@Limmeke....das mooi k*t dan Heel veel sterkte! @Lies....fijn dat Liesman een paar daagjes thuis is.Nogmaals een knuf....weet verder echt nog steeds niets zinnigs.Leuk ook die mensen,die nu al komen met hun positieve instelling.3 maal is scheepsrecht.Alsof je daar nu wat aan hebt.
Liesben, wees juist blij dat je zo positief was. Die weken dat je hebt genoten kan niemand je meer afnemen. Het gevoel wat je nu hebt was bij een negatieve houding net zo geweest. Helaas zijn kwaaltjes, negatieve houding, positieve houding totaal niet van invloed of het wel of niet goed gaat. Maar dat weet je zelf ook goed. En die dooddoeners, je zult er nog wel een paar voor je kiezen krijgen (en al gehad hebben). Goed dat jullie overwegen om een nachtje weg te gaan. Hebben wij vorig jaar gedaan tussen foute echo 1 en een foute echo 2. Ondanks dat het een kut periode was, was dat nachtje weg echt van ons samen en hebben we ook samen afscheid genomen van het "zwanger zijn". Ik kan het je alleen maar aanraden.
nix zo fijn als die dooddoeners toch als 3x scheepsrecht. wel fijn dat je mannetje paar dagen thuis is.. zit je niet alleen.. annna: reden van ontslag: disfunctioneren, ook al kon die het niet hard maken. maar een vb die gebruikt werd": manlief krijgt klant toegewezen, daar valt grote order.. addertje onder gras.. bedrijf besteed het uit omdat het werkzaamheden zijn die ze niet zelf aankunnen. maar klant sluit dus wel het contract met manliefs bedrijf en wilt het dus geleverd krijgen. Nu heeft tussenbedrijf het contract nog niet getekend. Manlief geeft aan financieel directeur aan.. dat hij dus pas handtekening onder contract moet zetten, als tussenbedrijf ook getekend heeft. Wat doet financieel dir: die tekent dus meteen. Ze zitten er dus aan vast en weten dus niet of ze uberhaupt de diensten kunnen leveren. Manlief krijgt nu de schuld dat fin. dir. zijn handtekening gezet heeft en zou hierin dus hebben gefaald. Baas zei ook dat medewerkers tegen manlief waren, maar we hebben emails van die collegas waarin ze manlief bedanken voor het oppakken van zaken die anders niet gedaan werden.. dus dat klopt ook niet.
Ik kwam even kijken hoe het met Liesje is...en lees meteen nog meer slecht nieuws :x Liesben lievrd, we slepen je door die dagen heen, al moet ik een compleet wagenpark afhuren, je erdoorheen slepen gaan we doen! Fijn dat je mannetje ook thuis is. Vind het wel mooi wat Ladouce zegt, dat je samen tijdens zo'n nachtje weg afscheid kan nemen van het zwanger zijn...hoe hard en confronterend ook!! Knuffel!! Limmeke, wat een idioot verhaal zeg, van Lief zijn werk!! Maar je zegt dat hij een vast contract heeft? Dan mogen ze hem niet op deze wijze ontslaan! Er moet een dossier aangelegd zijn, met ten minste drie schriftelijke waarschuwingen, alvorens er bij het kantongerecht ontslag kan worden aangevraagd!! En volgens mij moeten ze die fin.directeur ontslaan: welke l*l zet nou ergens zijn handtekening onder en geeft dan zijn ondergeschikte de schul? Kansloos zeg! Gelukkig dat je die emails nog hebt van die medewerkers!! Als ik het zo hoor hebben jullie een hele goeie kans als je dit gaat aanvechten bij de rechter! Neemt niet weg dat het veel spanningen met zich meebrengt en gewoon hartstikke k*t is!
Ik ga gelijk weer weg, voetbal kijken. Hoor net dat Italië uitgeschakeld is... Ik wou nog wel even zeggen dat ik me vandaag weer bedacht wat een waardevolle club meiden we hier eigenlijk hebben; echte dinnetjes! Zo, dat moest ik even kwijt, genoeg sentimenteel gedoe!! Oja, ik heb een weekje vakantie, jippie!!!! Tot snel en aan alle lieffies hier een hele dikke knuf!
Ik ga er ook vandoor. Denk niet dat ik het voetbal ga redden. Ik weet nu wat ze bedoelen met: moe tot op het bot. Ik hoop vannacht iets langer te slapen dan de 2 uur van afgelopen nacht.
zo, dat was het voetbal voor vandaag.. vond ze niet goed spelen.. maar ja, ze hebben weer gewonnen slaap lekker lies veel plezier bebek
@ Limmeke: Dikke knuff en bedankt voor je sms! @ Liesben: Wat ontzettend k*t!! Ook al ben ik hier zelf erg weinig, niet weggaan hoor! Heel veel sterkte en een dikke knuff!!
Ik ben gaan teruglezen, maar ook weer gestopt want ik heb ontzettend veel pijn. Vanmiddag uiteindelijk toch maar eens naar de huisarts gegaan omdat ik door meerdere mensen werd gestuurd en niet helemaal voor niks. Het blijkt dat ik een flink geirriteerd peesbed heb op m'n voet wat doortrekt in m'n been. Helaas moet het vanzelf weer overgaan en dat gaat een week op zes duren (kan ook langer gaan duren). Dus rust en beweging met een flinke dosis pijnstillers de komende weken.
Ze speelden zeker niet goed, maar de 3 punten zijn maar weer binnen. Ik heb buiten voetbal gekeken op de laptop, dus ben ook net 15 minuutjes binnen. Limm, heel vervelend voor je man dat ze zo doen. Maar groot gelijk dat jullie er tegenin gaan, dit is gewoon niet normaal meer. Hele dikke knuffel voor jullie. Lies, ik denk ook dat het misschien wel even een goed idee is om er samen eventjes tussenuit te gaan. Even het verdriet samen verwerken en niet gestoord worden door mensen die van die rare uitspraken jullie nog meer pijn doen. Neem de tijd die je nodig hebt, is nu tijd voor jullie en laat de rest maar l*llen moet je maar denken. Knuffel. Marnat, wil jullie morgen succes wensen en dat de terugplaatsing door mag gaan. Duimen draaien voor jullie, spannend hoor. Bebek, we hebben zeker een waardevolle club hier. Ik ben hier nog niet zolang, maar zelfs ik voel mij hier echt welkom. En dinnetjes steunen elkaar zeker door dik en dun. Hier verder eigenlijk de hele dag buiten geweest. Mijn aanstaande was vanochtend met de koffie en tussen de middag thuis. Hij is eind van de ochtend weg geweest voor zijn trouwpak. Juarno is vanmiddag niet meer in badje geweest, het waaide hier halverwege de middag heel erg. Ach, in de polder zijn we dat wel gewend. Maar om Juarno nu vol in de wind in badje te zetten, toch maar niet. Want dan voelde je toch wel wat een windje vanaf het Ijselmeer komen. Morgenochtend moeten wij ook even weg, dingen regelen voor de bruiloft. Niet voor het feest hoor, maar er zullen goede dingen op papier moeten komen, we zitten natuurlijk wel met een miljoenenbedrijf. Gaan dus op huwelijkse voorwaarden trouwen, dus moet wel even geregeld worden.
Giegel, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Ik hoop dat door de pijnstillers met rust en beweging jou gauw verlichting geven. Ook al zal dat dus nog een paar weekjes duren voordat het over is. Is ook erg vervelend dat het in je voet zit, dan weet je eigenlijk ook hoeveel je je voet gebruikt hè? Nou, knuff van mij.
Liesben@ Lieve meis ik leef wel met je mee, maar weet er weinig op te zeggen. word er verdrietig van, gun het je van harte. En meis niet weg gaan hoor!al snap ik heel goed hoe je je voelt. We gaan je helpen er door heen te komen hoe moeilijk het ook is. Gieg@ Wat vervelend van je voet meis dikke knuf , beterschap. Hier@ Beginnen de zenuwen wel te komen nu brrr. Tussen 9 en word ik gebeld!! id we hebben weer 3 punten! het zal nu toch wel beter moeten zo win je niet van de grote clubs.
spannend marnat, en dan krijg je te horen hoeveel ze gaan terugplaatsen? knuf gieg: jij blijft ook steeds pijntjes houden he.. stom lijf.. rust nemen, kan dat met je werk nu dan? druk dagje dus jomi, maar wel met leuke dingen pff, zag net op nieuws zondag 30 graden.. en ik ga nu al kapot van hitte.. 30 graden op nieuws is meestal zon 34 graden of meer hier... bah bah bah..
Goed, dan heb je een redelijke nacht gehad. En gisteravond kon ik mijn verhaal zelfs een keer vertellen zonder in huilen uit te barsten. Open ik vanmorgen mijn mailbox en Hyves en Tjakka....daar zijn de waterlanders weer. Ik weet trouwens nog niet of we een nachtje weggaan hoor. Kans zit er best in dat ik op de bank blijf zitten.
laat de waterlanders maar komen lies.. ze moeten er toch uit. knuf en nachtje weg.. is best lekker, maar dat moet je doen als je je er goed bij voelt.
Ja lim dan krijg ik te horen hoeveel en wat er gaat gebeuren. Moet in elkgeval 4 glazen water drinken pff hoop dat ik dat vol hou tot in het ziekenhuis. normaal doe ik het dan in de broek Zal de peper munten even weer naar binnen werken , voor het nestje Liesben@ Laat de water val maar goed stromen meis. knuf
Laten we het hopen!! Ik ben aan gekleed en wel, dus ik ben er klaar voor!!! Krijg de tranen in de ogen grr was zo sterk.
zeg... we janken wat af he met zn allen de afgelopen dagen.. ik jank niet meer.. ik hou zowieso niet van janken.. past niet bij me.. vanaf vandaag lach ik weer.