Marnat, da's over 15 dagen om precies te zijn! En wat een goed nieuws dat het allemaal goed gegaan is, mijn duimen gaan in de draaistand!!! Ik ben blij dat jullie met me eens zijn dat het niet zo lief is van Bebekzus. Begon al aan mezelf te twijfelen Hier ook vakantie in aantocht. Wij vertrekken 16 augustus (misschien 15 in de avond) naar Turkije, naar schoonfamilie, met de auto. Op vrijdag 4 september (of is het 3?) zijn we dan weer terug, want moeten de hond ophalen bij zusje. Heb het beetje op mijn heupen, mijn salaris komt altijd de 26ste en als dat in het weekend valt komt het de 25ste. Vandaag dus. Maar er is nog niks binnen en ik heb gewoon helemaal niks meer op mijn rekening, maar zou vanaaf met een vriendinnetje een hapje gaan eten Nou zou dinnetje trakteren op kosten van de zaak, dat had ze kado gehad en dat wilde ze met mij delen, wat natuurlijk heel lief is. Ze kent mijn situatie. Maar dan wil je toch wel een keertje op een drankje trakteren en dat gaat dus niet lukken als salaris niet komt!
Hier ook nog geen Suusmansalaris,wat er normaal wel al is en ook aan de laatste Suuscentjes bezig...dus mag van mij ook wel komen nu.Misschien worden de Bebekcentjes vanmiddag nog gestort?Duim duim. En Bebekzus doet niet lief hoor...ligt niet aan jou.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat de centjes vanmiddag komen, want anders wordt het dus pas na het weekend en da's echt een big problem!! Maar het kan ook nog na drie uur en zelfs nog na zes uur heb ik begrepen, dus ik geef de hoop nog niet op! Ja, ik ben echt verdrietig van die ruzie met mijn zusje. Boos ook. Ik wilde alleen wat steun en begrip, maar ze snapt het gewoon niet! En zij is juist de enig met wie ik daar in real life over kan praten, dus voelt het extra verdrietig Wie trouwens onze date aan het regelen voor volgende week??
wat een goed nieuws marnat 2 eitjes terug.. suus en bebek: vervelend als centjes er nog niet zijn. volgens mij verwerkt bank om 12 uur savonds de laatste keer voor het weekend. net foon van manlief: hij moest weer bij baas komen en is volledig onderuit gehaald. Baas stond te schreeuwen dat die nu de harde weg op wilde.. waarop manlief zei, dan moet je dat doen.. baas weer gillen dat die hem dan morgen eruit had.. en ff later bond die in en wilde hij een nette oplossing.. want hij had allllllang een case opgebouwd... ik denk dan bij mezelf als jij zo graag van iemand afwilt die helemaal niets goed doet.. waar collegas en klanten alleen maar commentaar op hebben, dan zet je hem direct eruit toch ? ben er gewoon misselijk van...
Ik lees trouwens net dat er een hittegolf aan komt volgende week....geen regen, geen onweer, wel temperaturen tussen de 25 en 30 graden en soms nog hoger Daar kan Bebek nou weer een beetje vrolijk van worden *heeft wel diep medelijden met Limmeke*
Limmeke, wat is dat voor achterlijk bedrijf joh! Lekker professioneel zeg, om tegen je hubbie te gaan staan schreeuwen! Wat zal die zich klote voelen zeg! Vind het echt heel erg sneu voor jullie!! Klinkt wel alsof baas helemaal geen enkele case tegen hem heeft, want schreeuwen en je zo gedragen getuigt van pure onmacht. En onmacht heb je alleen als je dingen niet voor elkaar kunt krijgen zoals je had bedacht! Dus ik zou keihard terug vechten als ik jullie was! Vind het trouwens wel heel knap dat je Lief gewoon blijft werken, want dat vergt wel een hoop van iemand onder deze omstandigheden!
Zo, heb net mijn zusje een lange mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd dat je niet zit te wachten op dooddoeners als 'jouw tijd komt nog wel' en 'je moet er niet zo mee bezig zijn' want dat je soms meer hebt aan een arm om je heen! En ik heb verteld dat ze zich heel kwetsend heeft gedragen. ben benieuwd wat ik voor reactie ga kijgen Ik hoop alleen maar dat ze het een beetje begrijpt, da's toch niet zoveel gevraagd?? Toch zal ik in het vervolg wel drie keer nadenken voordat ik naar haar toe zal stappen...
hopen op goeie reactie van je zus dan bebek.. en anders kan je gaan troostshoppen van de centjes bebek blij van hittegolf?? u fooooooooool.. ja, ik geloof ook niet dat ze iets hebben van een case.. anders hadden ze hem toch meteen eruit kunnen zetten denk ik.. of in elk geval op non actief en dan ontslagvergunning aanvragen.
pff, kleine meid is zo aan het gillen dat je haar 6 deuren verderop hoort... en leuk dat ze dat vind. en verder hb ik last van bekken.. heb gevoel he.. dat ik benen continue bij elkaar moet knijpen omdat ze anders onder bekken uitglijden.. mijn limmeke jr. voelt alsof ik er 100 kg gewicht mee heb lopen trekken.. niet fijn vind eigenlijk dat ik vanavond wel een lekkere pizza verdiend heb.. heb die newyork pizza ontdekt.. heerlijk die hete pizza's... en 5 euro is ook niet duur voor zon ding moet ik zeggen... de tandoori kip met extra sambal.. jaaaaa, water loopt alweer uit mijn strotje..
Ze hebben pas een case en kunnen pas ontslag aanvragen als ze hem drie officiële, schriftelijke waarschuwingen hebben gegeven! Als hij die niet heeft, kunnen ze niks en daarom gaat die blaaskaak ook zo tegen hem schreeuwen, omdat ie wéét dat ie hem niks kan maken! Pure frustratie, omdat je Lief de minnelijke schikking niet accepteerde, waar meneer de blaaskaak wel op gerekend had! Maar feit blijft dat het erg vervelend is om te werken als je zo neerbuigend en respectloos behandeld wordt! Knap dat hij gewoon zijn werk kan blijven doen hoor!
Hahaha, ik heb nog nooit een zwangere vrouw gehoord die graag pittig eet! Straks krijg je nog een rood aangelopen chinese kiptandoori-baby!
die 3 officiele waarschuwingen.. dat hoeft niet altijd. hebben we helaas keer eerder al meegemaakt. Toen zijn we naar kantonrechter gegaan.. en die vond wel dat werkgever getuigde van slecht werkgeversschap.. maar ja.. daardoor had je dus een ontwrichte werkrelatie en konden ze niet meer samen door 1 deur ( van werkgeverskant) en werd contract alsnog ontbonden. hij kreeg toen nog wel wat geld mee, maar sinds ze een fictieve opzegtermijn hanteren bij UWV ben je dat extraatje ook al kwijt.
en hij blijft zijn werk nu doen gewoon om hun te irriteren.. als iedereen zich doodergert aan zijn hoofd.. kan hij alleen maar lol hebben. nu kogel door kerk is.. loopt manlief wat minder op tenen en haalt die daar zijn plezier uit.
Pffft, ik heb toch zo'n vreselijke dorst de hele tijd! En rare steken onderin mijn buik, een trekkerig gevoel zeg maar. Banner staat og op 5 dagen, maar da's minus 4, dus eigenlijk nog 1 dag. En dan zijn de duivels er weer, want dit zullen wel weer voorbodes zijn! Misschien dat ik daarom ook zo moest huilen gisterenavond. Rare emoties. Lieve Lies, hoe gaat het vandaag met je meis? Ik moet toch steeds aan je denken hoor...vond je gedichtje op hyves ook erg mooi, dat had je vorig jaar ook geplaatst en toen werd ik er ook al emotioneel van en nu weer!
dorst met deze temperaturen is niet gek he oja, jouw banner klopte niet he.. lekker met 30+ ongi zijn.. dan loopt het helemaal extra hard eruit
Desmo ploft even uit haar hangmat achter de lap en vindt dat Bebek best een beetje rare kwaaltjes heeft ... tuurlijk word je ongi ... Limmeke knap hoe je lief er mee omgaat. Zo en nou duik ik de tuin weer in ... onder de parasol want zelfs Desmo heeft ut warm (maar wel lekker hoor)
Bebek heeft altijd rare kwaaltjes Volgens mij ben ik pas zwanger als ik echt helemaal niets voel, hahaha! Ikke jaloers op jullie allen met mooie tuin en parasolletjes. Het enige parasolletje wat ik heb kan ik mijn ijsthee gooien Ik heb vandaag ook echt nergens zin in, bleh. heb ook heel geen puf om vanavond met dinnetje te gaan eten, heb er gewoon geen zin in, hoewel het vaak heel erg gezellig is met haar! Had vandaag ook met hondenkind en boekje naar bos kunnen gaan, maar zelfs daar geen zin in! Nu komen er gelukkig nog een aantal hele mooie dagen aan, dus ik heb nog genoeg kansen, maar tis wel raar: binnen gaan zitten met dit weer omdat je geen zin hebt om ook maar iets te ondernemen! Ik heb vanmorgen wel kattenplee schoon gemaakt, mensenplee schoongemaakt, aquariumplee schoongemaakt, huis gestoft en gedweild en ontbijt gemaakt, dus heb wel iets gedaan
Lies heeft niks gelezen. Wel geprobeerd, maar er blijft niets hangen. Vandaag even naar de dierentuin geweest, mens moet wat. Verder ben ik een emotioneel wrak. Zit me af te vragen of ik stiekum nog een echo moet vragen voor woensdag...alhoewel ik 200% zeker weet dat er geen hartslagje was. En ik ben moe, zo moe. Ik wist niet dat je als mens zo moe kon zijn. En het eerste oh zo lieve maar oh zo confronterende kaartje lag op de mat vandaag. Bah.