35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

BB, paracetamol mag hoor. Ik had ook zon hoofdpijn in het begin. Hormonen he :D

Wij balen hier een beetje. Wilden eerst 2 dagen naar Tirol, om van daaruit door te rijden naar Italië. Maar nu is het vrijdag slecht weer in Tirol :(
    Dus nu of ander plan, of vrijdag pas weg. Ik ga geen dag in de regen doorbrengen omdat we dat nu eenmaal zo bedacht hadden....

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

We hebben besloten om vrijdag weg te gaan ipv van donderdag. Dan rijden we naar de Bodensee, overnachten daar 1 nacht en rijden zaterdag door naar het Gardameer. Jammer, maar het is niet anders. Ik ga niet een dag in de regen lopen. Ik kom jullie dus 1 dagje langer vervelen :D
    In Italië is het weerbericht de hele volgende week zo'n 27 graden en zon :)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben niet op hoogte anna hoe dat zit met allergieen, maar is het meteen zo schadelijk dan als je keer wat verkeerds nuttigt?

hoera, een dagje langer lies :)

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jomi@ Wat staat die banner mooi!!

Lim@ Het is iedere keer een verrassing als je medicatie moet hebben, de volgend de keer maar een gevulde portemonnee mee nemen, lijkt lullig als je geen geld bij je hebt.
    Als deze ronder nou eens een verrassend wondertje op levert!!
    Mocht het niet lukken geef ik wel in het ziekenhuis aan dat ik nog genoeg spuiten en naalden heb. Niet normaal zo veel medicatie.
    En minder puragon dan de vorige keer. Dat weet ik nog niet hoeveel ik daar van moet spuiten , maar kom ik met de eerste echo wel achter.

We gaan er weer voor en wie weet dit jaar nog , 2010 zal hem worden !!

5. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meiden, krijg net even zo'n rot bericht. Ben er even helemaal af.

6. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ik zal kijken of ik zo even een kort bericht kan schrijven over hoe en wat en anders doe ik dat morgen wel even.

Heeft ook te maken wie er bij ons met de bruiloft bij zijn en nu wil ik er een paar niet hebben. Bah, wat een ellende weer even.

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    rotberichten zijn niet leuk jomi.. knuf voor jou

hier alweer op vanaf 4 uur..dus word weer lang dagje.
    iemand nog wat van bekje gehoord?

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Mogguh,

Nee, niks van Bebek gehoord.

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoe is het verder met onze prille zwangeren?

10. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Goedemorgen altesaam :D

Hier ook niks meer van Bebekje gehoord.Ze zal het wel te druk hebben met het leuk hebben ;)

@Jomi.....bruiloften zijn altijd een leuke manier om de verhoudingen in familie en vriendekring uit te vergroten.Dus leuke mensen blijken altijd extra leuk en de minder leuke mensen altijd nog stommer dan ze al waren.Ik zou proberen mijn bruiloft en de voorpret daarover niet teveel te laten verzieken door andere mensen.Maar gezeur rond je bruiloft is nooit leuk.

Ik ga gauw ff een bammetje smeren voor mijn nichtje.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    moet zo lachen

heb aan de box een grote toybag hangen vol met zooi.. en nu sinds gisteren loopt dochterlief aan 1 stuk.. en nu kan ze dus die zak leegmaken en mij alles brengen.. heb buro vol met zooi liggen.. en elke keer als ze wat afgeeft, geeft ze een kusje

12. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heerlijk toch...hoe meer kusjes hoe beter denk ik? :D

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Oh ja, ik had ook nog wat..
    Gisterenavond in bed in een keer enorme forse steek linksonderin mijn buik. Echt een ei-pijn zeg maar..
    Maar ja, 4 weken geleden dacht ik ook een ei te hebben, en inmiddels dus NOG STEEDS NIET :x:x:x ongesteld...
    Als ik dus nu over 14-15 dagen nog niet ongesteld ben weet ik zeker dat er iets mis is..
    [einde klaagzang]

*zwaait even naar mexicang*

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Vanmorgen een nega test:( Nu hij opgedroogd is lijkt er een heel licht schaduwlijntje te staan maar dat kan ik me ook verbeelden.
    Geen bloed geeft moed maar die van mij is zojuist in mijn schoenen gezakt.

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

He bah BB, kan me voorstellen dat je daar naar van bent...
    Andere test? Meer gedronken? Al vooraf een keer geplast? Er kunnen zoveel oorzaken zijn..Moed houden hoor meis!

16. BB10

BB10 Niet meer actief

Dames ik ga de stad leegkopen. Tot vanavond.

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lies.. kan jij niet voor de gein een keer een ovu test doen? misschien is je ei idd wel gewoon niet geweest en moet die nog gewoon komen?

he BB.. dat test stuk vager is kan tig oorzaken hebben... dus idd.. geen bloed geeft moed.

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Als ik ze zou hebben zou ik ze doen Lim, maar ik heb ze niet. En ik ga ze niet kopen.

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    JoMi, familie en bruiloften zijn een slechte combi voor je humeur en gemoedstoestand. Ik hoop dat er een oplossing is voor jullie tegenslag.

Suus, jij veel plezier met je nichtje. Wel leuk zo effe lekker tuttelen met zo'n kleintje. Ben stiekem toch een beetje jaloers (al blijft het moeilijk).

Limmeke, lief die dochter van jou. Veel kusjes dus.

Liesben, misschien stiekem ovutestje doen? Weet het ook niet hoor dus roep maar wat. Voel erg met je mee.

BB, wat waardeloos die onzekerheid maar sluit me bij Lies aan hoor. Kan allerlei oorzaken hebben maar het is inderdaad niet fijn. Je wilt gewoon een bevestiging.

Hier ook niets van Bebekje gehoord maar ik kan me zo voorstellen dat als ze ongi is geworden (wat we niet hopen) dat ze dat ons niet gaat sms'en.

Ikke vanmorgen nuchter bloed laten prikken. Ga nu dus eerst even ontbijten. Onlangs was ik bij de opticien en hij zag een wit lijntje om mijn ogen. Dit kan duiden op een te hoog cholesterol. (en dit komt ook in mijn familie voor). Ik hoop het niet want volgens mij moet ik dan mijn leefstijl drastisch veranderen.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wanneer krijg je uitslag ladouce?

en helaas heb ik er ook geen meer liggen lies, anders had ik je er een paar opgestuurd

Deel Deze Pagina