Lieve Liesben, ik had het ook al in de pb gezegd maar wil je nogmaals een knuffel geven. We zijn er hier voor je, ga alsjeblieft niet weg. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen.
Vreugde en verdriet liggen zo dicht bij elkaar. Marnat, gefeliciteerd met de mooie opbrengst bij de punctie. Ik duim voor goeie bevruchtingen. Anna, fijn dat de echo goed was.
Je gaat uiteindelijk door omdat je wens te groot is om het af te sluiten. Omdat je blijft vechten voor die keer dat het wel goed gaat! Niemand verwacht dat je meteen doorgaat en ik snap heel goed dat je daar nu helemaal niet aan wilt denken, maar weggaan is geen optie! het is net als wat Des zegt; ik denk dat we elkaar nodig hebben!
Nu is niet het moment om zulke beslissingen te nemen denk ik. Nu is de hele wereld zwart, oneerlijk en onrechtvaardig. Ik hoop alleen maar heel erg dat je er over een tijdje weer anders tegen aan kunt kijken.
Is ook een vorm van verwerking, ik herken dat wel. Niks mis mee om even met een botte bijl te hakken!
Geeft niet, je hebt in feite gelijk en bovendien mag je best ff lekker botte-bijl doen nu. Ik weet wie het zegt
Op het ogenblik zou ik het liefst met mijn hoofd onder een trein gaan liggen. En ik weet dat dat over een week weer anders is, dus nu niet allemaal in paniek raken. Ik doe echt geen gekke dingen. Maar ik voel me zo leeg, zo nutteloos, zo onbruikbaar, zo.......alsof ik (weer) gefaald heb. Voor de tweede keer leeft mijn kindje niet. Dat hele kleine wezentje wat zo enorm gewenst was, wat we zo'n mooi leven zouden kunnen geven. Het is dood, niet levensvatbaar. En dat doet zo verdomd veel pijn.
Ik krijg tranen in mijn ogen van je berichtje! Ja, dat mensje was vreselijk gewenst en had nergens een mooier leven gekregen, maar je hebt niet gefaald Lies!! Al snap ik heel goed dat je dat zo voelt, want dat voel ik ook door maar niet zwanger te worden! Maar realistisch gezien hebben wij er geen enkele hand in, moeder natuur regelt en wij hebben ons er maar in te schikken. Jij hebt er alles aan gedaan meis, het is niet jouw fout!
Ja natuurlijk doet dat immens veel pijn. Je mooiste droom is uiteengespat. De blijdschap, het voorzichtige plannen, samen een geheimpje hebben, de uitgerekende datum opzoeken. Ik zag ons samen al op de 9-maanden beurs scharrelen met onze dikke buiken ... en dan is dat alles in 1 klap weg. Weltrusten lieverd, ik hoop dat je een beetje kunt slapen. Dikke kus
Liesben ik begrijp dat je morgen naar het ZH gaat en dat er z.s.m. een curettage volgt. Heel veel sterkte Lies, ik zal aan je denken. En Desmo ik begrijp dat jij pas geleden ook een MK hebt gehad .... sorry wist ik niet. Jij en R. ook nog veel sterkte. Wat is dat toch ...... je wordt eindelijk na lange tijd blij gemaakt en dan wordt die blijdschap bruut weggenomen. Waarom hebben wij geen recht op een mooie, goede, gezonde zwangerschap. Ik word zo ontzettend verdrietig van die enorme oneerlijkheid die er is! Machteloos ben je. Sorry helpt niet echt om je beter te voelen, maar ik vind het zo ontzettend erg voor jullie.
Meiden, Liesben is uitgelogd, kan het even niet meer aan en gaat naar bed. Ik krijg net een sms van haar. Geen paniek, ze doet geen gekke dingen maar zit er even helemaal doorheen. Ik ga haar achterna en ook mijn bedje opzoeken. Zit er eigenlijk ook een beetje doorheen geloof ik.
Ik ben het helemaal met je eens IS: waarom is ons niet een mooie, gezonde, goede zwangerschap gegeven? De wens is bij ons allemaal zo vreselijk groot en we hebben zoveel te geven, terwijl de grootste idioten respectloos met nieuw leven omgaan....waar is de rechtvaardigheid in dit verhaal?? Ik werk iedere dag met mensen die hun eigen kind (eren) vermoord hebben, terwijl wij hier een moord VOOR dat kindje gedaan zouden hebben!!! Het is vreselijk moeilijk te verkroppen allemaal.... Lieve Lies, ik hoop ook dat je een beetje kunt slapen meisje. Veel succes morgen en kom ons vertellen hoe het gaat he, anders gaan we je net zo lang stalken tot je weer terug bent op het forum, dus niet weggaan van ons! Nogmaals een dikke knuffel, ook voor Liesbenman!!
Ik hoorde ook een sms binnen komen toen ik typte, dus dat zal Lies dan wel zijn. Ik haak ook af. Dikke knuffel allemaal meiden, die kunnen we wel gebruiken!!
Lieve Lies heel erg veel sterkte ook voor je man, tjee ik vindt het zo oneerlijk, zo onrechtvaardig, zo klote Voor jou en alle meiden
*maakt de bedjes op, sluit de gordijntjes, ramt nog wat naaldjes in voodoopoppetjes, geeft klaasvaak een extra zakje slaapzand en zegt welterusten lieve meisjes*
Lieve Lies, het is echt oneerlijk. Het doet ongelofelijk veel pijn, huil maar lekker uit. Ik hoop dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. En ga aub niet weg, wij zijn er voor jou. Neem gewoon je tijd en weet dat we aan je denken. Heel veel sterkte en dikke knuff voor jou en je man. Verder weet ik niks meer te zeggen, maar weet dat ik aan je denk. Verder iedereen welterusten en tot morgen.