEL VAN JULLIE VERRASSINGEN HOOR! Bebek, die komt straks gewoon terug en vertellen dat ze 6 weken zwanger is. Leuke verrassing zou dat zijn zeg! Ondertussen is het 12 uur en zit Natas natuurlijk nagels te bijten! Ik hyves niet zo, dus willen jullie het wel meteen melden hier? Lies, ik kan me voorstellen dat je nu liever wel ongi wordt in je vakantie. Ik denk dat er veel meer verhalen zijn van vrouwen die ook lang moesten wachten op ongi na curretage waarbij alles daarna normaal was hoor! Alleen die worden niet zo veel gelezen op internet. Ik ken zelfs het verhaal van iemand hier die 4 maanden moest wachten en uiteindelijk meteen zwanger was. Da's een positieve. Maar laat eerst die ongi maar gewoon komen straks in het land van de pasta en spumante. Maar heel goed dat je eerst even wat anders bent gaan doen. Buiten bijvoorbeeld waaien alle nare gedachten wel even uit je koppie. Ik ben vanmorgen ook weer opgelucht bij de VK vandaan gekomen en ben weer goed gekeurd en gerustgesteld. Hoewel ik wel een paar keer wat duizelig was vandaag was mijn bloeddruk OK. Mijn BM is een tikkie aan de grote kant, maar ik mag gewoon over 4 weken terugkomen, dus niets verontrustends.