35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dan moet je me wel even je 06 nr pb'en Limmeke. En ik beloof niet dat ik meteen sms!

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben, zelfs met mijn onregelmatige diensten, vaak om 0700 wakker. Of ik nu om 2200 uur naar bed ga, of om 01;30 uur (na bijv avonddienst).

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pb verstuurd lies

ik heb sinds een uur best wel pijn rond mijn borst.. alsof er een band omheen gedraaid zit om dat deel van mijn lichaam.
    best een eng gevoel.

4. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Vervelend Limmeke,dat je zo weinig slaapt.Lijkt me niet handig met een kleintje.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Last van maagzuur Lim? Kan ook zulk soort klachten geven.

Geen pijn in arm? Uitstralende pijn? Hartkloppingen? Benauwd gevoel? (Dit is de zuster die spreekt hoor....)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pff.. hoe stupid kan je zijn?
    zit lies nr op te slaan in mijn foon, ik denk dat is wel een bekend nr... sla ik mijn eigen nr op.. zucht

ben er inmiddels aan gewend suus.. en meestal kan ik er wel goed tegen, behalve soms... en dan ben ik ook meteen niet meer te genieten :)

7. Suzanne68

Nou ,ik ga weer ergens anders verder sjaggie wezen.

Misschien iets met je melkproductie te maken Limmeke?Ik heb er geen verstand verder van hoor.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee zr lies.. echt alleen zon bandgevoel om borst.. ook niet erger misselijk of zo..

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hahahahaha
    BlonT Limmeke? ;)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nog keer knuf voor jou suus...

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Maar heb je veel last van maagzuur (gehad)? Anders even Rennie proberen., of iets wat daar op lijkt. Zuur kan dit soort pijn in slokdarm geven.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nope.. donkerbruin.. met grijs :p

heb geen last van maagzuur verder..

13. Suzanne68

Dankjewel.

Vergeet ik gewoon helemaal Desmo te knuffelen.Dikke knuf voor jou meis.

Oja...heb nog wel een leuk nieuwtje....ik ben erg blij met mijn nieuwe menstruatie....paar dagen beetje,1 dag grote flush en dan weer paar dagen beetje.Haast geen pijn en krampen meer.En de grootste flush kan ik gewoon alles nog mee.Misschien slaat het nergens op,maar had na de curretage heel lang het gevoel dat er iets nog niet klopte.Maar daarna weer zwanger geweest(2x) dus dacht dat alles wel goed zat dan.Maar nu met de normale menstruaties twijfel ik toch of er toen iets niet goed zat misschien.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat is wel fijn suus dat ongi nu normaal is... misschien zat er idd iets niet goed..
    tijd zal het leren toch? duim voor je dat je lijfje nu gewoon werkt zoals het weer moet werken incl bijbehorende zwangerschap etc

15. Suzanne68

Lijfje :D haha....mensen die me echt kunnen zien,hebben het nooit over een lijfje :D:D:D

Lies.hoe laat moet je de deur uit?

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nog 2 uurtjes.......*tromgeroffel*

Fijn dat menstruatie nu zo verloopt Suus!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lief komt rond 14:30 / 14:45 uur thuis. We hebben afspraak om 15:50 uur, dus rond 15:10 de deur uit. Nog meer details? :)

18. Suzanne68

Oja...ik wil wel mee daten...maar dan zou ik weer door iemand opgepikt moeten worden :) maar ik kan altijd,dus daar ben ik dan wel weer makkelijk in ;)

19. Suzanne68

Ja,wat heb je aan ?:p

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Nu een witte korte broek met een gekleurd hemdje ;)
    hahahaha.
    Maar ik zal straks wat netters aantrekken, loop er nu een beetje slonzig bij. Moet ook nog even de haartjes op zijn plek föhnen.
    Heb vanmorgen wel; even de bikinilijn bijgewerkt. Ik weet nl niet of ze echo in- of uitwendig doen ;)

Deel Deze Pagina