Fijn dat alles weer geregeld is bij het UWV, heb je dat maar weer gehad. Vervelend dat er wat in het oog van je man zat wat eruit gehaald moest worden. Ik weet niet of hij dan wel lekker naar voetbal kan kijken. Of houdt hij niet van voetbal?
Ook vanaf hier goede morgen meiden. LADOUCE@ Dat klinkt id niet lekker, knuf voor je mannetje. Vertroetel hem maar goed. Net gebeld naar het ziekenhuis helaas geen emy over , ze kon me niet zeggen hoe het komt . Of die niet gedeeld had ja of nee. Meiden @ Het is raak of niet!!ik schrijf dit met tranen in mijn ogen. DUIM DUIM .
WAUW Bebek is ZWANGER alhoewel ze het uiteraard nog niet helemaal gelooft. En ja die week 5 is bizar. Je wilt het, je ziet het, maar je voelt nog niet zo veel en je weet ook zo veel van ellende, dus je durft het niet te geloven. Maar het streepje zegt niet zo veel. Die moet volgende week pas echt donkerder zijn. En het steken bij je schaambeen die zijn positief. Dus het lijkt er echt op dat je je naam snel onder die van mij mag schrijven. Ik duim me suf dat je in februari mag bevallen van jullie eigen mixed baby. (gek, ik denk nu meteen aan een meisje... weet ook niet waarom) Verder heb ik niets meer onthouden. Vond dit veel te spannend. Wij hebben ons tuinfeest kunnen vieren met fantastisch weer, net niet te warm zoals zondag. Het was erg gezellig en het enige waar we over kunnen klagen is dat er nog veel vlees over is. Maar van alle salades waar ik om 6 uur 's ochtends al aan begonnen was is heerlijk gesmuld. We hebben ook verteld dat we een brusje verwachten, maar ik vond het vreselijk moeilijk doordat vrienden die al lang met ICSI bezig zijn er ook waren en ik weet dat het nieuws zo pijn kan doen. Dus geen grootse aankondiging. We hebben het steeds aan een paar mensen verteld. Waaronder zij als eerste en met een kus van mij en de wens dat zij heel snel mag volgen. pfffff wat was dat moeilijk zeg! En ik weet daarbij nooit of ik het nou goed doe of niet. Maar ja, dit kwam op dat moment in me op. Ik hoop maar dat ze begrijpen dat het oprecht was.
Marnat, jammer dat er geen emmy over is en dat ze dan ook niet kunnen zeggen hoe dat komt. Die vraag kan je toch wel verwachten van mensen. Maar ik hoop dat je kindje of kindjes nu al lekker in je buik zitten, ingenesteld en wel. Ik duim ook voor jou! Ladouce, sterkte voor je man. klinkt erg raar boren in je oog! Wow, mijn banner zegt dat ik nog 200 dagen te gaan heb! Ik hoop het, wat een voorrecht! Laat ik maar eens goed gaan genieten van alle 200 dagen.
@Ladouce....fijn dat het met het UWV weer geregeld is.En boren in Ladouceman's oog.Auw! @Marnat....knuf meis.Wat naar van de andere embryootjes....dan moet het nu maar raak zijn. Bebekje alweer getest vandaag?
Marnat, jammer dat er geen emy over is, maar duimen draaien hier nog steeds hoor. Kleintjes, hou je goed vast hoor. Annna, nog 200 dagen te gaan. Geniet er zeker van, voor je het weet zijn ze om. Hier bijna NOD, maar hier nog steeds geen verschijnselen op een zwangerschap. Dus het zal deze maand ook wel niet raak zijn, nog eventjes en we weten het.
Heb ff snel gestofzuigt,want dat moest echt even.Ik zweet me gelijk een rotje.Dus ik ga alleen nog ff naar de super en de rest van de dag in de tuin met een glas drinken.
Erg is het Suus, Hier binnen is de temperatuur ook opgelopen tot 25,5 graden en wij hebben nog wel een koel huis, waar de zon weinig naar binnen schijnt. pffff Maar de vloer hier kon echt niet meer na al die in en uitlopende mensen en kinderen dit weekend. Maar goed, nu verplicht pauze want de vloer moet drogen na het dweilen. Moet ook nog even naar de winkel en straks ga ik voetbal kijken bij mijn ouders. Nou ja, wij kijken, mijn moeder en Yara gaan vast iets anders doen. Een van de weinige dingen waar ik mijn vader een pleziertje mee kan doen. Jomi, ik hoop dat niets voelen voor jou een goed teken is.
@Jomi...toch elke keer weer spannend he,zo vlak voor NOD @Anna.....ik ga ook nog ff naar de super en dan voetballen kijken in mijn uppie.Op bed met een groot glas drinken en tussendoor in de tuin met een groot glas drinken.Veel plezier met je vader.
Onderstaande bericht is gekopieerd van het ZNM topic, waar Natas ook schrijft. Er is daar iemand bevallen, daarvan is Natas per sms op de hoogte gebracht en ze reageerde terug: Hier 1 goed bericht. Het vloeien is op tijd opgehouden. Verder niet goed. Eerste twee dagen zee en wind wat te ruig. Nu sinds 2 dagen in ZKH met Danique. Had hoestje en ging van steeds slechter eten en drinken naar helemaal niets meer. Verhoging en overgeven erbij, werd heel apatisch. Was dus uitgedroogd en bloedsuiker heel laag. Oorzaak blijkt een infectie virus aan luchtwegen (rontgen gemaakt) die via keel en slikken is overgeslagen op maag. Krijgt nu via infuus vocht, ab en middel tegen misselijkheid. Is weer levendig maar nog niet de oude. Eet en drinkt nog steeds niet, erg dreinerig. Het zijn hier lange dagen, zo ziekjes in een kleine kamer aan een infuusdraadje. We hopen dat ze morgen gaat eten en drinken. Greets Natas Die arme Natas en man krijgen dus helemaal niet de vakantie waar ze zo aan toe waren en die ze zo verdient hebben. Vind het zo sneu.
Even een hele korte update van mij. Sinds vanmorgen wat buikpijn en bloedverlies. Zou mijn lijf het nu zelf doen? Ik weet niet of ik daar nu blij mee ben of niet....
marnat: we gaan er gewoon vanuit dat jij nu plakbaby in buik hebt en overige emys niet nodig zijn. natas: wat een kutnieuws.. ga je lekker op vakantie, zit je in zh met kleintje.. bah bah.. hopen dat er snel opgeknapt gaat worden lies: als jij nu krampjes en bloedverlies hebt.. denk ik dat je lichaam toch zelf wilt dat het komt.. persoonlijk....vond ik dat wel de prettigste manier.. heb op die manier nl goed afscheid kunnen nemen. knuf voor jou hier net verjaardagskado gescored voor zoonlief die vandaag alweer 13 jaar is geworden.. hij wilde een WII en ik had beloofd bij te lappen op wat hij tekort kwam. NU bij mijn vrienden Media Markt in reclame.. en ik haat die winkel omdat 8 van de 10 gekochte dingen al kapot zijn geweest.. maar wie weet blijft dit ding het wel doen. verder is het op moment 32,5 graden buiten, met rijwind.. dus zonder windje nog warmer.. echt vies. we blijven dus binnen.. en dan vanavond even in andere huis wat doen..
Hier ook al zo'n Mediamarktfan....laatst ook iets gekocht ,wat thuis niets deed.En dan die irritante verkopers daar.Zal duimen dat de WII het blijft doen @Liesben....na het eerste bloedverlies kan het nog wel een paar daagjes duren.Maar kan idd ook doorzetten nu.Ik vond het persoonlijk ook veel fijner om het zelf te doen.Ik kon de keren dat mijn lijf het zelf deed het echt veel beter verwerken allemaal.Heel veel sterkte! Oh nee,arme Natas....dat is idd niet de vakantie die ze verdiend had.
Bebek, je maakt het deze keer wel heel spannend meid. Geen twijfel mogelijk dat er iets gaande is in je lijf. Giegel, wat naar weer allemaal voor je dochter. Sterkte ermee. Marnat, ik duim voor je. Liesben, zelf vond ik het toch wel een prettig idee dat m'n lijf het zelf allemaal oploste. Maar dat wil niet zeggen dat dat ook voor een ander goed moet voelen. Sterkte meid! Anna, leuk feestje gehad! Natas, het zit jullie werkelijk van geen kant mee op dit moment. Denk je lekker te kunnen gaan genieten van een vakantie, mag je die met je meisje in het ziekenhuis doorbrengen. Beterschap voor jullie meisje. JowJow, jammer dat je afscheid komt nemen. Maar hopelijk voel je je snel weer beter en ben je snel weer terug met goede berichten. Suus, fijn dat jij vergeleken met een jaar geleden toch veel beter in je velletje steekt!
Ik kijk wel wat lijf doet. Afspraak voor curettage staat gewoon. Als het niet doorzet gaat dat gewoon door. To be continued.
Jippieee we zijn door naar de kwartfinale Mijn baas was zo lief om me vrij te geven en dus zat ik hier in mijn dooie uppie te juichen. Lies ik hoop ergens wel dat het doorzet nu. Kan me voorstellen dat zo'n retourtje ziekenhuis toch minder makkelijk afscheid neemt als wanneer het thuis gebeurt. Sterkte lieffie. Marnat wat raar dat ze niet kunnen vertellen waarom de andere emy's niet goed waren Maar zoals al gezegd, we gaan er gewoon lekker vanuit dat je ze ook helemaal niet nodig hebt en deze beebjes lekker bij je blijven plakken Gatverdarrie Natas wat een narigheid zeg. Ik weet wat het is om zo'nukkie uitgedroogd te zien en dat is echt heel akelig Ik hoop dat ze net zo snel weer opknapt als mijn kleine nichtje destijds. Dat is weer het voordeel, ze zijn net zo snel weer beter als dat ze ziek zijn Beterschap! Ik had een sms van Bebek maar wacht even met posten voordat ze zichzelf meldt. Maar we moeten hard voor haar duimen meiden! Vrijdag daten ... ik ben er in principe bij! Roep maar een tijd en plaats. Als we het op dezelfde lokatie doen als vorige keer kan ik Suus eventueel wel ophalen (tenzij Lies toch nog besluit te komen natuurlijk).
Ow en natuurlijk mogen er kinderen mee op onze date (wat mij betreft dan). Dus Juarno is van harte welkom hoor Jomi