hey gieg: spannend dan.. ik hou niet van tumoren, al dan niet goedaardig.. maar als dat alles zou verklaren... zou het dan opgelost zijn als tumoren weggehaald zouden worden als ze er zouden zitten? bebek! kom je nest uit en pies! hier een drama nacht achter rug.. veel te warm, continue zware krampen in scheenbeen, dus eigenlijk heb ik vannacht alleen maar gevloekt was 25+ graden op slaapkamer he.. ik lig onder lakentje en manlief tot over zijn neus onder dubbel dekbed... en hij maar roepen tis nie warm..
Lim@ Mannen grrr id het was bloed heet vanacht ik zweette er over kon ook niet slapen.Heb de ventie aan gezet toen ging het wel weer. Mijn man had er ook geen last van. Ik ga even onder de douche knapt een mens van op zeggen ze. tot zo
tot zo marnat. en jij blij dat je ventilator nog mag aanzetten.. als ik dat doe.. heb ik alleen hele nacht gekreun naast me dat die het koud heeft en last er van heeft
Het is dat ik niet weet waar ze woont, anders dan was ik persoonlijk Bebek wakker aan het schudden. Hoezo ik ben nieuwsgierig......
is ze er nu nog niet? ben al boodschappen gaan doen.. ik denk nou... topic staat vol fotos met vage lijntjes...
Bebek je dient je te melden en wel NU!!! ( zo doet ze dat ook met mij als ik me een tijdje niet laat zien )
Goodmeurning ladies! Heb ik het mooi spannend gehouden? Ik heb vanmorgen weer getest en....weer een tweede streepje....Lief ziet ze ook! Alleen ben ik er niet gerust op, want hij is niet donkerder! Had ie nu niet donkerder moeten zijn?? Ik ben er dus niet gerust op, zoals jullie merken!
Als je een tweede streepje ziet en hij is van de KV dan is het voor 99,9999% zeker hoor! Bovendien als je nooit een tweede streepje hebt gehad dan is het 99,9999999999% Plaats eens een foto als dat nu wel kan. O ja: stop met roken en wel NU!
lol, had ik me dat smsje weer kunnen uitsparen nee schat.. 2e streep = 2e streep! en hoeft nog niet donkerder te zijn.. zichtbaar is voor vandaag voldoende.. dus bekje is zwanger!!!!!!!! en dan over 2 daagjes ( of morgen) dan moet die langzaam wat donkerder gaan worden..
Ik weet het niet hoor, ben er niet gerust op.... Ik blijf ook maar zeer schaambeen houden? ladouce, ik heb inderdaad ook nog nooit een 2e streepje gehad, dus op zich ben ik daar wel blij mee, maar ik vertrouw dat lichte niet! En volgens mij was ie weer na de 5 minuten....Maar Lief ziet ze ook allebei, ook op die van gisteren! Lief gelooft het pas als ik een dikke buik heb zegt ie, hahaha!
Ik zeg ook, bebekje zwanger. Streep is streep hoor, ook al zou dat moeilijk te geloven zijn voor jou. Want bebekje kan niet zwanger worden.