35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    I S, welkom terug.

Bebek, wat Desmo al zegt. Iedereen verwerkt op het op zijn manier. Kan me voorstellen dat ze nu even geen zin heeft om online te zijn maar kan me ook voorstellen dat ze het juist wel wil. Geen idee dus. Wat lul ik ook, maar ben zo ziek van het bericht dat ik maar wat raaskal. Als wij ons al zo voelen hoe moeten Liesben en man zich dan wel niet voelen.

2. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Heej lieve IS, wat fijn je weer even te zien hier! Ook al is het onder verdrietige omstandigheden...

Ladouce, ik kan me ook beide reacties voorstellen hoor! Ik denk wel precies wat jij denkt: als wij ons al zo voelen, wat doet het
    dan in godsnaam met hun!

Twee meiden die in zo'n korte tijd hun kindje verliezen en dan al het verdriet wat de andere meiden ook al in relatief korte tijd hiervoor hier hebben meegemaakt, het is zo verrotte oneerlijk!! En daarom geloof ik dus niet in God (sorry)

3. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Volgens mij kunnen alleen moderators haar onderschrift veranderen maar ik denk ook niet dat wij dat moeten doen. Ik vond het zelf wel een stukje van de verwerking, maakt het weer wat echter. Want ik had zelf best moeite om te geloven dat het echt zo was.

Je raaskalt niet Ladouce, en inderdaad ... hoe kut moet zij zich voelen als wij er al zo verdrietig om zijn.

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Tja dat vind ik best moeilijk nu Bebek. Ik geloof wel in God maar snap hier ook geen reet van. Dan denk ik maar dat onze kindjes een slecht leven zouden hebben gehad en ze dit nu bespaard is gebleven. Of dat alleen de sterke vrouwen dit soort ellende kunnen doorstaan.
    Ja weet ik veel, echt hout snijdt het ook niet maar ik geloof nou eenmaal dat "niks voor niks" gebeurd. Alleen zie ik hier ook even het nut niet van in :(

5. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    I S fijn dat je er weer bent, in deze poel van ellende kunnen we alle steun wel gebruiken.

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Des, ik geloof ook dat alles met een reden gebeurt en soms duurt het een hele tijd voor we de reden weten, maar ik geloof niet in een God....
    Maar je hebt gelijk, het is niet aan ons om haar onderswchrift te veranderen, het was meer een gevoel van iets moeten doen

7. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik hoop eigenlijk dat Lies inmiddels een fles rose achter haar kiezen heeft.
    Ik heb, compleet tegen mijn gewoonte, net maar een biertje gepakt :)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hoelaat had annna haar echo?

9. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Goed idee Desmo, ik ga ook maar aan de alcohol. Misschien verzacht het iets.

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    limmeke wilt ook aan de zeup :(

11. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Mijn idee, 't is jammer dat we niet bij elkaar om de hoek wonen. Lekker ff doorzakken op een door-de-weekse-woensdagavond en ons allemaal errug zielig vinden ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Limmeke mag aan de roosvicee ;)
    Ik wil ook wel een wijntje, maar ik ben zo vreselijk misselijk dat ik het niet aandurf. Dus steek ik nog maar een peukie op ;)

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Sorry schat, voor jouw schenken we een roosvice in.

En geen idee hoe laat Anna moest, maar je zou toch denken dat ze zo langzamerhand wel ene uitslag heeft :(

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik lust geen roosvicee :(

*gaat annna stalken met sms*

15. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja doe maar, ik ben heel benieuwd!! Ik hoop niet dat ze nu haar goede nieuws niet wil vertellen hier?!
    Annnaaaaa, melden!!!

En Marnat, heeft iemand daar een nummer van?? Marnaaaaat, jij ook melden!!!

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    anna kan niet inloggen maar wel meelezen... dus heb smsje gehad.

gelukkig haar echo wel goed gegaan vandaag.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Vandaag de punctie gehad en er zijn 5 hele mooie eitjes uitgekomen ( 2 meisjes en 3 jongens :D )
    Ze hadden ook voldoende keuze aan zaadcellen. Ieder eitje heeft 1 miljoen zaadcellen ter beschikking ( dus totaal 5 miljoen zaadcellen, de spinazie met ei heeft wel geholpen :D )

De punctie viel me reuze mee. Heb er niet veel last van gehad en nu ook nog niet. klein beetje bloedverlies maar verder gaat het prima.
    Als er goede bevruchte eitjes overblijven dan worden er vrijdag maximaal 2 per keer teruggeplaatst.
    Zou een mooi huwelijkskadootje zijn dan, want dan zijn we 3 jaar getrouwd.

( ik heb geen zin gehad om 15 pagina's door te gaan spitten, dus als ik iets belangrijks heb gemist dan hoor ik het wel )

18. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Oe...ik heb nog een rosebiertje in de koelkast liggen....mjammie!
    Zullen we met zijn allen ergens in dezelfde straat gaan wonen?Gezellig!

19. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Meisjes, ga a la Joop Braakhekke de keuken in met een groot glas wijn. Manlief komt ze snel thuis eten om daarna weer te verdwijnen. Tot laters.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oo en jij gelukkig ook goed nieuws marnat! wat ben je braaf trouwens dat jij naar bebek luistert als ze roept dat jij je moet melden

Deel Deze Pagina