Natas@ Fijn dat alles goed is , zij ik toch komt wel goed knuffie. Geniet er van meis. Hier weer een fris kapsel . Heb net de medicatie op gehaald dat is ook weer binnen , nu nog mijn ongi en dan kunnen we weer starten!! Met eerst de pil ik weer een andere pil in plaats van de Miicrogynon 30. Heet Levonorgestrel/Ethinyfestradiol Is dat ook een vervanger? En ik moest de spuitjes betalen?? 4 ,80 zijn er meer meiden. De vorige keer in het ziekenhuis apotheek niet zo raar. Schijnt belijdt te zijn.
Ik las het al op hyves, gefeliciteerd Natas, nu kun je echt wel vertrouwen erin hebben. Wie was JFT ook alweer ??
Oooh...die miste ik! BB....gefeliciteerd met je zwangerschap! Natas gefeliciteerd met je goede echo! Ben een beetje druk,dus heb niet zoveel bijgelezen verder. Hebben onverwacht ons nichtje te logeren voor 3 daagjes.Wel leuk hoor,maar ook heel confronterend.Meestal geen last van,maar nu even wel. En merk dat ik er nog steeds niet aan toe ben om weer zwanger te zijn.Suusman begon er voorzichtig over en raakte al helemaal in de stress....dus nu eerst maar op vakantie en in oktober naar het zkh voor mijn schildklier.En dan maar weer eens verder kijken.
Suus@ Snap heel goed dat je het even moeilijk hebt, maar ook wel weer leuk als ze komen toch? en graag bij je willen zijn, komt vast goed jij red je daar wel mee. Ga maar goed en lekker genieten van je wel verdiende rust. Mijn kat wil al eerder eten zit om me heen te dralen pff soms net kinder.
Natas, gefeliciteerd met je mooi echo. Nu kijken of je kunt gaan genieten. Suus, snap het best hoor. Ik moet/ga donderdag op kraamvisite en vind het aan een kant erg leuk maar zie er ook weer tegen op. Sorry Marnat, ik mag geen pil slikken dus bij mijn ivf's geen pil vantevoren. Altijd korte protocol.
@Ladouce....heel veel sterkte alvast donderdag. @Marnat....haha...onze katten lijken ook wel elke dag eerder om eten te komen zeuren.Maar 5 uur is 5 uur en ik geef ze echt geen minuut eerder.Ben een strenge kattenmama
Just for today, eerder Molly. Hoezo kwam ze langs? Zwaai dan. Marnat succes voor deze nieuwe ronde. Vreemd dat je nu opeens moet betalen. Sterkte meiden voor de confronterende kleintjes die jullie gaan zien. Wel ook veel plezier met haar Suus, vorige keer vond je het heel leuk toch?
Och ja nu weet ik het weer, heeft hier met pijn in dr hart afscheid genomen. Suus kan het me heel goed voorstellen dat je tijd nodig hebt.
ladouce@ OW jij geen pil wat een mazel!! Ik heb al antwoorden gekregen van mede lotgenoten , in mijn topic isci marnat bedankt. Ben al gerust gesteld. Suus@ Jij strenge mamakat dan ben ik dat ook de mijne krijgt niet eerder dan half 6 of soms 18 uur.
BB, yessssssssssss ik zie de streep duidelijk. WOW meid! Helemaal SUPER!!!!! Tsss Lim, is er ooit ergens gereld rond jouw zwangerschap? Ah gatver meid, 2 weken zonder internet is knudde. Lies, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar als je na de vakantie nog niet ongi bent geworden dan zou een Primolutkuur de boel misschien makkelijk vlot kunnen trekken. Ook als je lijf het niet zelf doet kan de oplossing simpel zijn en hoeft niet direct een horrorscenario te betekenen. Anna, fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de VK. Phoe jongens, ik was weer opgelucht na de echo hoor! Alles zag er goed uit. Groei loopt nog steeds 3 dagen voor dus het vruchtje is precies gegroeid zoals zou moeten de afgelopen week. Hartje klopte mooi en regelmatig volgens de echoscopiste. Ik durf erin te gaan geloven! Niet volledig, blijf een reserve houden, maar na een goede echo op 9.3 week stijgen de kansen aanzienlijk.
fijn anna weer goedgekeurd.. maar wat bedoel je met BM wat te groot? gezellig suus nichtje te logeren.. geniet er van meis marnat: ik weet nie hoe het zit met zelf betalen voor spuitjes.. ik weet dat er weer veel is veranderd met dingen die zelf betaald moeten worden etc. yes natas ook weer knipperend lichtje gezien.. hoeraa... zie je wel dat het gewoon goed zit. ja, er is gereld om mijn zwangerschap... kwam er in kort op neer dat ik eigenlijk had moeten wachten tot anderen zwanger waren en de manier waarop het werd verteld heeft me ellelange preken opgeleverd.. ik had geen respect voor meiden die nog niet zwanger waren etc. dus ben ik daar opgestapt.
Limm, das ook lekker zeg. Dan was ik daar ook weg gegaan, wachten totdat anderen zwanger zijn en dan alle sh*t over je heen krijgen. Hier hebben we dat gelukkig niet, denk dat het ook wel lekker is zo. Een klein cluppie, ik ben in ieder geval reuze blij met jullie.
wat staat die mooi die banner jomi. manlief is zolder leeg aan het halen.. vloekend... al mijn boeken en die kunnen straks weer 2 trappen omhoog hehehe. Heeft voordeel dat zwanger zijn.. mag niet meer tillen he vandaag kamer oudste afgeverfd... moest wel lachen. manlief zei van de week... de deuren van de muurkast kan die zelf lakken.. ik zeg nou, lakken is niet texen.. dus doe ik zelf wel.. nee zegt die.. dat doet hij anders leert die het nooit. ik zeg prima komt manlief straks die kamer op.. deuren zijn gelakt.. zonder te schuren en veel te dik erop... ik zeg tja.. jij wilde dat die het zelf deed *gniffel* morgen dus even een herstelprojectje starten. dan morgen kamer jongste doen.. dan kan manlief ons wandje plaatsen.. kan manlief morgenavond vloerbedekking gaan leggen op jongenskamers..
Ff snel een vraagje tussendoor ik knal van de koppijn. Mag ik wel 1 of 2 mollen nemen? Of liever helemaal niet?
BB, je mag wel paracetamol nemen. Geen ibu's, dus kan geen kwaad. Maar zou het wel zoveel mogelijk proberen te beperken. Beterschap. Ik had trouwens ook koppijn zaterdag, misschien toch door alles wat door je hoofd gaat nu. Limm, vond deze banner ook wel leuk. Vorige werkt toch niet meer van menstruatiekalender. Wilde er toch wel iets hebben, anders zo kaal.
Mijn baarmoeder is wat groter dan je zou verwachten met deze zwangerschapsduur! kan ook heel goed van een groeispurtje zijn! Vind Jomi's banner ook mooi Ik had trouwens niet zo'n superdag. Ik heb glutenallergie en mag dus geen tarwe eten. Nooit meer, kan ook niet smokkelen, dan beschadigen mijn darmen, maar nu heb ik vanmiddag per ongeluk de cracottes van Yara gegeten ipv mijn eigen dieetvoer. Ik vind het echt heel erg vervelend. Wat de schade is in mijn darmen kan je niet zomaar bepalen, evenmin als hoe lang het duurt om weer helemaal te herstellen. Vind het erg vervelend zeker omdat ik zwanger ben. Ben nu meteen bang voor tekorten etc. Het zal niet zo snel gaan waarschijnlijk, maar toch! Ik was er behoorlijk door van de kaart vanmiddag. Ik ben alleen heel blij dat ik vanmorgen bevestiging kreeg dat Brusje het goed doet in mijn buik. Mijn buikpijn kan daar dus niet door veroorzaakt worden, anders zat ik daar ook nog van in de stress.