35+ en een zwangerschapswens of zelfs zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liesben, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, ik hoop maar dat dat het is!

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    weet ik niet? welk bericht nr is het?

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik zie ook geen kalfje

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zie het al.. kalfje staat op laatste paginas

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Schrijven die lui zo snel dan? Pfieuw

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehehe
    maar als ik kijk naar haar 3-testen.. en de jouwe lijkt op nr 2... dan is die echt wel positief

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    pagina 58 marnat van de vage testen

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    In dat geval: Gefeliciteerd Bebek :D

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    :) Dank je wel!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bebek morgenvroeg nogmaals een test doen en als die donkerder is mag je je banner gaan aanpassen :D

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb mijn handtekening wel even aangepast, maar een banner durf ik nog niet :$

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ga even douchen meiden, zo terug!

13. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Hoe krijg ik kippenvel als het buiten 30 graden is?

Een 2e streep op de test van Bebek :$:D:D:D

Meid wat ziet dit er super hoopvol uit, ik ga me gek duimen dat het blijft zitten hoor. Enne 3x is scheepsrecht in dit topic en dit moet gewoon goed blijven gaan.

Kan me voorstellen dat je het nog niet kunt geloven, en nog even niet gek worden is wel verstandig. Maar de eerste grote stap is wel gezet, die 2e streep komt er echt niet zomaar. Er is iets aan de hand in jouw lijf en het lijkt er verrekte veel op dat je echt zwanger bent.
    Banner nog niet aanpassen hoor, dat brengt ongeluk geloof ik. En feliciteren doe ik ook nog even niet ... toch wel ... stiekum fluisteren in je oor ... gefeliciteerd lieverd KNUF

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Dank je wel lieverd! Je verwoordt het precies goed: ik kan nog even niet gek worden en ik geloof er echt niks van! Maar het is wat je zegt: die 2e streep komt ergens vandaan ;) Ik heb hem nooit eerder gehad in ieder geval, dus ik hoef niet te denken dat het een indrooglijntje is!
    Maar ik ben er zelf pas echt gerust op als ik een dikke vette knalstreep heb!!

15. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik zit even terug te lezen en ontdek net dat Bebek nog voor NOD zit....hou maar op met speculeren.... die is gewoon hartstikke zwanger.

EEHHH HALLO multicultiverassing in Bebek haar buik, hier spreekt tante Desmo. Doe je mama en papa en alle tantes op dit topic een groot plezier en blijf lekker in de buik van je mama plakken. We zijn erg nieuwsgierig naar je maar willen je pas over een maand of 8 ontmoeten. Dus goed je best doen, lekker groeien enne maak je moeder maar lekker misselijk want anders gelooft ze niet dat jij er zit.

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, ik moet gewoon huilen om jouw berichtje! Zo vreselijk lief echt, zit te gewoon te grienen!

17. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht

Ja natuurlijk. Met alles wat hier de afgelopen weken is gebeurd ben je sowieso voorzichtiger denk ik. Dat je nu eindelijk een 2e streep hebt is al een hele mijlpaal, ga daar eerst maar even aan wennen.
    ;)
    Hoe is Lief er onder?

18. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Zucht .... tsja ..... hormonen :(
    :D:D:D

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Lief gelooft het pas als ik een dikke buik heb :D

Maar het is waar, ik heb zoveel verdriet langs zien komen en ben zelf ook zo vaak genept door mijn lijf, dat ik gewoon hartstikke voorzichtig ben! Dit is inderdaad al een hele mijlpaal, maar ik heb zulke ongikrampen en een pijnlijk schaambeen, dat ik er nog niks van geloof!

Lief is erg blij, maar gelukkig een stuk nuchterderderder dan ik....die zegt; maak je je nou nog niet te blij, want als het niet goed gaat heb je zo'n verdriet. Maar hij had vanmorgen wel lekker puppie gedaan en een ontbijtje voor me gemaakt ;)

20. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Dus de typische reactie van een man ... prima! Laat die kerels maar even nuchter blijven en ons met 2 benen op de grond houden. Voor hun is het ook zo anders, nog onwerkelijker dan voor ons. Wij voelen nog van alles en nog wat en zij zien alleen maar een streepje.

Hoewel ik soms ook wel tegen R. kon gillen dat ik vond dat hij niet blij genoeg was ;)

Deel Deze Pagina