35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Ben ook even naar binnen getogen om bij te lezen.

Marnat, succes met je 2 emmy's. Hopelijk worden het mooie beebje(s). Enneh, gefeliciteerd met je trouwdag.

JoMi, fijn de papierwinkel regelen voor trouwdag. Maar goed, als het eenmaal geregeld is dan heb je er geen omkijken meer naar.

Limmeke, wat een eikel die werkgever van je man. Maar wel leuk dat je man er nu lol in heeft om te werken, dat hadden ze nooit verwacht. Ik hoop voor je dat jullie er uit komen want stress is niet goed voor Limmeke en limmekebeeb.

Bebek, wat een niet lieve, onattente zus heb je. Ik hoop dat ze op je mail reageerd en begrijpt wat gevoelloos ze was. En wat Desmo al zegt, wij zijn je cyberzusjes dus bij ons ben je altijd welkom om te klagen, uit te huilen, te lachen etc. etc. Oh ja en om te zeggen dat je niet zwanger bent, ongi wordt en wat al niet meer.

Suus, mooie banner! Desmo ook trouwens!
    Klinkt als leuke vakanties. Vind alles zuidelijker dan Nederland leuk om op vakantie naar toe te gaan.
    Voor ons duurt het nog even. Al gaan we over 3 weekjes wel weer een weekje naar Groesbeek voor de 4-daagse.

Hier weinig spannends te melden. Hoop dat manlief vanavond een beetje op tijd thuis is uit den Belgique. Voor dit weekend alleen zondag activiteit gepland. Op Zandvoort is de Italiedag, met allemaal italiaanse auto's, hapjes en drankjes en nu ook zelfs de Italiaanse zon dus jullie weten waar ik zit zondag. En we gaan op het fietsje dus kom maar op met die lekker slobberwijntjes.

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Wat date betreft, ik wil best een locatie prikken maar laten we anders even inventariseren wie allemaal wanneer kan:

Ladouce - kan alle dagen
    Bebek -
    Desmo
    ..

Vullen jullie even aan. Dan kunnen we daarna kijken wie waar woont en een locatie prikken.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Lies doet voorlopig even niet aan een groepsdate...sorry

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik moet helemaal huilen dat jullie zeggen dat jullie mijn cyberzusjes zijn en ik mag zeiken en klagen over alles! Vind het zo lief!!

5. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Liesben...dikke dikke knuf!

Ik kan alleen daten als ik opgepikt wordt.....of als Suusman me toevallig kan brengen,maar dat zit er denk ik ook niet in en zowel,dan weet ik niet wanneer,want zijn rooster staat voor volgende week nog niet helemaal vast.Maar anders gaan jullie maar zonder mij daten hoor.

@Jomi....op de dag zelf merk je niets meer van die papierwinkel ;)
    @Bebekje...elke maand is weer een nieuwe kans toch.Dus wie weet deze maand.

Ben net even met de hond naar de dijk gefietst.was heerlijk rustig...1 ander iemand tegen gekomen.Zit nu lekker op de bank met mijn lappie en een groot glas ijsthee met ijs.Ga zo met een boekje buiten zitten.Balen van je dichte balkon Bebek....snap nog steeds niet het nut van dat dichtmaken.

6. Suzanne68

@Ladouce...die Italiëdag klinkt leuk!:)

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb hem aangevuld!
    Ik zou maandag op zich ook wel kunnen, maar dan is er een wedstrijd van nederland en die wil ik eigenlijk niet missen!

8. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    MOE met hoofdletters, blij, maar nog een tikkeltje onzeker. Vind het best eng om het wereldkundig te maken. Maar heb besloten dat toch te doen morgen. Dan hebben we nieuw huis en tuinfeest. Druk met voorbereidingen. En ik begreep van Limmeke dat 5 kilo saté veel is om te maken, dus ik heb hier maar 4 kilo.
    En nog kilo's fruit en aardappels te schillen. Nou ja, kan zo mooi met de wedstrijd op tv.

Bebek,
    Ik ga er van uit dat je zus om je geeft. Maar ze probeert zich wel bar weinig in te leven. Kan ze misschien ook niet helemaal, als het een ver van je bedshow is. Maar ze lijkt het momenteel absoluut niet te proberen ook.
    Ik denk wel dat ze je probeert te helpen door je te zeggen dat je niet down moet zijn, met ieder nieuws van iemand die wel zwanger is.
    Dat wil je natuurlijk zelf ook niet. Maar het IS nou eenmaal wel zo.
    Dat soort dingen kunnen pijn doen. En als het je pijn doet is het goed dat iemand die je naast staat naar je luistert en niet probeert met allemaal goedbedoelde maar weinig zeggende adviezen te komen.

Zelfde geld voor Liesben, met de positieve opmerkingen'.
    Het scheelt nog dat op onze leeftijd niemand zegt, "gelukkig ben je nog jong, je hebt nog tijd genoeg".
    Soms is het goed als mensen je gewoon de kans geven je verdriet te mogen uiten, zonder te proberen je op te beuren.
    Ik moet zeggen dat ik gelukkig wel zulke mensen om me heen heb de laatste jaren.

Gelukkig vind iedereen hier wel een luisterend en meelevend oor!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Proest, heb net mijn harembroek aangedaan, maar als je gaat zitten ziet dat er wel raar uit hoor :D
    Dan heb je een enorme zwemband van stof rond je buik, alsof je net 100 kilo bent afgevallen :D

10. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Anna, dat wordt een leuke dag morgen, als je het nieuws gaat vertellen!!

Lies, als ik jou was zou ik zeker om een echo vragen woensdag, gewoon voor je eigen gemoedsrust! Anders blijf je je straks van alles afvragen!

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb hem vandaag al weer een keer gehoord hoor...
    Je kan in ieder geval zwanger worden....
    Ja...en wat heb ik daaraan? Vertel me dat eens? Of moet ik deel 2 van de cursus nog volgen...zwanger blijven. Domme doos. Prima hoor, die goedbedoelde opmerkingen, maar maak ze lekker ergens anders. Daar waar ik niet ben en waar ik je ook niet kan horen.

12. Suzanne68

De "leukste"die ik gehoord heb,was....als je er niet zo mee bezig bent,ben je zo zwanger.Euhm....in anderhalf jaar tijd 4x zwanger geweest :( Maar kort zwanger zijn telt zeker niet als zwanger ofzo?
    Lekker laten kletsen die mensen hoor Lies...ze snappen de impact van een mk niet.Ik had liever helemaal niet zwanger geweest dan elke keer die miskramen.Want nu heb je het gevoel wel zwanger te kunnen worden,maar niet te kunnen blijven.Nee,daar wordt je blij van.Sorry is ook mijn eigen boos wat weer naar boven komt.

13. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Marnat heeft twee embryootjes in haar buik. pfffff dat lijkt me toch zo spannend. Jammer dat je geen luikje hebt. Ik duim ontzettend voor je! gaan jullie vanavond nog wat romantisch doen?

Limmeke, ben blij dat manlief de hele voet weer op de grond heeft en niet meer alleen maar op de tenen loopt. Hij kan nu ook weer vooruit gaan kijken langzamerhand.

Verder veel leuke vakantieplannen. Wij gaan ergens volgend weekend, maar blijven nog in de buurt omdat de nekplooimeting maandag is. Daarna is het een beetje afhankelijk van hoe fit ik me voel denk ik.

Al die goedbedoelde 'positieve opmerkingen' die werken toch alleen als je ze zelf bedenkt en vooral voelt.

14. Suzanne68

Maar ik hoop echt zo heel hard,dat we allemaal over een paar jaar alleen nog maar terug kijken op dit alles als een paar zwarte bladzijdes in een mooi boek,wat wel eindigt met het hebben van een kindje.Maar nu moet je je alleen maar gewoon kut voelen Lies(haha,wat klinkt dat onaardig,maar je snapt wel wat ik bedoel).Al die positieve dingen zijn voor later.

15. Suzanne68

Oja,dat vergeet ik helemaal.
    @Limmeke....ik sluit me bij Bebek aan...als ze zo'n goede zaak tegen je man hadden ,gingen ze echt niet schreeuwen hoor.Dan waren ze gewoon rustig en hadden ze vertrouwen in een voor hun goede afloop.Dat schreeuwen is eigenlijk alleen maar positief.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga puppie uitlaten en dan opmaken en mijn blije hoofd opzetten....
    Tot morgen weer meisjes!

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dikke knuf voor lies, wat een rot opmerking meis.
    Ze weten niet beter moet je maar denken nu, hoe moeilijk ook.

Marnat wil ook wel mee daten maar heeft geen vervoer lol.
    En neemt dan wel nog twee mensjes meer mee als dat mag:D
    ik hoor het wel.

Zal me zo even op frissen, we gaan onze trouw dag even wokkend vieren:D

Heb de citroen bollen er om 16 uur ook weer in geschoten:) met een staafje heb ik gekregen vanmorgen, hoefde ik het niet meer met de handschoen er in schuiven. tot de test datum moet dat om een nestje te bouwen:)

18. Suzanne68

Hey Marnat,jij ook zo'n schietding erbij gekregen....ze zeiden tegen ons al,dat met de hand makkelijker zou gaan.Dus wij hebben al allerlei andere dingen verzonnen,die we met dat ding konden gaan doen.Propjes schieten enzo :D
    Spannend he...2 embryootjes.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    godver... dochterlief heeft mijn brilletje laten ketsen op de grond en nu is 1 glas zoooo krasserig..
    heb hier al 2 jaar een hans anders bon liggen om nieuw brilletje te halen, maar mijn ogen veranderen steeds zo van sterkte als ik preggy ben dat het geen nut heeft om nu glaasjes te halen.

jullie volgende week allemaal daten? allemaal roodverbranden op terrasje?

citroenbollen? inschieten? heb je in elk geval geen last van muggen op bepaalde lichaamsdelen :D

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Niet allemaal hoor Lim, Lies date niet mee deze keer.

Bah, ik heb geen eens zin in wijn. Of chips. Of eten.
    Tieten doen zeer, buik is opgezet. Waarom doet mijn lijf nu nog alsof het gezond zwanger is? Kan iemand mij dat uitleggen?

Deel Deze Pagina