35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffieleutje

Koffieleutje Fanatiek lid

25 aug 2008
    3.167
    0
    0
    verpleegkundige
    Noord Holland
    Fijn dat alles goed was bij de VK Limmeke....

Natas het lijkt me geweldig varen in Turkye, ik hoop dat het net zo goed gaat als vorig jaar met Danique en dat je heerlijk uitgerust weer terug komt.
    Is er al een onttrekkings bloeding geweest of is het nog niet goed enne moet die onttrekkings bloeding echt komen ? Ik zou anders weer naar de HA gaan meis.
    Ik vind het verder heel verdrietig te lezen hoe de gezondheidszorg met je moeder omgaat.....Denk je ook aan jezelf meis ??

Marnat beterschap met je hand en doe je voorzichtig aan.

Bebek wat kun je heerlijk schrijven meis, ik zie het al helemaal voor me de mijnheer-ik-ben-homo-maar-weet-het-zelf-nog-niet hahahahaha

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    pfff doe even alleen even zwaai voordat ik omval. Ben heul moe!
    Morgen ook weer heel druk, drie ik ben zwanger afspraken. Pff en ik neem mijn kleine meisje mee want ze is al weer twee dagen bij oma geweest. Vrijdag idem DRUK.

Nou ja, ik heb bijgelezen. Binnenkort weer!

Sterkte Natas en toch vooral een hele fijne vakantie.

Marnat, gelukkig ben je nog wel heel!

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hey meiden,

Ik ben er ook nog hoor, ben vanavond naar bodyfit geweest. Een lekkere zware steps workout gehad. Dus al het luie zweet is er weer uit.

Verder hier vanmiddag een k*tmiddag gehad, ik had het manneke mooi op tijd op bed gedaan (13.00), maar na een half uur was het echt moord en brand schreeuwen en huilen. Niet menen dat meneer wilde slapen. Ik heb echt van alles geprobeerd, maar niets hielp. En dat ongeveer anderhalf uur lang, maar eindelijk rond 15.15 is hij eindelijk na wat morren toch in slaap gevallen. Ik was echt aan het einde van mijn latijn, zo wat wordt je daar moe van.

Morgenochtend dus uitstrijkje en daarna nog even winkelen. Moeten nog wat cadeautjes gehaald worden. Zaterdagmiddag kraamfeest en bij 2 vriendinnen op bezoek in Apeldoorn, 1 was al zwanger (30 weken) en nu vertelde de 2e gisteren ook dat ze een positieve test heeft (slik).

Nu zit ik tussen het film kijken op de flap, dus ik zal zo even wat reacties geven.

Ik ga deze eerst maar even posten en dan nog even reageren.

In ieder geval iedereen alvast welterusten en tot morgen.

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Ladouce, duim voor je mee dat zondag mooi wordt. Morgen cadeautje voor jezelf kopen. Fijn dat je zo snel kan komen voor een foto van je (.)(.), duim voor je voor een goede uitslag.

Natas, het zit je niet echt mee. Dat je nog steeds bruin verliest, je lichaam doet echt maar vreemd hoor. Ik hoop toch voor je dat het beter gaat als je op vakantie bent. Hele dikke knuff.

Gieg, hoe was de rechtzaak vandaag?

Lies, 8 weken en 2 dagen zwanger en relaxed voor de echo en geniet van zwanger zijn. Goed van je hoor.

Suus, een omotest. Knuff. Nu hopen dat de ooievaar gauw bij ons allemaal komt.

Limm, *proest* verbale diarree hier. Genoeg van reacties over haar buik. Geslaagd voor jurkje en schoentjes en een heleboel lekkere dingen. Grrrrrrr en mannen, je kunt er soms ook echt niks mee. Fijn dat alles goed was bij de vlos.

Koffieleutje, fijn dat je zoon weer thuis is en ik hoop dat hij in ieder geval op tijd zijn ogen opent. Als ik het zo hoor met die rare opmerkingen. Mooie foto's hoor.

Nicol, ik nog geen kleding nodig en ik denk dat ze mij nu ook te klein zijn. Ik had ook voor de zwangerschap maatje 42/44 en nu ook 46.:(

Desmo, nog steeds vloeien, maar gelukkig redelijk geslapen. Werkse morgen. Fijn dat de uitslag van je zus goed was.

Bebek, goed gesprek met collega en kan morgen lekker uitslapen. Succes met brandje blussen.

Marnat, hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn. En een toeval vandaag, das niet fijn. Dat die maar weer een hele tijd weg mag blijven.

Annna, is heel erg moe en geen zin in reageren. Geeft niet meid.

Zo en ik ben weer bij.

Trouwens, bedankt voor jullie reacties op onze collega.

Tot morgen.

5. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Wow, slecht geslapen zeg vannacht en vroeg wakker. Vreselijk vaak geplast en twee keer er uit voor de kleine meid. Die met een knuffel van papa of mama op de stoel zitten niet voldoende vond. Wat een gekrijs. Gelukkig hebben we nog geen buren ;)
    Heen en weer lopen vond ze beter en heel dicht tegen elkaar aanliggen tussen onze hoofden ook. Dus raad maar waar de kleine meid geslapen heeft.
    Nu ligt ze nog lekker te ronken Mooi, want straks moet ik naar de VK dus dan is ze lekker uitgeslapen.

Vanmiddag dus een afspraak voor de intake prenatale diagnostiek om 14h00 en de echo voor het onderzoek om 15h30. Ik zie even geen andere oplossing dan haar meenemen. Maar leuk zal ze het waarschijnlijk niet vinden. Mama op zo'n tafel maakt haar een beetje angstig. (zou ze dat van de bevalling over gehouden hebben? ;) )

Nou loop ik nog steeds rond met het idee dat ik iets vergeten ben. Sorry voor diegene.

Marnat, ben je wel op de been gebleven verder?

Desmo,
    Gisteren vergeten te zeggen. Maar uiteraard ben ik ook heel blij voor je zus. En voor jou natuurlijk.
    Heftig voor jullie en ook voor Ladouce.

vwb de eerste ronde na de miskraam. Dat een maandje overslaan hebben de mensen in de medische sector het liefst omdat dan goed bepaald kan worden hoever je bent bij een eerste echo. De eerste weken zullen dan extra spannend zijn en er is misschien een tweede echo nodig om zekerheid over de termijn te krijgen.

Maar als je lichaam er klaar voor is kan je zwanger worden en anders gebeurd het toch niet. Is mij meerdere malen verzekerd.
    Dus probeer het positieve gevoel een beetje vast te houden en sterkte met weer werken alles er om heen wat niet leuk is.

Nicole,
    heb ook nog gekeken bij je kleding, maar ik hoop dat ik maat L niet nodig ga hebben. Ben nu nog wat slanker dan bij de zwangerschap van Yara. Heb toevallig gisteren een weegschaal gekocht en ik weeg nu 4,5 kilo minder dan toen bij 8 weken zwangerschap.

De borstvoeding lijkt hier trouwens wel terug te lopen nu. Komt door het werken lijkt het, want tot maandag was het nog wel ok.
    Ik maar meissie vroeg wakker voor een slok, dan drinkt ze al niet zo actief en na een dag werken en vroeg op staan ben ik zo moe dat ik kennelijk niet zo veel aan maak. Ik zou het wel heeeel jammer vinden als het stopt.

6. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Dat zou idd jammer zijn Anna.
    Maar gelukkig heb je haar heel lang BV kunnen geven. En strakjes mag je weer!

Koffie, de onttrekkingsbloeding had dinsdag moeten beginnen, maar ik verlies alleen een klein beetje bruin. Heel raar dus weer.
    Naar de HA heeft nu niet zo veel zin want ze kunnen toch weinig doen aangezien we zaterdag al weg gaan.

Lies, ik stuur je even een pb :p

7. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Even ego....ben ondertussen al ongesteld,maar had nog sensitesten besteld en ook daarop vaag iets te zien,dus denk dat er toch een innesteling mislukt is.Wat natuurlijk vaker gebeurt als je niet test en nu weet je het toevallig.Nog big deal verder ook.Wilde het alleen even vertellen ;)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gekke stomme vage lijntjes suus

9. Suzanne68

@Limmeke....dat is een beetje het risico van voor NOD testen.
    Eigen schuld,geen dikke bult ;)

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

pb terug Natas ;)

Tja, Suus, dat vroege testen heeft voor- en nadelen. (knuffel)

Hoe ist met Lim?

Hier alles goed. Zit aan de pruimen, in de hoop dat de poeperij wat minder pijnlijk wordt :D (Sorry Bebek)
    Morgen verloskundige. Weet iemand of je urine mee moet nemen? Ze heeft er niets van gezegd toen ik afspraak maakte, dus ik ga er van uit van niet.
    En nog maar 6 nachtjes slapen....

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    nee,. hoeft geen urine mee te nemen, dat moest vroegah wel :)

heb je last van je poeperij lies? anders ontbijtkoek naar binnen werken, dat werkt ook goed..
    behalve bij dochterlief, daar werkt echt niets bij.. grrr... pruimen, pruimensap, watermeloen, ontbijtkoek, bosbessen, sinaasappelsap, halve pot vaseline in der anusje gepropt.. en nog steeds bleren.. HA vond het zielig, maar kon er weinig mee zei die... eikel

gaat wel lies.. manlief zei gisterenavond.. vanavond neem ik avondje vrij.. toen ik van vk terugkwam, zat die weer in het huis en kwam om 22:15 uur... dat was wel iets eerder dan normaal.
    vandaag ging die niet klussen... yeah..... oo, je hebt een afspraak voor het werk in utrecht? nou eh daaaaag dan maar... zucht ... en vanavond wel klussen.. nou ja, kga wel voetbal kijken dan :)

12. Suzanne68

Limmekeman wil zijn leven maar niet beteren.Misschien moeten we even met zijn allen langskomen :x;)

Liesben nu al verstopt.Arme jij.Maar wel weer veel leuk leesvoer voor Bebek.

Ben het onkruid langs het hek aan het weghalen.30 m hek :$
    Moet nu het zand van het tegelen wat naast de schutting is gekomen nog weghalen,maar heb niet zo'n zin meer.Is best veel nog en we hebben een vreselijk opdringerige (noem het maar gerust stalkende)buurman,die zodra ie je ziet op je af komt rennen om hele (niet interessante en rare) verhalen tegen je te vertellen.Hij hangt ook de halve dag voor onze tuinuitgang of die van de overbuurtjes om je op te wachten.Echt zo irritant.Laatst zei ie:ik wilde mijn auto op de spoorweg zetten en wachten tot de trein komt.Ondertussen denk ik dan dingen als:helaas heb je het nog niet gedaan :) Als je ook ff niet reageert of niet zoals hij wil,wordt ie ook gewoon agressief.Echt een vreselijke man.Kan er echt nog wel een uur over schrijven wat ie allemaal zegt en doet.En we weten allemaal niet zo goed wat we eraan moeten doen.Soms lijkt het negeren wel te helpen,maar dan opeens is ie er weer.Ook gewoon als we 's nachts om half 1 de hond uit gaan laten.En dan wil ie ook gewoon een lang gesprek met je aanknopen.:x:x:x Ik loop dan gewoon door.Nou ja....het verhaal is nog veel langer,maar ik zal jullie er niet verder mee vervelen.Ik weet wel dat Jomi ook leuke buren heeft ;):D Dus er komt zo vast nog een vervelende-burenverhaal aan.

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb best heel aardige buren, gelukkig.

Poeperij, tja. Het gaat wel, maar moeizaam. En pijnlijk soms. Vandaar ;)
    Van ontbijtkoek word ik erg winderig, zal ik mijn omgeving niet aandoen :D

14. Suzanne68

Ik heb ook een heleboel aardige buren.."gelukkig" doet hij het daar ook bij.

Heb nog een klaagverhaal :D ben gestoken door een mug.4 keer op mijn enkel...vlak naast elkaar.Op zich al een knappe mug.Maar ben dus allergisch voor alles wat steekt en dus ook voor muggen.Voor wespen ook,maar nog niet zo erg,dat ik naar het zkh moet sjeezen.
    Had al geprobeerd het gif eruit te halen met zo'n apparaatje.Maar dat hielp al niets meer.En nu deed mijn enkel zo'n zeer ervan,van die steken.Helemaal dik en het brandt als een gek.En ik neem ze echt haast nooit,maar heb nu toch maar een anti-histamine genomen.Zielig he ;)

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Heul sielug Suus :)
    Helpt het al?

16. Suzanne68

Nee,duurt altijd ff een half uurtje.Dus ik verwacht heel snel verlichting ;)

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Tja, anders zit er niets anders op dan amputeren :D

Zo, ik ga even koken. Lang geleden, lief heeft veel gekookt de laatste tijd ;)

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Zo, Bebek is weer hetgecertificeerd bedrijfshulpverlener. Mét de omplimenten van de trainer dat ik zo goed borstcompressies geef ;) Hoop het in het eggie nooit nodig te hebben!

Lis dr poep wil niet :D Sorry, maar moest gelijk aan de keutelende nijnen van Ladouce denken en zie je al van die drollen schieten :D
    Maar serieus; ik vinnut rot voor je!

Marnat, hoe was het vandaag met de eitjes?

Suus weer aan de rare streepjes :(

Nog geen nieuws van Giegel??

JoMi, hoest nu met je collega?

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik lees net dat een rechts kabinet van de baan is!!! Jippie!!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ehm Bebek, vergelijk je me nu met een konijn?

*neemt nog een hapje van d'r winterwortel*

Deel Deze Pagina