35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ik vind hem wel makkelijk tot nu toe.
    We zullen merken hoe lang dat prettig is.
    Waarschijnlijk vanaaf staandes doen bij de wok , om 10 uur hoeven daar pas weg. Dan moeten er weer twee in:)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik weet niet waarom je lijf het nog niet doorheeft lies. Waarschijnlijk omdat je HCG nog enorm hoog is... kijk eens hoelang suus nog met zwangerschapskwaaltjes rondliep..

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik ben zo onrustig. Wil niet wakker zijn, wil niet slapen, wil niet thuis zijn, wil niet weg. Wil geen mensen om me heen maar wil ook niet alleen zijn. Om gek van te worden.
    Maar goed, ik zal jullie meer vervelen met mijn depressieve praatjes. Daar knapt niemand van op. Ik meld me wel weer als het beter met me gaat.

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kom jij eens terug!
    je hebt alle reden voor depressieve praatjes en als iedereen maar wegblijft die er even doorheen zit, zou het hier heel stil zijn.

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hier blijven hoor Lies en je mag ons best meer vervelen. Als het je zou lukken, want dat doe je toch niet. Je klinkt wel heel erg als een vrouw zeg;)

6. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Ben ik ook weer ff, ik wil Limmeke heel veel sterkte wensen met het gedoe van Baas, het is toch niet te geloven he ?

Liesben van mij mag je hier zoveel vertellen als je wilt hoor, je moet het toch kwijt meis.

Marnat mooi zeg 2 embryoos, wat ontzettend spannend...

Hier erg druk van de ene naar de andere afspraak rennen, gadverdamme mijn hoofd loopt echt om, ik ben ook ontzettend moe. Tot overmaat van ramp heeft mijn dochter Melissa gisteren een beetje ruzie (ging al dagen niet goed tussen haar en die jongen, jongen liep haar enorm uit te dagen) gisteren liep het uit de hand. Melissa kreeg een kopstoot, naar de huisarts geweest, vandaag naar de KNO. Zoals het er nu naar uit ziet moet zij donderdag geopereerd worden omdat het neustussen schot s gebroken. Hoppa kon er nog wel bij, arme meid zit met een dikke blauwe neus. Behoorlijk pijnlijk en ze praat erg nasaal.
    Woensdag hebben we een afspraak voor aangifte. Maandag een gesprek op school.

Ik wil heel graag mee terrasje pikken maar dan moet ik wel tijd hebben want jullie raden het al. Volgende week is aardig volgekladderd in mijn agenda met verschillende artsen, ziekenhuizen, scholen en natuurlijk de bedrijfsarts. Maar ik hoor het wel welke dag :D

7. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Dit weekend zal ik er niet zijn (mochten jullie me missen :D ) we gaan naar Brabant voor een tuinfeest annex bbq. Heerlijk ben er wel aan toe

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he bah koffie.. wat een agressie zeg van der vriendje (ex vriendje).. ze zal wel geschrokken zijn.
    succes met aangifte, dokter en veel plezier bij tuinfeest

9. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He Koffie,
    Wij wonen in Zuid Holland hoor, niet Brabant.

Jeee, wat een naar nieuws nou weer van je dochter zeg!
    Vreselijk als iemand (een vriendje) nog wel je kind dit aan doet.
    Veel sterkte voor haar en take it easy ondanks de drukte.

Meiden, ga ook mijn nestje opzoeken, tot na de drukte hier!

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Suus, die heb ik ook gehoord inderdaad en je slaat de kous op z'n kop. Mensen snappen de impact van een MK gewoonweg niet. Soms lijkt het zelfs wel of mensen vinden dat je blij moet zijn dat het al in een vroeg stadium is misgegaan en dat je er niet verdrietig om mag zijn.

Maar dat neemt je gevoel echt niet weg. Je was zwanger en het kindje (de kindjes) was/waren meer dan gewenst en daar mag je echt wel verdrietig om zijn. En dan ook nog het liefste zonder goed bedoelde opmerkingen van anderen. Als ze niks beters weten te zeggen, kunnen ze beter hun mond houden.

11. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Lies, hele dikke knuff en hier blijven hoor. Je mag hier echt zoveel klagen als je wilt, vinden wij niet erg. We zijn er voor je.

Marnat, 2 emy's tp. Hou vast hoor. Je kan met daten denk ik ook niet vlakbij Emmeloord gebracht worden? Dan zou je verder met mij kunnen reizen.

Limm, ik geloof dat ze ook geen harde bewijzen hebben tegen je man. Anders had hij echt niet zo lopen razen en tieren. Fijn dat je man wat opgelucht is en ook knap dat hij nog doorwerkt. Hopelijk wordt de sfeer bij jullie ook wat beter.

Verder iedereen een dikke knuffel. Vandaag erg druk gehad en vanavond de tekst van de doop in elkaar gezet. Ben bijna klaar en zal het laatste stukje nog even afmaken.

Tot morgen meiden en slaap lekker.

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Marnat, wow, ik duim voor je meid, hoop dat die 2 weken snel voorbijvliegen en dat je straks met meer dan geweldig nieuws gaat komen.

Koffieleutje, wat een schrik voor jullie en jullie dochter zeg. Sterkte en dikke knuf.

Limmeke, ook voor jou en Limmekeman veel sterkte.

Liesben, verontschuldig je niet meid, je verveelt ons echt niet. Helaas kennen velen van ons jouw verdriet maar al te goed.

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    over MKen.. mijn broer en zijn ex hebben 4 MKen gehad.. waarbij het meestal rond de 12/13 weken fout ging..
    die deden daar zo laconiek over.. want... het was pas een baby na 24 weken..daarvoor was het eigenlijk niets in hun ogen. Ook nooit iets van rouw of iets in die trant doorgemaakt..
    heb ik me altijd erg over verbaasd.. toen ik een mola zwangerschap had, probeerde mijn broer me ook zo te laten denken... hij is arts he.. kweet niet of die dat er zo ingepompt krijgen.
    ik ben te sentimenteel volgens hun.. zeker ook omdat ik wel een traan wegpink als ik zwanger ben en het gaat fout.
    helaas lopen er dus meer mensen rond die zich er niet in kunnen verplaatsen in het gevoel van iemand die een kindje verliest.. of het nu met 4,10 of nog langer in zwangerschap is.

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zag JFT nog even in de gauwigheid voorbijkomen.

Lieve JFT, het is niet niks wat jullie allemaal voor de kiezen hebben gekregen. Meerdere MK's, overlijden van je paps, da's niet kinderachtig.
    Jullie hebben nu definitief de knoop doorgehakt en hebben jullie leven van voor het gaan voor een kindje weer opgepakt.
    Heel veel geluk verder samen en met jullie lieve beestjes.

Dikke knuf.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel zou ik nog bijna vergeten. Dat klinkt erg pijnlijk. Beterschap.

Limmeke, sterkte met alles rondom de job van je man.

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Limmeke: Rust maar wel blijven bewegen. Qua werk.......wil ik wel blijven proberen. Hij heeft niets gezegd over werken en ik heb het niet gevraagd. Maar als de pijn zo blijft, meld ik me misschien wel even ziek.....(dat is niks voor mij)

Sterkte met Limman en z'n werk!

@ Marnat: Yesss! Spannende dag en weken :)
    Gefeliciteerd met je trouwdag en TP!

@ Koffieleutje: Jeetje, succes met de aangifte, de operatie en het gesprek op school. Erg als zoiets gebeurt! Ik hoop niet dat ze er erg last van blijft houden, want zoiets laat wel een enorme indruk achter op een kind.
    Maar eerst genieten van je weekend!

Ondanks dat ik eigenlijk altijd pijn heb en best veel gewent ben, doet mijn voet wel erg veel pijn. Dat er zoveel pezen in een voet zitten die doorlopen naar de enkel wist ik niet, maar voel ik nu wel :$

Morgenvroeg moet ik met de jongste weer naar het ziekenhuis omdat ze weer wat blauw is geworden. Haar eigen kinderarts heeft weekenddienst en gaat wat onderzoeken opnieuw doen omdat het toch erop blijft lijken dat er iets is met haar hart, ondanks dat ze naast een hoge hartslag geen afwijkingen hebben gevonden tot nu toe. Ik hoop dat er nu eens iets wordt gevonden waar we iets mee kunnen en zodat ze er vanaf komt!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    succes in ziekenhuis gieg.. zou idd wel heel fijn zijn als ze eindelijk keer vonden waardoor kleine meid steeds die klachten heeft.. je zou toch zeggen dat ze niet blauw wordt zomaar spontaan.

tnx allemaal voor het sterkte wensen.

ik ga maar eens douchen en kijken of ik wakker word, B.abs was vannacht erg actief... pffff.... en dan maar eens ergens heel veel blikjes drinken inslaan, want er lopen nu tig man in andere huis rond, zou fijn zijn als ze niet verdrogen in tussentijd.
    schoonpa ook in andere huis.. hoop dat die gewoon doet wat die moet doen en zich niet gaat bemoeien met de werkzaamheden van anderen.. want dan bestaat de kans... dat ik verander in een gewetenloze gevechtsmachine :)

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    oja gieg... jouw gezondheid blijft voorop staan he.. dus als jij zoveel pijn hebt.. dan kan je wel blijven doorwerken, maar niet als dat betekend dat je klachten verergeren.. en ik weet dat jij een stijfkop kan zijn en gewoon door wilt gaan.. maar als het niet gaat.. dan niet he.. knuf voor jou

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ga zo lezen en reageren, maar ik moet echt eerst even iets vragen!
    Ik had van de week (woensdag) een ovulatietestje gedaan, om te kijken of ik zwanger zou kunnen zijn. Er was toen een heel vaag streepje zichtbaar, zoals ik altijd heb. Nu heb ik net weer een testje gedaan en nu is dat streepje een flink stuk donkerder! Er staan nu gewoon 2 duidelijke strepen! Wat zou dat kunnen betekenen??
    Hij is nog echt niet zo donker als controlestreep, maar echt heel duidelijk en zelfs van afstand goed te zien! Help!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Koffie, wat een gedoe zeg, met dat vriendje! Dat is toch niet normaal!!!! Maak je wel even duidelijke foto's van hoe ze er nu uitziet, want die kun je goed gebruiken bij de aangifte!!
    Enne, veel plezier bij de bbq! Begrijp ik nou dat je bij Anna gaat bbq'en? :D

Lies, je verveelt ons niet hoor meis, zelfs al zou je het willen! ;) Daar zijn we dinnetjes voor, door dik en duk, in voor- en tegenspoed! Ik zou zeggen: 'gebruik' ons maar, we helpen je graag!!

Giegel, wat erg van je jongste, ik hoop ook dat ze iets vinden waaraan ze makkelijk geholpen kan worden! Wel iets kleins en onschuldigs dan he! Sterkte in het ziekenhuis!
    En voor wat betreft jezelf: je hebt maar 1 lijf en daar moet je je hele leven mee doen, dus gewoon even ziek melden en pas op de plaats maken!!

Limmeke, ik zou wel ff om een hoekie willen kijken als je schoonpapa bekogeld met een blikje 3es cola! :D
    Laat je niet kisten he!

Hier gisterenavond een mega gezellige avond gehad, ben zo blij dat ik ben gegaan! Heb heerlijk gegeten en het leuke was dat het een traktatie was van haar baas en daar hebben we dus goed gebruik van gemaakt! Vooraf had ik boerenkaas met een kruidige salade, hoofdgerecht was een aardappeltaart met prei en boerenkaas en toe rabarbertaart met yoghurtijs en geroosterde hazelnootjes. Als afsluitertje koffie (ja, die was er ook :D) met sambuca en dat alles voorzien van een heerlijk flesje rosé! Ik heb me qua drank enorm ingehouden, had zo'n gevoel dat ik daar misschien even voorzichtig mee moest zijn ;)
    Enniewees: geslaagd avondje!

Deel Deze Pagina