Ik ben, zelfs met mijn onregelmatige diensten, vaak om 0700 wakker. Of ik nu om 2200 uur naar bed ga, of om 01;30 uur (na bijv avonddienst).
pb verstuurd lies ik heb sinds een uur best wel pijn rond mijn borst.. alsof er een band omheen gedraaid zit om dat deel van mijn lichaam. best een eng gevoel.
Last van maagzuur Lim? Kan ook zulk soort klachten geven. Geen pijn in arm? Uitstralende pijn? Hartkloppingen? Benauwd gevoel? (Dit is de zuster die spreekt hoor....)
pff.. hoe stupid kan je zijn? zit lies nr op te slaan in mijn foon, ik denk dat is wel een bekend nr... sla ik mijn eigen nr op.. zucht ben er inmiddels aan gewend suus.. en meestal kan ik er wel goed tegen, behalve soms... en dan ben ik ook meteen niet meer te genieten
Nou ,ik ga weer ergens anders verder sjaggie wezen. Misschien iets met je melkproductie te maken Limmeke?Ik heb er geen verstand verder van hoor.
Maar heb je veel last van maagzuur (gehad)? Anders even Rennie proberen., of iets wat daar op lijkt. Zuur kan dit soort pijn in slokdarm geven.
Dankjewel. Vergeet ik gewoon helemaal Desmo te knuffelen.Dikke knuf voor jou meis. Oja...heb nog wel een leuk nieuwtje....ik ben erg blij met mijn nieuwe menstruatie....paar dagen beetje,1 dag grote flush en dan weer paar dagen beetje.Haast geen pijn en krampen meer.En de grootste flush kan ik gewoon alles nog mee.Misschien slaat het nergens op,maar had na de curretage heel lang het gevoel dat er iets nog niet klopte.Maar daarna weer zwanger geweest(2x) dus dacht dat alles wel goed zat dan.Maar nu met de normale menstruaties twijfel ik toch of er toen iets niet goed zat misschien.
dat is wel fijn suus dat ongi nu normaal is... misschien zat er idd iets niet goed.. tijd zal het leren toch? duim voor je dat je lijfje nu gewoon werkt zoals het weer moet werken incl bijbehorende zwangerschap etc
Lijfje haha....mensen die me echt kunnen zien,hebben het nooit over een lijfje Lies.hoe laat moet je de deur uit?
Lief komt rond 14:30 / 14:45 uur thuis. We hebben afspraak om 15:50 uur, dus rond 15:10 de deur uit. Nog meer details?
Oja...ik wil wel mee daten...maar dan zou ik weer door iemand opgepikt moeten worden maar ik kan altijd,dus daar ben ik dan wel weer makkelijk in
Nu een witte korte broek met een gekleurd hemdje hahahaha. Maar ik zal straks wat netters aantrekken, loop er nu een beetje slonzig bij. Moet ook nog even de haartjes op zijn plek föhnen. Heb vanmorgen wel; even de bikinilijn bijgewerkt. Ik weet nl niet of ze echo in- of uitwendig doen