Marnat, fijn dat het goed is gegaan meis, dat goede nieuws konden we gebruiken....Bij Liesben is het namelijk helemaal mis; het hartje is weer gestopt met 8 weken Maar ik ben erg blij te lezen dat jullie een mooie terugplaatsing gaan krijgen vrijdag!!!! En Anna gelukkig ook goed nieuws, wat een opluchting!!
als we nou eens met zn allen dat huisje kopen dat in amerika te koop staat.. die met die 13 slaapkamers, 10 keukens en 23 badkamers...
Goddank, goed nieuws van Anna en Marnat. Marnat gaat voor een 5-ling! Wat heerlijk dat er zoveel goede eitjes en zaadcellen zijn. Zou inderdaad een prachtig huwelikjscadeau zijn!
Lieffies ik ga even het kantoorstof van me afspoelen onder de douche. Kom straks nog wel even fris en fruitig aanwaaien
Naar bebek luisteren? Moet dat dan? Ik luister maar naar 1 iemand en dat is ..... ikzelf En een knuf voor Liesben dat vind ik zo erg
Gelukkig Annna en Marnat goede berichten. Maar ben nog steeds ontdaan van het bericht van Lies. Meiden, ik ga nu eerst naar Bodyfit, ben na 21.15 weer terug. Misschien tot later en anders tot morgen.
Ik ga ook even weg, even afwassen en dan even douchen, in de hoop dat ik die misselijkheid dan kwijt raak
Gelukkig hebben Annna en Marnat beter nieuws... Ik vind het toch zo vreselijk voor Liesben en mannetje, ben gewoon chago hier...... Manlief vroeg al wat er was
kga me maar een extra sterke koffie maken lies heeft ook topic geopend bij echo/onderzoeken.. waarin ze aftelt tot echo..en nu wilt men weten hoe of wat.. denk dat haar koppie er niet naar staat om ze daar in te lichten